Pridobitev strokovnega naziva na področju varstva arhivskega gradiva
Komisija za strokovne nazive na področju varstva arhivskega gradiva
Na podlagi Pravilnika o strokovnih izpitih in pridobivanju strokovnih nazivov na področju varstva arhivskega gradiva (Ur. l. RS, št. 101/08, 47/10 in 33/17) deluje pri Arhivu Republike Slovenije Komisija za strokovne nazive na področju varstva arhivskega gradiva.
Na podlagi Sklepa o imenovanju komisije za podelitve strokovnih nazivov na področju varstva arhivskega gradiva z dne 4. 10. 2017 komisijo sestavljajo:
- dr. Bojan Cvelfar, arhivski svetnik, predsednik komisije;
- dr. Aleksander Žižek, arhivski svetnik, namestnik predsednika komisije;
- dr. Zdenka Bonin, arhivska svetnica, članica komisije;
- Ivan Fras, arhivski svetovalec, namestnik članice komisije;
- Judita Šega, arhivska svetnica, članica komisije;
- mag. Žarko Bizjak, arhivski svetovalec, namestnik članice komisije.
Nazive arhivski tehnik, arhivski sodelavec, arhivist dobijo posamezniki, ko opravijo strokovni izpit. Druge nazive podeli minister, pristojen za kulturo z odločbo, na podlagi mnenja, ki ga izda komisija. Posameznik, ki želi pridobiti višji naziv, vloži vlogo na Arhiv Republike Slovenije
Vloga za višji naziv
Posameznik, ki želi pridobiti višji naziv, vloži vlogo naslovljeno na komisijo pri Arhivu Republike Slovenije.
Roki oddaje:
- do 15. aprila;
- do 15. oktobra.
Priložena morajo biti vsa potrdila ter izpolnjeni kriteriji, predpisani v pravilniku:
- fotokopija dokazila o doseženi izobrazbi;
- fotokopija potrdila o opravljenem strokovnem izpitu;
- življenjepis;
- dokazila o izpolnjevanju kriterijev za ocenjevanje;
- bibliografija objav in praktičnih del (glej Priloga 2: Merila za ocenjevanje strokovnih kompetenc s področja varstva arhivskega gradiva Pravilnika o pridobivanju nazivov na področju varstva kulturne dediščine in varstva arhivskega gradiva .