Skoči do osrednje vsebine

Svetovanje potrošnikom in Evropski potrošniški center

Svetovanje potrošnikom obsega pojasnjevanje predpisov in postopkov za uveljavljanje pravic potrošnikov ter pomoč pri reševanju težav pri domačem ponudniku blaga in storitev. Evropski potrošniški center Slovenija potrošnikom nudi informacije, nasvete in strokovno pomoč pri uveljavljavljanju pravic v zvezi z nakupi blaga in storitev v državah EU, na Norveškem in Islandiji.
Brezplačno svetovanje potrošnikom obsega pojasnjevanje predpisov in postopkov za uveljavljanje pravic potrošnikov ter pomoč pri reševanju težav pri domačem ponudniku blaga in storitev.

Brezplačno svetovanje potrošnikom

Brezplačno svetovanje potrošnikom, ki ga izvajamo na Ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo poteka izključno po telefonu na brezplačni telefonski številki 080 88 99, in sicer v ponedeljek, sredo in petek med 9. in 10. uro, in je namenjeno samo potrošnikom - fizičnim osebam, ki sklepajo potrošniške pogodbe (podjetje - potrošnik) za nakup blaga ali opravljanje storitev zunaj njihove poklicne dejavnosti. Svetovanje se izvaja v okviru Sektorja za varstvo potrošnikov in konkurence: 

Prijava kršitev Tržnemu inšpektoratu

Naziv Institucija
Tržni inšpektorat Republike Slovenije

Evropski potrošniški center Slovenija

Evropski potrošniški center Slovenija je del Mreže evropskih potrošniških centrov (ECC-Net), ki jo je leta 2005 vzpostavila Evropska unija, da bi bili potrošniki bolje obveščeni o pravicah na skupnem notranjem trgu in da bi imeli v primeru težav pri uveljavljanju pravic na voljo brezplačno pomoč. Evropski potrošniški center Slovenija potrošnikom svetuje in jim pomaga, kadar kupujejo v drugih državah članicah EU, na Norveškem in Islandiji ali pa tja potujejo in pri tem naletijo na težave pri uveljavljanju svojih pravic. 

Potrošniki se na Evropski potrošniški center Slovenija največkrat obrnejo glede njihovih pravic pri spletnih nakupih ali nakupih v prodajalni, potovanjem z letalom, potovalnimi paketi, časovnim zakupom in najemom avtomobila.

Stik z Evropskim potrošniškim centrom lahko vzpostavite po telefonu, vsak delovnik od 9.00 do 13.00 ure, po elektronski ali navadni pošti, preko družbenih omrežij ali osebno po predhodni najavi: 

Iskalnik