Teme in projekti Urada vlade za komuniciranje
Teme
-
Promocija Slovenije
Slovenija je majhna, a raznolika država, ki se ponaša z dosežki in zanimivimi presežki: na njenem ozemlju so našli najstarejše leseno kolo z osjo na svetu, ima največji delež državnega ozemlja v omrežju Nature 2000, kar je odraz visoke stopnje biotske raznovrstnosti, po poraščenosti z gozdovi je na tretjem mestu v Evropi. Ima najgloblji podzemni kanjon in največje presihajoče jezero v Evropi, je domovina svetovno znanih konjev lipicancev, v slovenskih kraških jamah domuje največja jamska žival na svetu – proteus anguinus ali človeška ribica. Je med najbogatejšimi državami v Evropi po količini vode na prebivalca in se lahko pohvali z izjemno kakovostjo pitne vode.
-
Znamka Slovenije: I feel Slovenia
I feel Slovenia je nacionalna znamka Slovenije. Z njo se naša država predstavlja doma in po svetu, krepi svojo prepoznavnost, simbolni položaj, ugled in vpliv v mednarodnem prostoru.
Projekti
-
Dezinformacije
V tekuDezinformacije so zavajajoče ali nepravilne informacije, ki jih širijo posamezniki, organizacije in države z namenom zavajanja ali manipuliranja s posamezniki in javnim mnenjem.
-
Slovenskim srednjim šolam in gimnazijam omogočamo obisk sedeža Vlade RS v Ljubljani, na katerem se seznanijo z delom vlade in procesi oblikovanja javnih politik. Obisk in neposreden pogovor z vladnimi predstavniki mladim, ki s polnoletnostjo pridobijo volilno pravico, dajeta priložnost vpogleda in lažjega razumevanja političnih procesov upravljanja in odločanja.