Skoči do osrednje vsebine

  • Prihodi ladij

    Ladje, ki prihajajo v pristanišča Republike Slovenije so dolžne preko portala Nacionalnega enotnega okna za pomorski promet posredovati podatke formalnosti poročanja za vse državne organe, upoštevati določbe o najvišji dovoljeni vsebnosti žvepla v pogonskih gorivih, oddajati ladijske odpadke, pridobiti dovoljenja za izvajanje del na ladji in zagotavljati skladnost z zahtevami za sisteme šteja in registracijo oseb na potniških ladjah.

    Potniki lahko pri Upravi za pomorstvo podajo prijavo, ki se nanaša na njihove pravice, če prijave niso bile rešene pri prevozniku ali upravljavcu terminala.

    Nad varnostjo plovbe, zaščito, preprečevanjem onesnaženja morja in delovnimi razmerami članov posadk na ladji, izvaja nadzor pomorska inšpekcija.

  • Pomorske karte in publikacije

    Pomorske karte vsebujejo vse podatke, potrebne za varno plovbo. Kot vir informacij za varno plovbo lahko služijo le ažurne pomorske karte in publikacije, zato je njihovo vzdrževanje pomembna stalna naloga hidrografskega urada.

  • Varnost v pomorskem prometu

    Pomorstvo je velika in mednarodna panoga, ki prinaša številna tveganja. Skrbimo, da so na področju pomorstva zagotovljeni standardi varnosti, pri tem pa sodelujemo tudi z mednarodnimi organizacijami.

  • Koprsko tovorno pristanišče

    V slovenskem teritorialnem morju se odvija mednarodni pomorski promet, in sicer mednarodni tovorni promet v mednarodnem tovornem pristanišču Koper ter mednarodni potniški promet v pristaniščih Koper, Izola in Piran.

  • Finančne podpore za sektor ribištva, akvakulture in pomorstva

    Slovenija je kot članica Evropske unije upravičena do sredstev iz Evropskega sklada za pomorstvo in ribištvo (ESPR). Sklad podpira ribiče pri prehodu na trajnostni ribolov, obalne skupnosti pri diverzifikaciji gospodarstva in financira projekte za nova delovna mesta in boljšo kakovost življenja obalnih skupnosti.

Projekti

  • Cilj predmetne operacije je vzpostaviti Center RS za nadzor prometa in upravljanje v kriznih situacijah in tako izboljšati varnost na morju in posodobiti sistem nadzora plovbe na morju. V okviru vzpostavitve navedenega centra bo nameščena nova oprema, ki bo skupaj z organizacijo službe nadzora ladijskega prometa prispevala k znatnemu znižanju verjetnosti nastanka izrednega dogodka vse do 75%. Pojavnost tovrstnih dogodkov se bo z obstoječih 20 let podaljšala na obdobje 80 let.

Iskalnik