Skoči do osrednje vsebine

Luka Koper je zelena vstopna točka v osrčje Evrope

Luka Koper je edino slovensko mednarodno tovorno pristanišče, zato je za Slovenijo strateškega pomena. Omogoča najbližjo povezavo srednje in vzhodne Evrope s Sredozemljem. Javna agencija Spirit Slovenija je Luko Koper zaradi njene pomembnosti, predvsem pa trajnostne naravnanosti sprejela tudi med ambasadorje slovenskega gospodarstva.

Ambasadorji predstavljajo slovensko gospodarstvo pod sloganom I FEEL SLOVENIA. Green. Creative. Smart. To so podjetja, ki s svojimi prebojnimi rešitvami izkazujejo ključne konkurenčne prednosti slovenskega gospodarstva: zeleno, ustvarjalno, pametno.

Panoramski pogled na Luko Koper.

Koprsko pristanišče je tudi slovensko okno v svet. | Avtor Jaka Jerasa

Izpostavljeno

  • Posebna serija vozil I feel Slovenia

    Kot skrbnike nacionalne znamke I feel Slovenia nas veseli, da je na trg prišla serija vozil I feel Slovenia, ki predstavlja najboljše, kar premore slovenska avtomobilska industrija. I feel Slovenia je močna in ponosna blagovna znamka, je slovenska nacionalna znamka, ki je v svojem bistvu združila vse lepote slovenske narave, našo narodno identiteto in vse vrline prebivalcev Slovenije.

  • Odštevamo sekunde do svetovne razstave Expo v Dubaju

    V začetku oktobra 2021 se bo v Dubaju v Združenih arabskih emiratih odprla svetovna razstava Expo Dubaj 2020, ki bo trajala do 31. marca 2022. Med 192 državami udeleženkami se bo s svojim paviljonom pod sloganom Slovenia - Green Smart Experience svetu predstavljala tudi Slovenija, in sicer kot trajnostna, sodobna in ustvarjalna ter v prihodnost usmerjena država.