Vlada o informaciji glede izvajanja Uredbe EU o preglednosti in ciljanju v političnem oglaševanju
V soboto, 27. septembra, ob 12. uri boste prejeli testno sporočilo SI-ALARM
Uprava za zaščito in reševanje bo na mobilne telefone, priključene na slovenska mobilna omrežja, poslala potisno sporočilo, s katerim bo testirala Sistem javnega obveščanja in alarmiranja po javnih mobilnih omrežjih (SI-ALARM).
Uredba EU o preglednosti in ciljanju v političnem oglaševanju določa enotna pravila na ravni Evropske unije glede transparentnosti političnega oglaševanja.
Uredba se bo začela v polnem obsegu uporabljati 10. oktobra 2025 in od takrat naprej bo moral biti vsak politični oglas (spletni ali ne-spletni) izrecno označen kot tak, pri objavi pa bodo morale biti izpolnjene tudi druge obveznosti v zvezi s preglednostjo, na primer, kdo je naročnik oglasa in na katero politično kampanjo (za volitve ali referendum ali zakonodajni postopek) se nanaša, v politični oglas bo treba vključiti tudi tako imenovano obvestilo o preglednosti (v obliki spletnega naslova ali QR kode), preko katere bo med drugim razvidno tudi, koliko oglas stane. Uredba EU nalaga obveznosti predvsem ponudnikom storitev političnega oglaševanja, izdajateljem storitev političnega oglaševanja (kot so na primer oglaševalske agencije in mediji), pa tudi naročnikom. Prav tako se bo v skladu z določili uredbe na portalu Evropske komisije objavljalo datume razpisanih volitev in referendumov.
Podrobnejše informacije o novih pravilih EU v zvezi s ciljanim in političnim oglaševanjem so objavljene na spletni strani ministrstva in v grafiki.