Skoči do osrednje vsebine

Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano

Koronavirus (SARS-CoV-2)

Aktualne informacije in navodila najdete na strani Koronavirus (SARS-CoV-2).

Na pametne telefone si namestimo aplikacijo #OstaniZdrav, ki nam sporoči, ali smo bili v stiku z okuženo osebo.

Nosimo zaščitno masko, redno si umivajmo in razkužujmo roke, poskrbimo za pravilno higieno kašlja ter ohranimo medosebno razdaljo dveh metrov.

Klicni center Ministrstva za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano

Ministrstvo je zaradi nujnih ukrepov vezanih na zajezitev okužb s covid-19 vzpostavilo kontaktno točko – dežurno telefonsko številko in elektronski naslov, preko katerih bodo naši sodelavci poskušali pomagati s pojasnili javnosti in podjetjem s področja resorja ministrstva.

Klicni center je dosegljiv na telefonsko številko 040 390 016, med 8. in 16. uro. Pisna vprašanja pa je mogoče poslati na elektronski naslov: cz.mkgp@gov.si.

Aktualno

  • Občina Brda med 26 kandidati za Evropsko nagrado za razvoj podeželja za leto 2020

    Ocenjevalna komisija Evropske delovne skupnosti za razvoj podeželja in obnovo vasi (ARGE) si je 12. oktobra letos ogledala območje Goriških Brd in tako izvedla še drugi del ocenjevanja za evropsko nagrado za razvoj podeželja 2020, za katero se poteguje 26 območij iz 12 držav. Ta dan je sonce še posebej lepo osvetlilo skrbno obdelane terase in jesenske barve gričev v Brdih in tako še samo podčrtalo slogan: »Brda – kjer je vse mogoče!«, s katerim se je strinjala tudi komisija, ki je poudarila, da ima le malo katero območje izdelano tako jasno in dolgoročno strategijo trajnostnega razvoja.

  • Nova promocijska kampanja »Najboljše imamo doma« - o pomenu uživanja sadja ter o prednostih sadja in izdelkov iz sadja z znakom »izbrana kakovost – Slovenija«

    V drugi polovici oktobra bo stekla nacionalna kampanja za promocijo lokalnih kmetijskih in živilskih proizvodov iz sektorja sadja. Kampanja s sloganom »Najboljše imamo doma« je zasnovana v sodelovanju s slovenskimi pridelovalci in predelovalci sadja pod okriljem Ministrstva za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano. Namenjena je splošni promociji sadja in promociji sadja ter izdelkov iz sadja z znakom »izbrana kakovost – Slovenija«. Znak potrošniku zagotavlja nakup sadja, pridelanega in predelanega v Sloveniji. Aktivnosti kampanje se bodo izvajale vse do konca leta 2021.

  • Javno posvetovanje Evropske komisije o dolgoročni viziji za podeželska območja

    Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano vabi k vključitvi in k podaji vaših mnenj v javni razpravi Evropske komisije o Dolgoročni viziji za podeželska področja, ki bo odprta do 30. 11. 2020. Namen je oceniti dojemanje in mnenja o tem, kako je danes živeti na podeželskih območjih in kako bi se morala podeželska območja spremeniti do leta 2040. Rezultati tega vprašalnika bodo uporabljeni pri pripravi sporočila Komisije Evropskemu parlamentu in Svetu, ki bo sprejeto in objavljeno leta 2021.

Iskalnik