Skoči do osrednje vsebine

Novice

Prilagodite izpis

Filters.LEGEND_TITLE
Ponastavi
  • Uporaba slovenščine pri prodaji izdelkov

    Zakon o javni rabi slovenščine določa, da morajo ponudniki potrošniku potrebne informacije pri označevanju in predstavljanju izdelkov in storitev glede značilnosti, prodajnih pogojev, uporabe in namembnosti izdelka ali storitve posredovati v slovenščini oziroma v potrošniku na območju Republike Slovenije zlahka razumljivem jeziku. Namesto besednega sporočanja so dopustni tudi splošno razumljivi simboli in slike.

  • Spoštujmo slovenski jezik tudi v poletnih mesecih

    V zadnjih letih je zlasti v poletnem času, v večjih mestih ter na priljubljenih turističnih območjih zaznati povečano število turistov iz drugih držav, ki v želji po odkrivanju novih lepot in čudes narave, obiščejo Slovenijo. S povečanjem števila tujcev pri nas pa se poveča tudi število prijav državljanov, ki jih motijo napisi in ponudba v tujih jezikih.

  • Nadzor čezmejnega opravljanja dejavnosti

    V Sloveniji različne storitve in blago nudijo tudi podjetja iz EU, predvsem iz sosednjih držav. Kadar gre za obrtna dela, morajo tuja podjetja opravljanje dejavnosti prijaviti na Obrtno-podjetniški zbornici, če pa gre za obrtno dejavnost, ki lahko pomeni resno tveganje za javno zdravje ali varnost, morajo na zbornici pridobiti dovoljenje za občasno opravljanje obrtne dejavnosti.

  • Počitnice in potovanja

    Bliža se čas poletja, dopustov in s tem potovanja, obiski gora, bazenov, jezer, itd. Da bi tudi to poletje zaključili varno in z lepimi spomini, je treba pravočasno poskrbeti za vse potrebno.
    Pri potovanjih se je potrebno vprašati, kam, s kom in kako. Če se odločite za počitnice preko turistične agencije, preverite ali ste prejeli vse potrebne informacije, kot jih opredeljuje Zakon o varstvu potrošnikov. Pred odločitvijo o potovanju v druge države je potrebno preveriti tudi morebitne potrebne potovalne dokumente (veljavnost potnega lista, vizumi,…), varnostne razmere v državi potovanja, kulturo, kategorizacijo nastanitvenih obratov ipd. Če potujete z agencijo, se na kraju samem v primeru težav obrnite na njihovega predstavnika.