Skoči do osrednje vsebine

Projekti in programi

Prilagodite izpis
Ponastavi
  • V teku

    ERA-NET ForestValue

    Splošni cilj ukrepa ForestValue je spodbujanje povečevanja inovativnosti in konkurenčnosti gozdarskega sektorja v Evropi ter podpora njegovemu preoblikovanju iz sektorja intenzivnega vira v prožni sektor intenzivnega znanja, produktivnosti in učinkovite rabe virov.

  • V teku

    ERA-NET QuantERA

    Splošni cilj je krepitev sinergije med različnimi deležniki na področju kvantnih tehnologij in vzpostavitev sodelovanje med skupinami najboljših znanstvenikov s področja kvantnih tehnologij v Evropi.

  • V teku

    ERA-NET ERA CVD

    Cilj ERA-NET-a ERA-CVD je združiti najpomembnejša ministrstva in agencije, ki financirajo raziskovalno in inovativno dejavnost v Evropi, v podporo transnacionalnim raziskavam na področju bolezni srca in ožilja

  • V teku

    ERA-NET TRANSCAN-2

    Cilj TRANSCAN-2 je prispevati k izgradnji evropskega raziskovalnega prostora z usklajevanjem aktivnosti nacionalnih in regionalnih ministrstev in agencij, ki financirajo raziskovalno in inovativno dejavnost v Evropi, na področju translacijskih raziskav rakavih obolenj.

  • V teku

    Projekt eDediščina

    S projektom »Celovita informacijska podpora procesom varstva nepremične kulturne dediščine« želi Ministrstvo za kulturo okrepiti uporabo e-storitev na področju kulturne dediščine ter prispevati k večji preglednosti in učinkovitosti pri urejanju prostora, graditvi objektov in upravljanju nepremičnin.

    Višina finančne podpore za operacijo znaša 2.000.000,00 EUR.

  • V teku

    Moje delo. Moja pokojnina.

    V Evropski uniji ženske prejemajo 37, v Sloveniji pa 19 odstotkov nižje pokojnine kakor moški. Na to, kakšna bo naša pokojnina, vplivajo tudi odločitve, ki jih sprejemamo v različnih obdobjih življenja. V projektu si zato prizadevamo izboljšati znanje in informiranje o dejavnikih, ki vplivajo na pokojninsko vrzel.
    Projekt sofinancira Evropska unija iz sredstev Programa za pravice, enakost in državljanstvo (2014-2020).

  • V teku

    Krepitev nacionalnega posvetovalnega procesa – Nacionalna platforma za Rome (SIFOROMA)

    Namen vseh projektov je krepitev posvetovalnega procesa na področju socialnega vključevanja Romov preko povezovanja nacionalnih in lokalnih določevalcev, romske skupnosti in nevladnega sektorja.

    Operacijo delno financira Evropska unija, Program za pravice, enakost in državljanstvo.

  • V teku

    Projekti AMIF s področja oskrbe in nastanitve prosilcev za mednarodno zaščito

    Materialna oskrba, zdravstveni pregledi, psihiatrična podpora, finančna pomoč za nastanitev prosilcev za mednarodno zaščito na zasebnem naslovu in investicijsko vzdrževanje azilnega doma.

  • V teku

    Projekti AMIF s področja integracije oseb z mednarodno zaščito

    Tečaji in izpiti iz slovenskega jezika za OMZ, denarna nadomestila za nastanitev na zasebnem naslovu, zagotavljanje nastanitev v integracijskih hišah.

  • V teku

    Predsedovanje Slovenije Svetu EU 2021

    Slovenija bo v drugi polovici leta 2021 drugič predsedovala Svetu EU. Zaradi izjemne zahtevnosti projekta smo s pripravami že pričeli, saj moramo pravočasno zagotoviti izpolnitev vseh varnostnih, tehničnih in logističnih zahtev za izvedbo srečanj v Sloveniji ter pripraviti aktivnosti za promocijo Slovenije.

  • Izstop Združenega kraljestva iz Evropske unije – brexit

    Združeno kraljestvo Velike Britanije in Severne Irske je 29. marca 2017 Evropski svet uradno obvestilo o odločitvi za izstop iz Evropske unije. Postopek izstopa podrobneje opredeljuje 50. člen Pogodbe o Evropski uniji.

  • V teku

    Odpravimo konflikte na delovnem mestu

    Inšpektorat RS za delo je v februarju 2017 začel z izvajanjem šestletnega projekta »Odpravimo konflikte na delovnem mestu« – Ozaveščanje o možnosti posredovanja v sporu med delavcem in delodajalcem ter svetovanje delodajalcem. Operacija je financirana iz sredstev Evropskega socialnega sklada in proračuna Republike Slovenije.

    Namen operacije: PREVENTIVA pred kršitvami predpisov s področja delovnega prava in varnosti ter zdravja pri delu - svetovalna in posredovalna vloga Inšpektorata za delo.

    Glavne aktivnosti:
    - promocija mirnega reševanja sporov na delovnem mestu, 
    - izvajanje mediacij med delavcem in delodajalcem, 
    - delavnice oziroma predavanja o pomembnih informacijah v zvezi z izvajanjem zakonodaje za vse udeležene na trgu dela - zlasti na temo varnega in zdravega delovnega okolja, z namenom preprečevanja delovnih sporov. 

    TRAJANJE: od februarja 2017 do konca novembra 2022. 

