Svetovanje potrošnikom in Evropski potrošniški center
Koristne informacije pri uveljavljanju potrošnikovih pravic
-
Koristne informacije
Mnenja, pojasnila in odgovori
Evropski potrošniški center Slovenija
Evropski potrošniški center Slovenija potrošnikom svetuje in jim pomaga, kadar kupujejo v drugih državah članicah EU, na Norveškem in Islandiji ali pa tja potujejo ter pri tem naletijo na težave pri uveljavljanju svojih pravic.
Potrošniki se na Evropski potrošniški center Slovenija največkrat obrnejo glede njihovih pravic pri spletnih nakupih ali nakupih v prodajalni, potovanjem z letalom, potovalnimi paketi, časovnim zakupom in najemom avtomobila.
Evropski potrošniški center Slovenija je del Mreže evropskih potrošniških centrov (angleško: European Consumer Centres Network - ECC Net), ki jo je leta 2005 vzpostavila Evropska unija, da bi bili potrošniki bolje obveščeni o pravicah na skupnem notranjem trgu in da bi imeli v primeru težav pri uveljavljanju pravic na voljo brezplačno pomoč.
Stik z Evropskim potrošniškim centrom Slovenija lahko vzpostavite po telefonu, vsak torek in četrtek med 10. in 11. uro, po elektronski ali navadni pošti, preko družbenih omrežij ali osebno po predhodni najavi:
Zakonodaja
- Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS)
- Zakon o potrošniških kreditih (ZPotK-2)
- Pravilnik o vsebini predhodnih informacij in obrazcu za predhodne informacije o potrošniških kreditih za nepremičnino
- Pravilnik o vsebini predhodnih informacij in obrazcih za predhodne informacije o potrošniških kreditih
- Pravilnik o poročanju dajalcev kreditov
- Pravilnik o pogojih za opravljanje storitev potrošniškega kreditiranja
- Pravilnik o pogojih, ki jih mora izpolnjevati kreditni posrednik