Višji finančni svetovalec inšpektor specialist v Upravi za prihodke, Sektorju za sistem izvršbe, Oddelku za davčno izvršbo (DM 1107) | Generalni finančni urad (Finančna uprava Republike Slovenije / Ministrstvo za finance)
Rok za prijavo je potekel.
Obvestilo o končanem postopku
Opis delovnega mesta
VIŠJI FINANČNI SVETOVALEC INŠPEKTOR SPECIALIST (šifra 1107) v Oddelku za davčno izvršbo, Uprava za prihodke
Naloge na uradniškem delovnem mestu se opravljajo v nazivu višji finančni svetovalec inšpektor specialist III, II, I.
Osnovni plačni razred delovnega mesta je 38. plačni razred, to je 1.964,17 EUR bruto.
Poskusno delo: 6 mesecev
Izbran kandidat bo premeščen na delovno mesto za nedoločen čas, s polnim delovnim časom.
Zahteve za prijavo
Pogoji za zasedbo delovnega mesta:
- najmanj visokošolsko strokovno izobraževanje (prejšnje)/visokošolska strokovna izobrazba (prejšnja), visokošolsko strokovno izobraževanje (prva bolonjska stopnja)/visokošolska strokovna izobrazba (prva bolonjska stopnja) oziroma visokošolsko univerzitetno izobraževanje (prva bolonjska stopnja)/visokošolska univerzitetna izobrazba (prva bolonjska stopnja),
- 4 leta delovnih izkušenj na zahtevani stopnji izobrazbe.
Posebni pogoji in dodatna znanja:
- obvezno usposabljanje za imenovanje v naziv,
- strokovni izpit iz upravnega postopka druge stopnje,
- strokovni izpit po Zakonu o finančni upravi:
- splošni strokovni izpit za opravljanje nalog finančne uprave – opravi se lahko v 6 mesecih po premestitvi na delovno mesto ter
- strokovni izpit za finančni nadzor I. stopnje – opravi se lahko v 1 letu po premestitvi na delovno mesto.
Javni uslužbenci, ki se bodo prijavili na prosto delovno mesto, morajo imeti sklenjeno delovno razmerje za nedoločen čas, na uradniškem delovnem mestu v organih državne uprave ali drugih organih, ki so po sporazumu z Vlado RS vstopili v interni trg dela.
Delovne naloge
Opis nalog iz sistemizacije:
- koordiniranje izvajanja nadzornih nalog Finančne uprave in izvajanje notranjega strokovnega nadzora,
- opravljanje najzahtevnejših nalog na področju izterjave,
- sodelovanje oz. oblikovanje sistemskih rešitev, metodologij in delovnih postopkov za izvajanje predpisov na delovnem področju uprave,
- vodenje evidenc, priprava poročil in analiz iz delovnega področja uprave,
- vodenje in sodelovanje pri delovnih in projektnih skupinah,
- izvajanje usposabljanj iz delovnega področja uprave,
- opravljanje drugih nalog in dejanj, določenih z zakonom ali drugimi predpisi ter opravil, ki jih odredi nadrejeni.
Prednosti pri izbiri
Prednost pri izbiri bodo imeli kandidati s končano pravno smerjo izobrazbe, zaključeno najmanj na stopnji, ki je zahtevana kot pogoj za zasedbo delovnega mesta.
Postopek prijave
Kandidat, v roku 8 dni po objavi, vloži prijavo v pisni obliki (lahko na priloženem obrazcu Vloga za zaposlitev), ki jo pošlje na naslov, kjer se bo delo opravljalo. Za pisno obliko prijave se šteje tudi elektronska oblika, poslana na elektronski naslov, pri čemer veljavnost prijave ni pogojena z elektronskim podpisom.
Prijave se pošljejo na naslov: Finančna uprava RS, Generalni finančni urad, Šmartinska cesta 55, 1000 Ljubljana ali na gfu.fu@gov.si.
Obvestilo o končanem izbirnem postopku bo objavljeno na spletnem portalu GOV.SI - Delovna mesta | GOV.SI.