Skoči do osrednje vsebine

Novice

Prilagodite izpis

Možnost filtriranja zapisov
Ponastavi
  • Naj bo elektronsko poslovanje varno

    Elektronsko poslovanje je lahko varen način poslovanja. Vendar varnost ni nikoli absolutno stanje, temveč relativen pojem. Edina in tudi največja ovira za razmah elektronskega poslovanja je strah uporabnikov glede zlorabe, zato je varnost elektronskega poslovanja, zaradi številnih informacij in vsebinske vrednosti podatkov, nujna. Največ zlorab in vdorov v računalniške sisteme se še vedno zgodi zaradi človeške napake, ki je lahko posledica malomarnosti, neznanja ali neprevidnosti pri poslovanju s pomembnimi podatki.

  • Tudi pri zlonamerni programski opremi velja pravilo: bolje preventiva, kot kurativa

    Zlonamerna programska oprema je tista, ki je bila zasnovana z namenom, da škoduje računalniku. Če se delovanje računalnika nenadoma zelo upočasni ali se sistem pogosto zruši, je to znamenje okužbe z zlonamerno programsko opremo. Pred njo se lahko zaščitimo tako, da se poučimo o tem, kaj to sploh je, kako se širi in kako jo preprečiti.

  • Internet stvari spreminja naša življenja, a previdnost ni odveč

    Socialno distanciranje je spremenilo vsakodnevno rutino pri našem delu, izobraževanju, zdravstvenem varstvu, počutju in socializaciji. Zaščita pametnih domov in pametnih zgradb pred kibernetskimi tveganji je vse bolj pomembna. To se je potrdilo tudi v času pandemije COVID-19.

  • Svetovni dan ozaveščanja o digitalni dostopnosti

    Svetovni dan zavedanja o globalni digitalni dostopnosti se je začel maja 2012, od takrat se ta dan vsako leto obeleži tretji četrtek v maju. Na ta dan naj bi čim več govorili, razmišljali in se učili o digitalni dostopnosti za vse uporabnike, še posebej uporabnike z različnimi oblikami oviranosti.

  • Ob svetovnem dnevu spodbujanja kulturne raznolikosti pozivamo k višji stopnji varnostne informacijske kulture

    Tudi na področju informacijske varnosti je zaznati kulturno raznolikost. Nekateri se pomena varnosti zavedajo bolj, drugi manj. Dejstvo pa je, da človeški dejavnik pri informacijski varnosti igra pomembno vlogo. Raziskave namreč kažejo, da se večina napadov zgodi zaradi tveganih dejanj zaposlenih.

  • Ob Svetovnem dnevu čebel opozarjamo na zaščito pred črvi

    Medtem, ko čebele veljajo za marljive in pridne delavke, računalniški črvi prinašajo le skrbi in škodo. Varnost računalnika je odvisna od njegove zaščite in naše uporabe.

  • Vsako podjetje se mora zavedati pomena kibernetske varnosti

    Vsako podjetje je lahko tarča kibernetskega napada, zato skrb za varnost ni nepotreben strošek, ampak prepotrebna naložba. Pomembno je povečevati tako kadrovske kot materialno-tehnične zmogljivosti, velik pomen pa ima tudi usposabljanje in osveščanje zaposlenih na tem področju.

  • Informacijska varnost v šolah

    V času, ko veliko odraslih svoje delo opravlja na daljavo, se podobno tudi naši šolarji, dijaki in študenti učijo doma, za povezavo s svojimi učitelji in profesorji pa uporabljajo internet. Le-ta je v teh časih res zlata vreden, ni pa čisto brez nevarnosti, zato je dobro vedeti nekaj o osnovah informacijske varnosti.

  • Zdravstvena kriza COVID-19 in vpliv na mala in srednja podjetja z vidika kibernetske varnosti

    Evropska konfederacija malih podjetij (ESBA) je 27. 4. 2020 organizirala avdio/video konferenco na temo kibernetske varnosti, saj so kibernetska tveganja med najbolj vidnimi vzroki ogrožanja malih in srednjih podjetij v Evropi, vendar pogosto nezadostno obravnavana. 60 % podjetij, ki so tarča kibernetskega napada, propade v 6 mesecih.