Skoči do osrednje vsebine

COVID19 - informacijska podpora naročanju (na cepljenje) na primarni ravni

Namen operacije je vzpostaviti enotno informacijsko rešitev za naročanje na cepljenje.

Z vzpostavljeno informacijsko podporo bi omogočili, poenostavili in poenotili vpis v seznam za cepljenje, razporejanje v urnike izvajalcev, obveščanje pacientov o lokacijah in terminih ter potrjevanje teh terminov. Informacijska podpora bi najprej podpirala cepljenje na COVID, vendar je zasnovana na način, da se jo lahko takoj uporabi tudi za druga cepljenja.

Cilji investicije

  • vzpostaviti enoten seznam oseb s stalnim ali začasnim prebivališčem v Republiki Sloveniji in oseb, ki delajo pri delodajalcih v RS, ki so izrazile interes za cepljenje proti COVID-19 (in kasneje drugih cepljenj).
  • zagotoviti, da se seznam oseb redno osvežuje s podatki o morebitnih prioritetnih kriterijih za cepljenje.
  • zagotoviti varnost pacientov pri cepljenju oseb – zagotoviti, da se ne izpusti oseb za drugi odmerek, da se jih cepi v predvidenem časovnem okviru.
  • zagotoviti enakopraven dostop pacientov do cepljenj: s pregledi tega, ali so vsi izbrani izvajalci povezani s cepilnim centrom, z možnostjo izražanja interesa za cepljenje tudi za tiste brez izbranega osebnega zdravnika.
  • zagotoviti umeščanje k ustreznim javnim zavodom tudi za osebe brez izbranega osebnega zdravnika.
  • zagotoviti enakopraven dostop pacientov do določenega cepiva: pacient ima možnost izraziti odločitev, da želi cepljenje izvesti samo z določenimi cepivi, ki so na voljo.
  • na podlagi kapacitet posameznega cepilnega centra in razdelilnika po cepilnih centrih omogočiti enostavno kreiranje urnika cepljenj glede na seznam čakajočih.
  • razbremeniti osebje administrativnega dela obveščanja pacientov o terminih, obvestilo o dodeljenem terminu se kreira samodejno, pacient termin potrdi z odgovorom na SMS ali elektronsko pošto in ga odpove.
  • zasnovati sistem na način, da se ga da kasneje nadgraditi za uporabo npr. z mobilno aplikacijo.
  • zasnovati sistem na način, da se ga da nadgraditi v naročilne knjige za vse izvajalce zdravstvene dejavnosti.
  • zasnovati sistem, da lahko z nadgradnjo postane kanal za varno komunikacijo med pacienti in izvajalci zdravstvene dejavnosti na primarni ravni (ali širše).

Vrednost investicije

Ocenjena vrednost celotnega investicije v tekočih cenah znaša 1.500.000 EUR z vključenim DDV, pri čemer sodelujeta dva investitorja oz. upravičenca, in sicer MZ v višini 50.000 EUR, NIJZ pa v višini 1.450.000 EUR. Operacija je načrtovana v okviru Operativnega programa za izvajanje evropske kohezijske politike v obdobju 2014–2020. Financirana bo iz 15. prednostne osi – REACT EU ESRR »Spodbujanje odprave posledic krize v okviru pandemije COVID-19 in priprava zelenega, digitalnega in odpornega okrevanja gospodarstva« in 15.1 prednostne naložbe »spodbujanje odprave posledic krize v okviru pandemije COVID-19 in priprava zelenega, digitalnega in odpornega okrevanja gospodarstva«.