Skoči do osrednje vsebine

Svetovanje potrošnikom in Evropski potrošniški center

Potrošniki, ki so naleteli na težave pri uveljavljanju pravic pri domačnem ponudniku blaga in storitev, lahko informacije prejmejo na brezplačni telefonski številki, ki deluje v okviru Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo. Potrošniki, ki so nakup opravili v drugi državi članici EU, na Norveškem in Islandiji, pa se po nasvet in pomoč lahko obrnejo na Evropski potrošniški center, ki deluje v okviru istega ministrstva.

Koristne informacije pri uveljavljanju potrošnikovih pravic

Evropski potrošniški center Slovenija

Evropski potrošniški center Slovenija potrošnikom svetuje in jim pomaga, kadar kupujejo v drugih državah članicah EU, na Norveškem in Islandiji ali pa tja potujejo ter pri tem naletijo na težave pri uveljavljanju svojih pravic. 

Potrošniki se na Evropski potrošniški center Slovenija največkrat obrnejo glede njihovih pravic pri spletnih nakupih ali nakupih v prodajalni, potovanjem z letalom, potovalnimi paketi, časovnim zakupom in najemom avtomobila.

Evropski potrošniški center Slovenija je del Mreže evropskih potrošniških centrov (angleško: European Consumer Centres Network - ECC Net), ki jo je leta 2005 vzpostavila Evropska unija, da bi bili potrošniki bolje obveščeni o pravicah na skupnem notranjem trgu in da bi imeli v primeru težav pri uveljavljanju pravic na voljo brezplačno pomoč. 

Stik z Evropskim potrošniškim centrom Slovenija lahko vzpostavite po telefonu, vsak torek in četrtek med 10. in 11. uro, po elektronski ali navadni pošti, preko družbenih omrežij ali osebno po predhodni najavi: 

Zakonodaja