SI09 Ukrepi informiranja o vinih Unije v državah članicah
Zaradi boljše ozaveščenosti evropskega potrošnika je intervencija usmerjena tudi v informiranje potrošnikov v državah članicah o odgovornem uživanju vina in tveganju, povezanem s škodljivim uživanjem alkohola. Na ta način se bo pospešilo odgovorno uživanje vin z zaščiteno označbo porekla oziroma zaščiteno geografsko označbo in boljša prepoznavnost teh vin.
Upravičenci
Upravičenci so:
- združenja vsaj dveh pridelovalcev vina,
- organizacije proizvajalcev vina,
- združenja organizacij proizvajalcev vina,
- medpanožne organizacije,
- strokovne vinogradniško-vinarske organizacije,
- osebe javnega prava, katerih člani so pridelovalci vina, ki imajo izdelan projekt informiranja o vinih.
Pogoji za pridobitev podpore
Intervencija se izvaja neposredno na podlagi nacionalne uredbe, ki določa rok za oddajo letnih programov informiranja. Pričakuje se, da se bo letno podprlo vsaj 10 informativnih dogodkov.
Upravičeni stroški
Upravičeni stroški vključujejo stroške, povezane z zasnovo, izvedbo in objavo naslednjih aktivnosti:
- informacijske kampanje (na primer: oglasi in članki v medijih, informativno gradivo),
- organizacija obveščanja potrošnikov v okviru prireditev, sejmov in razstav, ki so nacionalnega pomena ali relevantni na ravni EU.
Podpora se dodeli izključno za stroške, ki so dejansko nastali v času izvajanja odobrenega projekta, ob predložitvi:
- računa in dokazila o plačilu,
- ustreznih dokazil o izvedenih aktivnostih.
Izključeni stroški: dejavnosti, usmerjene v promocijo posamezne blagovne znamke ali spodbujanje uživanja vina.
Oblika podpore
Nepovratna podpora za dejansko nastale stroške promocije. Podpora se dodeli za povrnitev 50 odstotkov upravičenih stroškov.