Skoči do osrednje vsebine

Registracija in postopek pridobitve dostopa za vnos zapisnika o nesreči na smučišču v spletni program

K registraciji in pridobitvi dovoljenja za dostop do vnosa zapisnika o nesreči na smučišču v spletnem programu lahko pristopajo izključno upravljali smučišč. Ti so namreč dolžni Inšpektoratu za notranje zadeve najpozneje v osmih dneh posredovati zapisnike o ogledu nesreče na smučiščih oziroma podatke neposredno vnesti v temu namenjeni spletni program inšpektorata.

  1. Za dostop potrebujete veljavno kvalificirano digitalno potrdilo (SIGEN-CA, SIGOV-CA, HALCOM-CA, POŠTA®CA, LB-CA ali AC NLB) za vnašalca. Vnašalec je pooblaščena oseba upravljavca, torej nadzornik na smučišču ali druga pooblaščena oseba.
  2. Izpolniti je potrebno vsa polja v obrazcu za prijavo in spremembe pravic za vnašalce zapisnikov nesreč na smučiščih za vsakega vnašalca posebej. Izpolnjen obrazec pošljete po elektronski pošti. 
  3. Pooblaščena oseba inšpektorata bo pregledala obrazec in vnašalca dodala med uporabnike spletnega programa ter o tem obvestila upravljavca.
  4. Po zaključeni registraciji bo vnašalcu omogočen dostop do spletnega programa, kjer bo lahko vnašal podatke iz zapisnikov o nesrečah na smučišču.

Prijava sprememb in morebitnih težav pri vnosu podatkov

Upravljavec je dolžan z obrazcem tudi sporočati morebitne spremembe podatkov ali ukinitev upravljavca oziroma vnašalca.

Na morebitne težave pri vnosu podatkov zapisnika o nesreči v spletni program, pa lahko upravljalci smučišč Inšpektorat za notranje zadeve opozorijo z elektronskim sporočilom na naslov inz.mnz@gov.si, v katerem podrobneje opišejo težave pri vnosu. 

Iskalnik