Sofinanciranje investicij na primarni ravni zdravstvene dejavnosti v Republiki Sloveniji
Predmet sofinanciranja
Predmet sofinanciranja investicij na primarni ravni zdravstvene dejavnosti so investicije v objekte zdravstvenih domov, zdravstvenih postaj ali zdravstvenih ambulant oziroma opremo, namenjene za izvajanje zdravstvene dejavnosti na primarni ravni, z namenom zagotavljanja enakih pogojev za zadovoljevanje skupnih potreb prebivalcev v skladu z razvojnimi cilji države na primarni ravni zdravstvene dejavnosti in z namenom zagotavljanja manjkajočih površin ali prostorov, ki se uporabljajo za izvajanje zdravstvene dejavnosti.
Upravičeni stroški sofinanciranja investicij na podlagi neposrednih pogodb so vsi stroški izvedbe gradbeno-obrtniških in inštalacijskih del v novogradnje ali obnove objektov in stroški nabave opreme iz prejšnjega stavka, ki so potrebni za izvajanje zdravstvene dejavnosti na primarni ravni, razen:
- strošek projektov, katerih predmet je zgolj energetska sanacija objekta,
- strošek priprave projektne in investicijske dokumentacije,
- strošek nakupa zemljišč,
- strošek komunalnega opremljanja zemljišč,
- strošek zunanje ureditve s priključki,
- strošek gradbenega in/ali projektantskega nadzora,
- strošek DDV-ja.
Višina sredstev
Višina sredstev, namenjenih za sofinanciranje investicij na primarni ravni zdravstvene dejavnosti, je po posameznih letih predvidoma naslednja:
- v letu 2023: 9.846.740,27 evra,
- v letu 2024: 15.000.000,00 evra,
- v letu 2025: 15.000.000,00 evra,
- v letu 2026: 20.000.000,00 evra,
- v letu 2027: 40.000.000,00 evra,
- v letu 2028: 40.000.000,00 evra.
Določitev obdobja porabe sredstev
Vlagatelj odda predlog za sofinanciranje investicij na primarni ravni zdravstvene dejavnosti, ko ima pripravljeno projektno in investicijsko dokumentacijo ter investicijo uvrščeno v Načrt razvojnih programov. Prijaviti je možno tudi projekte, ki so v izvajanju, pri čemer je pogoj za prijavo, da se gradnja ni pričela pred letom 2021 in da je projekt v gradnji v letu sklenitve pogodbe o sofinanciranju še vključen v Načrt razvojnih programov upravičenca.
Investicija mora biti izvedena najpozneje do 30. 11. 2028. Upravičenec je dolžan po zaključku projekta oziroma najpozneje v roku 6 mesecev po zaključku uradu posredovati projekt izvedenih del (PID) v elektronski obliki in uporabno dovoljenje, če je potrebno.
Dodatne informacije in obveščanje
Vprašanja morajo biti v pisni obliki posredovana na elektronski naslov Urada Republike Slovenije za nadzor, kakovost in investicije v zdravstvu gp.unkiz@gov.si s sklicem na številko 4300-1/2023-2718. Odgovori bodo objavljeni v pisni obliki v okviru te objave.
Način oddaje vloge
Vlagatelj odda vlogo (obrazec št. 1 – VLOGA) skupaj s prilogami na elektronski naslov Urada Republike Slovenije za nadzor, kakovost in investicije v zdravstvu gp.unkiz@gov.si s sklicem na številko 4300-1/2023-2718.
-
Sofinanciranje investicij na primarni ravni zdravstvene dejavnosti
Navodila- Odgovori na vprasanja 22072024 (doc, 173 KB)
- Odgovori na vprasanja 03072024 (doc, 174 KB)
- Odgovori na vprašanja 3152024 (doc, 187 KB)
- Odgovori na vprašanja 21052024 (doc, 178 KB)
- Odgovori na vprašanja 18042024 (doc, 178 KB)
- Odgovori na vprašanja 1042024 (doc, 180 KB)
- Odgovori na vprašanja 08032024 (doc, 172 KB)
- Odgovori na vprašanja 29022024 (doc, 171 KB)
- Odgovori na vprašanja 16022024 (doc, 176 KB)
- Odgovori na vprašanja 12022024 (doc, 186 KB)
- Odgovori na vprašanja 16112023 (doc, 167 KB)
- Odgovori na vprašanja 16112023 (doc, 168 KB)
- Odgovori na vprašanja 17102023 (doc, 177 KB)
- Odgovori na vprašanja 27092023 (doc, 162 KB)
- Odgovori na vprašanja 15092023 (doc, 196 KB)
- Odgovori na vprašanja 11082023 (doc, 185 KB)
- Odgovori na vprašanja 11072023 (doc, 219 KB)
- Sklep Vlade - Pogoji za sofinanciranje investicij na primarni ravni zdravstvene dejavnosti z dne 25. maj 2023 (pdf, 67 KB)
- Preglednica številka 1 (xlsx, 27 KB)
- Obrazec številka 1 - VLOGA (doc, 219 KB)
- Priloga številka 1 - SOGLASJE (doc, 172 KB)
- Priloga številka 2 - VZOREC POGODBE (docx, 149 KB)
- Priloga številka 3 - POROČILO o izvedenih aktivnostih (doc, 180 KB)
- odgovori na vprašanja prijaviteljev z dne 9. junij 2023 (pdf, 185 KB)
- Odgovori na vprašanja prijaviteljev z dne 21. junij 2023 (pdf, 269 KB)
- Odgovori na vprašanja prijaviteljev 16. 2. 2022 (doc, 225 KB)
Kontakt
Urad Republike Slovenije za nadzor, kakovost in investicije v zdravstvu, gp.unkiz@gov.si.