SI08 Promocija vina v tretjih državah
Intervencija je usmerjena v povečanje prepoznavnosti in ugleda slovenskih vin na teh trgih. Podpira se predvsem promocija vin z zaščiteno označbo porekla ali geografsko označbo ter s poudarkom na visokih standardih pridelave. Promocijske aktivnosti vključujejo predstavitev vinorodnih območij, sort vinske trte ter povezavo vina s kulinariko, arhitekturo ali vinskim turizmom. Sestavni del vseh promocijskih dejavnosti je tudi označevanje porekla vina.
Upravičenci
Upravičenci so:
- pridelovalci vina, ki letno pridelajo vsaj minimalno predpisano količino;
- združenja vsaj dveh pridelovalcev vina;
- organizacije proizvajalcev vina;
- združenja organizacij proizvajalcev vina;
- medpanožne organizacije z izdelanim projektom promocije na ciljnem trgu.
Upravičeni stroški
Upravičeni so stroški, povezani z zasnovo, izvedbo in objavo naslednjih dejavnosti:
- objava oglasov v medijih,
- izdelava promocijskega materiala za nastop na trgih tretjih držav,
- udeležba na mednarodnih sejmih in drugih promocijskih dogodkih,
- izdelava tržnih raziskav za trge tretjih držav,
- organizacija seminarjev za novinarje, uvoznike, strokovno javnost in potrošnike iz tretjih držav.
Intervencija se izvaja neposredno na podlagi nacionalne uredbe, ki določa rok za oddajo letnih programov promocije vina na trgih tretjih držav.
Upravičeni so le tisti stroški, ki dejansko nastanejo v obdobju izvajanja odobrenega projekta, z ustrezno dokumentacijo: računi, dokazila o plačilu ter dokazila o izvedbi dejavnosti.
Oblika podpore
Intervencija se izplačuje v obliki nepovratne podpore za dejansko nastale stroške promocije. Podpora se dodeli za povrnitev 50 odstotkov upravičenih stroškov.