Skoči do osrednje vsebine

Posebna serija vozil I feel Slovenia

Kot skrbnike nacionalne znamke I feel Slovenia nas veseli, da je na trg prišla serija vozil I feel Slovenia, ki predstavlja najboljše, kar premore slovenska avtomobilska industrija.

Rdeč avto sredi Glavnega trga v Novem mestu.

Renault Clio I feel Slovenia je narejen v Sloveniji. | Avtor Renault Slovenija

I feel Slovenia je močna in ponosna blagovna znamka, je slovenska nacionalna znamka, ki je v svojem bistvu združila vse lepote slovenske narave, našo narodno identiteto in vse vrline prebivalcev Slovenije. Zato so jo v Renaultu konec leta 2017 povezali z vsem, na kar so bili ponosni ob izdelavi vozila Renault Clio četrte generacije v novomeškem Revozu. Vozilo I feel Slovenia je takoj postalo velika prodajna uspešnica. Tokrat pa so se v Renaultu odločili kupcem ponuditi še twingo – tudi električnega – in clio I feel Slovenia. Vsa tri vozila iz serije I feel Slovenia nosijo obljubo izdelave v Sloveniji, pregovorno kakovost slovenskih izdelkov in uglednemu imenu I feel Slovenia primerno visoko raven opremljenosti vozil iz te serije. Gre za ekskluzivno ponudbo vozil, ki bodo v prodaji samo na slovenskem trgu.

I feel Slovenia – izjemna znamka za vrhunske izdelke

Urad vlade za komuniciranje, ki je v imenu Republike Slovenije skrbnik znamke I feel Slovenia, je že leta 2017 slovenski clio prepoznal kot ustreznega ambasadorja Slovenije in tako dovolil uporabo znamke I feel Slovenia za poimenovanje serije vozil, ki je narejena izključno v Sloveniji. Letos smo skupno zgodbo še nadgradili.

»Veseli nas, da je Renault prepoznal moč slovenske znamke I feel Slovenia in da so to izredno lepo sprejeli tudi Slovenci, kar dokazuje tudi uspeh prvega clia I feel Slovenia. Ponosni smo, da našo skupno zgodbo tokrat še nadgrajujemo in bo poleg clia odslej dobro ime naše znamke I feel Slovenia širil tudi twingo. Pri tem nas še posebej veseli trajnostna zgodba, ki je tudi zgodba naše znamke. Zavedati se moramo, da je moč znamke države odvisna tudi od zavzetosti nas vseh za njeno uporabo. Zato na uradu za komuniciranje, kjer v imenu Republike Slovenije skrbimo za nacionalno znamko, spodbujamo čim širšo, a hkrati tudi premišljeno uporabo znamke I feel Slovenia. Na UKOM-u si močno prizadevamo za povezovanje in ozaveščanje o naši znamki tudi v domači in ne le tuji javnosti. Zato ne pozabimo: močna državna znamka daje državi ter izdelkom in storitvam, ki prihajajo iz nje, dodatno moč. Z njeno uporabo pa svetu pokažemo, da je Slovenija inovativna, kreativna, kredibilna država, ki lahko konkurira na katerem koli mednarodnem področju,« pravi mag. Uroš Urbanija, direktor Urada Vlade Republike Slovenije za komuniciranje.

Rdeč avto, v ozadju se vidi Piran.

Renault Clio I feel Slovenia. | Avtor Renault Slovenija

Nacionalna znamka je močno orodje za promocijo države, državam pomaga do večjega turističnega obiska, h krepitvi neposrednega tujega vlaganja in gospodarskega povezovanja, tesnejšemu kulturnemu sodelovanju, predvsem pa k večjemu ugledu države v svetu. Zgodba naše znamke I feel Slovenia govori o naši naravi, državi in narodni identiteti, hkrati pa za našo državo pomeni veliko priložnost pri promociji in prepoznavnosti v mednarodni skupnosti. Znamka I feel Slovenia, s katero se naša država predstavlja od leta 2007, presega zgolj turistično promocijo in naravne lepote, je tudi zgodba o prebivalcih Slovenije, o našem športu, kulturi in umetnosti, znanosti, načinu življenja, civilni družbi … Izraža vse tisto, kar Slovenija je.