Skoči do osrednje vsebine

40. redna seja Vlade Republike Slovenije

Vlada je na današnji redni seji obravnavala in sprejela več odločitev.

Vlada se je seznanila s strokovno oceno Strokovne skupine za zajezitev in obvladovanje epidemije COVID-19 pri Ministrstvu za zdravje o strokovni utemeljenosti ukrepov za zajezitev in obvladovanje epidemije nalezljive bolezni COVID-19 in odločila, da se:

za sedem dni podaljša uporaba ukrepov in omejitev, ki so določene odlokih:

  • o začasni prepovedi ponujanja in prodajanja blaga in storitev potrošnikom,
  • o začasni prepovedi ponujanja in prodajanja blaga in storitev neposredno potrošnikom na področju voznikov in vozil,
  • o začasni prepovedi ponujanja kulturnih in kinematografskih storitev končnim uporabnikom,

za 14 dni podaljša uporaba ukrepov in omejitev, ki so določene v odloku o obvezni namestitvi razpršilnikov za razkuževanje rok v večstanovanjskih stavbah.

Vlada je sprejela stališče o sporočilu Evropske komisije - Pripravljenost za strategije cepljenja in uvedbo cepiva proti COVID-19. Slovenija pozdravlja Sporočilo Komisije Evropskemu parlamentu in Svetu - Pripravljenost za strategije cepljenja in uvedbo cepiva proti COVID-19, saj se zavzema, za pravočasen dostop do varnih, učinkovitih in cenovno dostopnih cepiv.

Slovenija se strinja s predlaganimi ukrepi glede uvedbe in zadostne precepljenosti, pri tem pa opozarja na solidarnost med državami članicami pri medsebojni pomoči glede zalog cepiv, potrebne medicinske in zaščitne opreme.

Vlada je sprejela predlog prenovljenega Zakona o davku na motorna vozila. S predlogom se zasleduje okoljske cilje in avtomatizacijo ter pospešitev postopkov za odmero davka na motorna vozila. Vlada predlaga njegovo obravnavo po nujnem postopku.

V predlogu zakona se obdavčitev motornih vozil veže samo na okoljske komponente, brez prodajne cene vozil. Pri določitvi davka se tako upoštevata vrsta motornega vozila in vrsta goriva, ki se uporablja za pogon. Obveznost se določa glede na izpust CO2 pri kombinirani vožnji in emisijski standard EURO, za nekatere vrste motornega vozila pa se ta določa glede na moč motorja. Za vozila, ki so brez izpusta CO2, je v predlogu zakona določen znesek davka nič evrov.