Skoči do osrednje vsebine

Od 15. 3. 2022 na upravnih enotah ni več obveznega naročanja, lahko pa se stranke na svojo željo naročite za oddajo vloge na termin, na podlagi določb 21.a člena Uredbe o upravnem poslovanju (Uradni list RS, št. 9/18, 14/20, 167/20, 172/21, 68/22 in 89/22). 

Preko spletne aplikacije eSamonaročanje lahko trenutno rezervirate termin na Upravni enoti Ajdovščina, Brežice, Celje, Domžale, Litija, Ljubljana, Ljutomer, Logatec, Maribor, Nova Gorica, Novo mesto, Radovljica, Slovenske Konjice, Trebnje, TržičVrhnika in Žalec (za potrditveno sporočilo termina preverite tudi vsiljeno pošto). Na ostalih upravnih enotah bo sistem naročanja vzpostavljen predvidoma do konca junija 2024.

Na katerikoli upravni enoti na območju celotne države lahko vložite vloge za naslednje postopke:

1. izdaja listin:

  • osebne izkaznice,
  • potni listi,
  • vozniška dovoljenja,
  • potrdila SIGEN-CA oziroma smsPASS,
  • prometna dovoljenja,
  • dovoljenja za učitelje vožnje, učitelje predpisov in strokovne vodje šol vožnje,
  • izkaznice o vozniških kvalifikacijah,
  • naznanitve pogrešitev, izgub in tatvin osebnih izkaznic, potnih listin, vozniških dovoljenj in prometnih dovoljenj;

2. izdaja potrdil iz centraliziranih in informatiziranih uradnih evidenc;

3. vpis v register pridelovalcev grozdja in vina v okviru vinorodnih dežel;

4. priglasitev in opustitev osebnega dopolnilnega dela ter pridobitev vrednotnice;

5. izdaja EU kartice ugodnosti za invalide;

6. priglasitev in prijava na vozniški izpit;

7. vpis spremljevalcev v evidenco o vozniških dovoljenjih in evidenčni karton vožnje,

8. odločanje o spremembi podatka o spolu in vpisu spremembe podatka o spolu v matični register.

9. odločanje o denacionalizacijskih zahtevkih po 1. točki prvega odstavka 54. člena Zakona o denacionalizaciji 

Nenaročene stranke bodo obravnavane, če bomo imeli prosti termin, oziroma naprošene, da počakajo na prvi prosti termin.

Kontaktne podatke o upravnih enotah dobite na https://www.gov.si/drzavni-organi/upravne-enote/