Skoči do osrednje vsebine
GOV.SI

Vodja sektorja v Sektorju za razvoj tehnologije in projektov informatike v zdravstvu (DM 1708) | Ministrstvo za zdravje

Rok za prijavo je potekel.

Obvestilo o preklicu objave javnega natečaja

Opis delovnega mesta

Z izbranim kandidatom bo sklenjeno delovno razmerje za nedoločen čas s polnim delovnim časom.

Delo se bo opravljalo v prostorih Ministrstva za zdravje, Štefanova 5, Ljubljana oz. v njegovih uradnih prostorih.

Izbrani kandidat bo delo na delovnem mestu vodja sektorja opravljal v nazivu sekretar.

Izhodiščni plačni razred predmetnega delovnega mesta je 46.

Zahteve za prijavo

Kandidati, ki se bodo prijavili na prosto delovno mesto, morajo izpolnjevati naslednje pogoje: 

  • končano visokošolsko univerzitetno izobraževanje (prejšnje)/visokošolska univerzitetna izobrazba (prejšnja) oziroma specialistično izobraževanje po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnje)/specializacija po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnja) oziroma magistrsko izobraževanje (druga bolonjska stopnja)/magistrska izobrazba (druga bolonjska stopnja) oziroma magistrsko izobraževanje po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnje)/ magisterij po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnja);
  • najmanj 7 let delovnih izkušenj;
  • opravljeno obvezno usposabljanje za imenovanje v naziv;
  • znanje uradnega jezika;
  • državljanstvo Republike Slovenije;
  • ne smejo biti pravnomočno obsojeni zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti, in ne smejo biti obsojeni na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest mesecev;
  • zoper njih ne sme biti vložena pravnomočna obtožnica zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti.

Zahtevane delovne izkušnje se skrajšajo za tretjino v primeru, da ima kandidat univerzitetno izobrazbo z magisterijem znanosti, doktoratom znanosti oziroma zaključenim specialističnim študijem. 

Pri izbranem kandidatu se bo preverjalo, ali ima opravljeno obvezno usposabljanje za imenovanje v naziv, v nasprotnem primeru bo moral izbrani kandidat najpozneje v enem letu od sklenitve pogodbe o zaposlitvi opraviti usposabljanje, predpisano v skladu z 89. členom ZJU. 

Izbrani kandidat bo moral pred sklenitvijo pogodbe o zaposliti opraviti osnovno usposabljanje s področja varovanja tajnih podatkov.

Delovne naloge

Delovno področje:

  • neposredna pomoč pri vodenju strokovnih nalog na delu delovnega področja ministrstva;
  • vodenje projektnih skupin za najzahtevnejše in ključne projekte;
  • samostojno oblikovanje ključnih sistemskih rešitev in drugih najzahtevnejših gradiv;
  • opravljanje drugih najzahtevnejših nalog;
  • zagotavljanje oziroma neposredna pomoč pri zagotavljanju razvoja organizacije;
  • vodenje sektorja.

Prednosti pri izbiri

Prednost pri izbiri bodo imeli kandidati z delovnimi izkušnjami:

  • s področja javnega naročanja (naročnik ali ponudnik),
  • s področja informatike v zdravstvu ali informacijskih rešitev za zdravstvo,
  • z vodenjem večjih IT projektov,
  • z vodenjem IT projektov v javnem sektorju,
  • z IT projekti, kjer se obdelujejo posebne vrste osebnih podatkov,
  • s področja arhitekture IT rešitev,
  • s področja analize in popisov procesov,
  • s področja (re)organizacije procesov,
  • s področja načrtovanja in oblikovanja uporabniških vmesnikov.

Postopek prijave

Prijava mora vsebovati obrazec za prijavo, ki je obvezna sestavina prijavne vloge posameznega kandidata. 

Kandidati pošljejo pisne prijave s prilogami v zaprti ovojnici z označbo: "za javni natečaj – št. objave: 100-9/2024", na naslov: Ministrstvo za zdravje, Kadrovska služba, Štefanova 5, Ljubljana, in sicer v roku 8 dni po objavi na osrednjem spletnem mestu državne uprave GOV.SI in na Zavodu RS za zaposlovanje. Za pisno obliko prijave se šteje tudi elektronska oblika, poslana na elektronski naslov: gp.mz@gov.si, pri čemer veljavnost prijave ni pogojena z elektronskim podpisom.

Kandidati bodo o izbiri pisno obveščeni. Obvestilo o končanem izbirnem postopku bo objavljeno na osrednjem spletnem mestu državne uprave GOV.SI.

Kontaktna oseba za dodatne informacije