SI10.05 Sektorske intervencije za sadje in zelenjavo – promocija, obveščanje in trženje
V primeru intervencije promocija, obveščanje in trženje je namen spodbujanje uporabe in prepoznavnosti oznak, ki potrjujejo vključitev proizvodov v sheme kakovosti Evropske unije. S tem se jamči poreklo, sledljivost in kakovost proizvodov ter krepi njihova prepoznavnost (ustvarjanje blagovne znamke).
Promocijo lahko izvajajo organizacije proizvajalcev z veljavnim certifikatom za shemo kakovosti. Proizvodi morajo biti trženi kot proizvodi te sheme. S promocijo svojih proizvodov prispevajo tudi k večji prepoznavnosti oznak shem kakovosti. Namen je tudi povečanje deleža uživanja sveže zelenjave in sadja.
Upravičenci
Upravičenci do podpore so organizacije proizvajalcev priznane na podlagi Uredbe (EU) št. 1308/2013.
Pogoji upravičenosti
Pogoji upravičenosti so:
- priznanje organizacije proizvajalcev na podlagi Uredbe (EU) št. 1308/2013,
- vrednost tržne proizvodnje,
- odobren operativni program.
Upravičeni stroški
Upravičeni so naslednji stroški:
- prisotnost na sejmih, konferencah in razstavah,
- razvoj blagovnih znamk in logotipov, specifičnih za organizacije proizvajalcev,
- potrošniško usmerjeno trženje, tudi za otroke in mladostnike,
- promocijske aktivnosti (medijske kampanje, objave oglasov, informativna literatura, degustacije),
- stroški oglaševanja in informiranja na prodajnem mestu, vključno z degustacijami,
- stroški tiskanja embalaže ali nalepk za promocijo imena organizacije proizvajalcev in blagovnih znamk.
Oblika podpore
Podpora se izplača v obliki kritja 50 odstotkov upravičenih stroškov s strani EU.