Skoči do osrednje vsebine

Svetovanje potrošnikom in Evropski potrošniški center

Potrošniki, ki so naleteli na težave pri uveljavljanju pravic pri domačnem ponudniku blaga in storitev, lahko informacije prejmejo na brezplačni telefonski številki svetovanja v okviru Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo. Potrošniki, ki so nakup opravili v drugi državi EU, na Norveškem in Islandiji pa se lahko po nasvet in pomoč obrnejo na Evropski potrošniški center, ki deluje v okviru istega ministrstva.

Brezplačno svetovanje potrošnikom

Brezplačno svetovanje potrošnikom obsega pojasnjevanje predpisov in postopkov za uveljavljanje pravic potrošnikov, ko naletijo na težave pri domačem ponudniku blaga in storitev. Svetovanje poteka izključno po telefonu na brezplačni telefonski številki 080 88 99, in je do preklica na voljo vsak dan med 9. in 11. uro. Svetovanje je namenjeno samo potrošnikom, fizičnim osebam, ki sklepajo potrošniške pogodbe (razmerje podjetje, potrošnik) za nakup blaga ali opravljanje storitev zunaj njihove poklicne dejavnosti. Svetovanje se izvaja v okviru Sektorja za varstvo potrošnikov in konkurence in ne obsega zastopanja in zagovarjanja potrošnikov pred sodišči in državnimi organi ter sestavljanja listin.

Koristne informacije pri uveljavljanju potrošnikovih pravic

Prijava kršitev Tržnemu inšpektoratu

Naziv storitve Institucija
Tržni inšpektorat Republike Slovenije

Evropski potrošniški center Slovenija

Evropski potrošniški center Slovenija potrošnikom svetuje in jim pomaga, kadar kupujejo v drugih državah članicah EU, na Norveškem in Islandiji ali pa tja potujejo in pri tem naletijo na težave pri uveljavljanju svojih pravic. 

Evropski potrošniški center Slovenija je del Mreže evropskih potrošniških centrov (angleško ECC-Net), ki jo je leta 2005 vzpostavila Evropska unija, da bi bili potrošniki bolje obveščeni o pravicah na skupnem notranjem trgu in da bi imeli v primeru težav pri uveljavljanju pravic na voljo brezplačno pomoč. 

Potrošniki se na Evropski potrošniški center Slovenija največkrat obrnejo glede njihovih pravic pri spletnih nakupih ali nakupih v prodajalni, potovanjem z letalom, potovalnimi paketi, časovnim zakupom in najemom avtomobila.

Stik z Evropskim potrošniškim centrom lahko vzpostavite po telefonu, vsak delovnik od 9.00 do 13.00 ure, po elektronski ali navadni pošti, preko družbenih omrežij ali osebno po predhodni najavi: 

Iskalnik