Sofinanciranje investicij na primarni ravni zdravstvene dejavnosti v Republiki Sloveniji
Obvestilo
Zaradi nadgradnje v zbirki trenutno niso objavljena javna naročila iz Portala javnih naročil RS (od dne 4. 11. 2025 dalje). Vsa javna naročila si lahko pogledate na Portalu javnih naročil RS.
Predmet sofinanciranja
Predmet sofinanciranja investicij na primarni ravni zdravstvene dejavnosti so investicije v objekte zdravstvenih domov, zdravstvenih postaj ali zdravstvenih ambulant oziroma opremo, namenjene za izvajanje zdravstvene dejavnosti na primarni ravni, z namenom zagotavljanja enakih pogojev za zadovoljevanje skupnih potreb prebivalcev v skladu z razvojnimi cilji države na primarni ravni zdravstvene dejavnosti in z namenom zagotavljanja manjkajočih površin ali prostorov, ki se uporabljajo za izvajanje zdravstvene dejavnosti.
Upravičeni stroški sofinanciranja investicij na podlagi neposrednih pogodb so vsi stroški izvedbe gradbeno-obrtniških in inštalacijskih del v novogradnje ali obnove objektov in stroški nabave opreme iz prejšnjega stavka, ki so potrebni za izvajanje zdravstvene dejavnosti na primarni ravni, razen:
- strošek projektov, katerih predmet je zgolj energetska sanacija objekta,
- strošek priprave projektne in investicijske dokumentacije,
- strošek nakupa zemljišč,
- strošek komunalnega opremljanja zemljišč,
- strošek zunanje ureditve s priključki,
- strošek gradbenega in/ali projektantskega nadzora,
- strošek DDV-ja.
Višina sredstev
Višina sredstev, namenjenih za sofinanciranje investicij na primarni ravni zdravstvene dejavnosti, je po posameznih letih predvidoma naslednja:
- v letu 2025: 15.000.000,00 evra,
- v letu 2026: 20.000.000,00 evra,
- v letu 2027: 27.000.000,00 evra,
- v letu 2028: 25.000.000,00 evra,
- v letu 2029: 20.000.000,00 evra,
- v letu 2030: 15.000.000,00 evra,
- v letu 2031: 11.197.961,99 evra.
Določitev obdobja porabe sredstev
Vlagatelj odda predlog za sofinanciranje investicij na primarni ravni zdravstvene dejavnosti, ko ima pripravljeno projektno in investicijsko dokumentacijo ter investicijo uvrščeno v Načrt razvojnih programov. Prijaviti je možno tudi projekte, ki so v izvajanju, pri čemer je pogoj za prijavo, da se gradnja ni pričela pred letom 2021 in da je projekt v gradnji v letu sklenitve pogodbe o sofinanciranju še vključen v Načrt razvojnih programov upravičenca.
Investicija mora biti izvedena najpozneje do 30. novembra 2031. Upravičenec je dolžan po zaključku projekta oziroma najpozneje v roku 6 mesecev po zaključku uradu posredovati projekt izvedenih del (PID) v elektronski obliki in uporabno dovoljenje, če je potrebno.
Dodatne informacije in obveščanje
Vprašanja morajo biti v pisni obliki posredovana na elektronski naslov Urada Republike Slovenije za nadzor, kakovost in investicije v zdravstvu gp.unkiz@gov.si s sklicem na številko 4300-1/2023-2718. Odgovori bodo objavljeni v pisni obliki v okviru te objave.
Način oddaje vloge
Vlagatelj odda vlogo (obrazec št. 1 – VLOGA) skupaj s prilogami na elektronski naslov Urada Republike Slovenije za nadzor, kakovost in investicije v zdravstvu gp.unkiz@gov.si s sklicem na številko 4300-1/2023-2718.
-
Sofinanciranje investicij na primarni ravni zdravstvene dejavnosti
Navodila- Sklep Vlade RS z dne 24. 4. 2025 o roku za izvedbo investicij (pdf, 61 KB)
- Sklep Vlade RS z dne 25. 5. 2023 o pogojih za sofinanciranje investicij na primarni ravni zdravstvene dejavnosti (pdf, 67 KB)
- Odgovori na vprašanja 17. 3. 2025 (doc, 175 KB)
- Odgovori na vprašanja 28. 1. 2025 (doc, 182 KB)
- Odgovori na vprasanja 22072024 (doc, 173 KB)
- Odgovori na vprasanja 03072024 (doc, 174 KB)
- Odgovori na vprašanja 3152024 (doc, 187 KB)
- Odgovori na vprašanja 21052024 (doc, 178 KB)
- Odgovori na vprašanja 18042024 (doc, 178 KB)
- Odgovori na vprašanja 1042024 (doc, 180 KB)
- Odgovori na vprašanja 08032024 (doc, 172 KB)
- Odgovori na vprašanja 29022024 (doc, 171 KB)
- Odgovori na vprašanja 16022024 (doc, 176 KB)
- Odgovori na vprašanja 12022024 (doc, 186 KB)
- Odgovori na vprašanja 16112023 (doc, 167 KB)
- Odgovori na vprašanja 16112023 (doc, 168 KB)
- Odgovori na vprašanja 17102023 (doc, 177 KB)
- Odgovori na vprašanja 27092023 (doc, 162 KB)
- Odgovori na vprašanja 15092023 (doc, 196 KB)
- Odgovori na vprašanja 11082023 (doc, 185 KB)
- Odgovori na vprašanja 11072023 (doc, 219 KB)
- Odgovori na vprašanja prijaviteljev z dne 21. junij 2023 (pdf, 269 KB)
- odgovori na vprašanja prijaviteljev z dne 9. junij 2023 (pdf, 185 KB)
- Preglednica številka 1 (xlsx, 27 KB)
- Obrazec številka 1 - VLOGA (doc, 219 KB)
- Priloga številka 1 - SOGLASJE (doc, 172 KB)
- Priloga številka 2 - VZOREC POGODBE (docx, 149 KB)
- Priloga številka 3 - POROČILO o izvedenih aktivnostih (doc, 180 KB)
Kontakt
Urad Republike Slovenije za nadzor, kakovost in investicije v zdravstvu, gp.unkiz@gov.si.