Skoči do osrednje vsebine
GOV.SI

Višji svetovalec za pravne zadeve v Oddelku za premoženjsko-pravne in splošne zadeve v občinski upravi Občine Sežana | Občina Sežana

Rok za prijavo je potekel.

Opis delovnega mesta

Izbrani kandidat bo delo na uradniškem delovnem mestu Višji svetovalec za pravne zadeve opravljal v nazivu višji svetovalec II, z možnostjo napredovanja v naziv višji svetovalec I.

Z izbranim kandidatom bo sklenjeno delovno razmerje za nedoločen čas s polnim delovnim časom, s šestmesečnim poskusnim delom.

Izbrani kandidat bo delo opravljal v prostorih Občine Sežana, Partizanska cesta 4, 6210 Sežana.

Zahteve za prijavo

Kandidati, ki se bodo prijavili na prosto delovno mesto, morajo izpolnjevati naslednje pogoje: 

  • sklenjeno delovno razmerje za nedoločen čas v državni upravi, pravosodnih organih, drugih državnih organih in upravah lokalnih skupnosti, ki so pristopili k »Dogovoru o vključitvi v interni trg dela«;
  • morajo biti imenovani v uradniški naziv;
  • imajo končano najmanj visokošolsko strokovno izobraževanje (prejšnje)/visokošolska strokovna izobrazba (prejšnja) ali najmanj visokošolsko strokovno izobraževanje (prva bolonjska stopnja)/ visokošolska strokovna izobrazba (prva bolonjska stopnja) ali najmanj visokošolsko univerzitetno izobraževanje (prva bolonjska stopnja)/ visokošolska univerzitetna izobrazba (prva bolonjska stopnja), smer: pravo
  • imajo najmanj pet let delovnih izkušenj z zahtevano stopnjo izobrazbe,
  • imajo opravljeno obvezno usposabljanje za imenovanje v naziv,
  • imajo opravljen strokovni izpit iz upravnega postopka,
  • ostale pogoje za zasedbo uradniškega delovnega mesta (državljanstvo, nekaznovanost in da niso v kazenskem postopku).

Delovne naloge

  • Pomoč pri pripravi splošnih aktov občine,
  • zastopanje občine pred državnimi organi,
  • izvajanje pravnomočnih sodnih sklepov in upravnih odločb,
  • pravna pomoč občinski upravi z delovnega področja,
  • premoženjsko pravne zadeve v zvezi z gospodarjenjem z občinskim premoženjem,
  • nadzor nad premoženjem (ažurno vodenje evidenc),
  • pripravljanje pogodb o ravnanju z premičninami in nepremičninami,
  • sodelovanje v internih in medsektorskih skupinah in projektih,
  • sodelovanje pri pripravi in izvajanje projektov s svojega delovnega področja,
  • priprava informacij za obveščanje javnosti s svojega delovnega področja,
  • načrtovanje in spremljanje prihodkov v okviru delovnega področja,
  • priprava predpisov s svojega delovnega področja,
  • skrb za usklajeno, pravočasno, strokovno in utemeljeno porabo sredstev na posamezni proračunski postavki v okviru delovnega področja,
  • potrjevanje poslovnih dogodkov z delovnega področja s podpisovanjem finančnih in drugih listin,
  • izvajanje predpisanega pisarniškega poslovanja,
  • skrb za pravilno odpremo in kuvertiranje pošte oddelka,
  • skrb za pravilno vodenje in arhiviranje spisov zadev,
  • skrb za lastne evidence pisarniškega poslovanja,
  • spremljanje področne zakonodaje,
  • opravljanje dejanj ali odločanje v upravnem postopku v skladu z izdanim pooblastilom.

Postopek prijave

Obrazec za prijavo je obvezna sestavina prijavne vloge posameznega kandidata. Potrebno je natančno izpolniti vsako rubriko. Oblike obrazca ni dovoljeno spreminjati, lahko pa se po potrebi razširi. 

Prijava naj vsebuje tudi kratek življenjepis, v katerem kandidat poleg formalne izobrazbe navede tudi druga znanja, sposobnosti in veščine, ki jih je pridobil.

Kandidat vloži prijavo v pisni obliki, ki jo pošlje v zaprti ovojnici z označbo: »za interni natečaj za prosto uradniško delovno mesto »višji svetovalec za PRAVNE ZADEVE« na naslov: Občina Sežana, Partizanska cesta 4, 6210 Sežana,  in sicer v roku 10 dni po objavi na osrednjem spletnem mestu državne uprave GOV.SI in spletni strani Občine Sežana.

Za pisno obliko prijave se šteje tudi elektronska oblika, poslana na elektronski naslov: obcina@sezana.si, pri čemer veljavnost prijave ni pogojena z elektronskim podpisom.

Kandidati bodo o izbiri pisno obveščeni najkasneje v 30 dneh po zaključenem postopku izbire.

Obvestilo o končanem izbirnem postopku bo objavljeno na spletni strani Občine Sežana www.sezana.si.

Kontaktna oseba za dodatne informacije

Informacije o izvedbi internega natečaja daje Polona Likar Ugrin na tel. številki: 05 73 10 112.

Informacije o delovnem področju daje Dajana Frankovič na tel. številki: 05 73 10 125.