    Komu je projekt namenjen?
    Zlasti delodajalcem, sicer pa vsem akterjem na trgu dela (posebno pozornost namenjamo manjšim delodajalcem, ki imajo zaradi omejenih finančnih in kadrovskih virov praviloma omejene možnosti za tovrstno preprečevanje delovnih sporov). Aktivnosti projekta so namenjene vsem osebam, ki vstopajo v delovna razmerja, inšpektorjem za delo in drugim, ki jih to zanima. 

    NAŠI CILJI:
    - seznaniti 6.480 delodajalcev s predpisi s področja varnosti in zdravja pri delu (1.080 letno),
    - seznaniti 1.800 delodajalcev o prednostih mirnega reševanja sporov (300 letno),
    - izvesti 100 mediacij, od tega jih uspešno zaključiti vsaj 25%,
    - vzpostaviti mobilno informacijsko pisarno,
    - vzpostaviti in utrditi institut posredovanja v sporu na Inšpektoratu RS za delo,
    - aktivna udeležba s predavanji na 42 (področje mirnega reševanja sporov) oz. 36 (področje varnosti in zdravja pri delu) posvetih, konferencah in drugih dogodkih v organizaciji združenj delavcev ali delodajalcev oz. drugih organizatorjev.


    Se želite posvetovati o tem, ali so vam kršene pravice iz delovnega razmerja?
    Ne veste, kako naj sploh še govorite s sodelavcem, ne da bi vas obtožil mobinga?
    Bi želeli iz prve roke izvedeti, kaj točno so obveznosti delodajalcev glede zagotavljanja varnosti in zdravja pri delu?

    Pokličite nas na telefonsko številko 01 320 53 88 (mediacija, strokovna pomoč) ali 01 320 53 87 (predavanja) ali nam pišite na elektronski naslov: projekt.irsd@gov.si.

  • V teku

    STOP Birokraciji

    Ste državljan ali podjetnik in se srečujete z zapletenimi postopki, ki vam jih nalaga država? Imate predlog za poenostavitev predpisa ali postopka? Vas zanima kako se vključiti kot zainteresirana javnost v postopek priprave predpisa? Obiščite spletni portal STOP Birokraciji.

  • V teku

    Enotna poslovna točka (EPT)

    V okviru projekta Enotna poslovna točka razvijamo nove elektronske storitve in gradnike ter pripravljamo vsebine in informacije za potencialne podjetnike, podjetja in druge poslovne subjekte. Na primer portal SPOT (nekdanji e-VEM).

  • V teku

    Prenova informacijskega sistema za objavljanje odprtih podatkov javnega sektorja – OPSI

    Ali ste vedeli, katere evidence in zbirke vodi javni sektor? Kateri podatki so javno dostopni in lahko z njimi ustvarjate nove zgodbe, aplikacije, vizualizacije?

  • V teku

    Elektronsko javno naročanje (e-JN)

    Elektronsko javno naročanje omogoča doseganje večje učinkovitosti v postopkih javnih naročil, pomeni izboljšanje poslovanja uprave in zagotavlja prost pretok blaga in storitev ter dobro delovanje notranjega trga Evropske unije. Javno naročanje je ena od osmih osnovnih e-storitev za poslovne subjekte, zato je uvajanje elektronskega javnega naročanja ena od prioritet Evropske komisije. Uspešna in učinkovita e-uprava, katere del je tudi javno naročanje, je strateški cilj Vlade Republike Slovenije, zato je zagotovitev sistema za elektronsko javno naročanje ključnega pomena.

  • V teku

    TheyBuyForYou (TBFY)

    Ministrstvo za javno upravo je partner v mednarodnem konzorciju desetih projektnih partnerjev iz petih evropskih držav (Španija, Združeno kraljestvo, Italija, Norveška, Slovenija). Mednarodni konzorcij je v Okvirnem programu za raziskave in inovacije Obzorje 2020 (Horizon 2020) prijavil projekt »Nabavljamo za vas« v trajanju 36 mesecev, ki je pridobil nepovratna sredstva v deležu 100 % iz programa Obzorje 2020. Dva projektna partnerja sta iz Slovenije, poleg ministrstva je projektni partner tudi Inštitut Jožefa Stefana.

  • V teku

    Program projektov storitev zaupanja SI-TRUST

    Opravljanje različnih storitev prek spleta postaja del našega vsakdana, ko urejamo različne formalnosti kot državljani in podjetja, bodisi z javno upravo bodisi z zasebnim sektorjem, pri čemer je zagotovo najbolj razširjeno e-bančništvo. Ob tem pa je ključno, da se ob takem načinu poslovanja počutimo varne, da je varovana naša zasebnost, naša identiteta in naši osebni podatki.

  • Zaključen

    Vzpostavitev kompetenčnega modela – VKM

    Na Ministrstvu za javno upravo smo za uresničitev ciljev Strategije razvoja javne uprave 2015 – 2020 pričeli z izvedbo operacije Učinkovito upravljanje zaposlenih (UUZ), kamor je bil umeščen tudi projekt Vzpostavitev kompetenčnega modela (VKM).

  • V teku

    Vzpostavitev podatkovnega skladišča in sistema poslovne analitike – Skrinja 2.0

    Bogastvo Informacij!

    Preudarne odločitve na podlagi podatkov? Da, vsekakor!

Iskalnik