Skoči do osrednje vsebine
GOV.SI

SI10.05 Sektorske intervencije za sadje in zelenjavo – promocija, obveščanje in trženje

V primeru intervencije promocija, obveščanje in trženje je namen spodbujanje uporabe in prepoznavnosti oznak, ki potrjujejo vključitev proizvodov v sheme kakovosti Evropske unije. S tem se jamči poreklo, sledljivost in kakovost proizvodov ter krepi njihova prepoznavnost (ustvarjanje blagovne znamke).

Promocijo lahko izvajajo organizacije proizvajalcev z veljavnim certifikatom za shemo kakovosti. Proizvodi morajo biti trženi kot proizvodi te sheme. S promocijo svojih proizvodov prispevajo tudi k večji prepoznavnosti oznak shem kakovosti. Namen je tudi povečanje deleža uživanja sveže zelenjave in sadja.

Upravičenci

Upravičenci do podpore so organizacije proizvajalcev priznane na podlagi Uredbe (EU) št. 1308/2013.

Pogoji upravičenosti

Pogoji upravičenosti so:

  • priznanje organizacije proizvajalcev na podlagi Uredbe (EU) št. 1308/2013,
  • vrednost tržne proizvodnje,
  • odobren operativni program.

Upravičeni stroški

Upravičeni so naslednji stroški:

  • prisotnost na sejmih, konferencah in razstavah,
  • razvoj blagovnih znamk in logotipov, specifičnih za organizacije proizvajalcev,
  • potrošniško usmerjeno trženje, tudi za otroke in mladostnike,
  • promocijske aktivnosti (medijske kampanje, objave oglasov, informativna literatura, degustacije),
  • stroški oglaševanja in informiranja na prodajnem mestu, vključno z degustacijami,
  • stroški tiskanja embalaže ali nalepk za promocijo imena organizacije proizvajalcev in blagovnih znamk.

Oblika podpore

Podpora se izplača v obliki kritja 50 odstotkov upravičenih stroškov s strani EU.