Promocija Slovenije
V Sloveniji se vse barve kulturne in biotske pestrosti Alp, Sredozemskega morja, Panonske nižine in Krasa zlijejo v »slovensko zeleno«, ki predstavlja neokrnjeno naravo in prizadevnost Slovencev, da jo takšno tudi ohranimo. Zelena je temelj nacionalne znamke I feel Slovenia, s katero se naša država predstavlja doma in po svetu.
Aktivnosti in cilji promocije
Z nacionalno znamko I feel Slovenia predstavljamo Slovenijo domači in tuji javnosti. S promocijskimi aktivnostmi krepimo njeno prepoznavnost v mednarodnem prostoru, poleg tega pa spodbujamo, da se tudi Slovenci poistovetimo z znamko I feel Slovenia, jo vzamemo za svojo ter začutimo.
Spodbujamo in podpiramo uporabo znamke I feel Slovenia v promocijske namene, še posebej pa želimo povečati število uporabnikov znamke na področju gospodarstva in podjetništva ter se povezati z drugimi uveljavljenimi slovenskimi znamkami.
Slovenijo predstavljamo in dvigamo njen ugled na pomembnih dogodkih, ki jih organiziramo v tujini ali aktivno sodelujemo na njih, pa tudi na mednarodno odmevnih dogodkih doma.
Prepoznavnost Slovenije v tujini širimo tudi s promocijskimi publikacijami in promocijsko revijo Sinfo v angleškem jeziku, promocijskimi izdelki in označevalnimi sistemi I feel Slovenia ter vsebinami na spletnem mestu slovenia.si.
Promocija slovenskega turizma
Osrednja državna agencija za promocijo turizma je Slovenska turistična organizacija. Aktivnosti Slovenske turistične organizacije so usmerjene v povečanje prepoznavnosti Slovenije kot zelene butične destinacije za 5-zvezdična doživetja.
S sistematičnim načrtovanjem, razvojnimi in promocijskimi aktivnostmi ter sodobnimi metodami umeščanja Slovenije na svetovni turistični zemljevid je Slovenska turistična organizacija v zadnjih letih povečala prepoznavnost in ugled naše države. K temu so pripomogle tudi številne priznane mednarodne nagrade, kot so priznanje vodilnega združenja na področju luksuzne in butične potovalne industrije v svetu Virtuoso za najbolj vročo destinacijo, priznanje za trajnostno destinacijo v skupini »najboljše na planetu – najboljše v Evropi«, priznanje National Geographica za trajnostno upravljanje destinacije in številne druge.
Slovensko turistično gospodarstvo in vodilne turistične destinacije lahko svojo turistično ponudbo predstavijo prek aktivnosti, ki jih izvaja Slovenska turistična organizacija.
Informacije o slovenskem turizmu lahko preberete v publikacijah s področja turizma.