Svetovalec župana za proračun in druge zadeve | Občina Trzin
Rok za prijavo je potekel.
Opis delovnega mesta
Naloge na delovnem mestu svetovalec župana za proračun in druge zadeve se lahko opravljajo v uradniškem nazivu svetovalec III, svetovalec II in svetovalec I.
Z izbranim kandidatom bo sklenjena pogodba o zaposlitvi za nedoločen in polni delovni čas s 6-mesečnim poskusnim delom.
Izbrani kandidat bo opravljal delo v prostorih Občine Trzin, Mengeška cesta 22, 1236 Trzin.
Zahteve za prijavo
Javni uslužbenci – uradniki, ki se bodo prijavili na prosto delovno mesto, morajo imeti sklenjeno delovno razmerje za nedoločen čas s polnim delovnim časom v organih državne uprave in drugih organih, ki so po sporazumu z Vlado RS vstopili v interni trg dela, morajo biti imenovani v uradniški naziv in izpolnjevati naslednje pogoje oz. imeti:
- najmanj visokošolsko strokovno izobrazbo (prejšnja) ali najmanj visokošolsko strokovno izobrazbo (prva bolonjska stopnja) ali najmanj visokošolsko univerzitetno izobrazbo (prva bolonjska stopnja) – pravne smeri,
- najmanj 7 mesecev delovnih izkušenj,
- opravljen strokovni izpit iz upravnega postopka druge stopnje,
- opravljeno obvezno usposabljanje za imenovanje v naziv.
Delovne naloge
Naloge delovnega mesta:
- pomoč pri pripravi osnutkov predpisov in drugih zahtevnejših gradiv in samostojno oblikovanje manj zahtevnih gradiv s predlogi ukrepov,
- zbiranje, urejanje in priprava podatkov za oblikovanje zahtevnejših gradiv,
- sodelovanje pri oblikovanju sistemskih rešitev in drugih zahtevnejših gradiv,
- samostojno oblikovanje manj zahtevnih gradiv s predlogi ukrepov,
- vodenje in odločanje v zahtevnih upravnih postopkih na 1. stopnji,
- opravljanje drugih upravnih nalog podobne zahtevnosti,
- priprava in izdelava proračuna občine,
- redno spremljanje sprememb zakonodaje in drugih predpisov s svojega delovnega področja in svetovanje sodelavcem v občinski upravi ter delo s strankami v zvezi s svojim področjem dela
- priprava gradiv oz. pomoč pri pripravi gradiv za OS in delovna telesa OS ter NO s svojega del. področja ter sodelovanje na sejah,
- odgovori na ponudbe in povpraševanja ipd. glede na področje dela,
- vezava prostih prorač. sredstev in prerazporeditve sredstev znotraj proračuna - obrazložitve, predlogi,
- priprava poročil o izvrševanju proračuna - polletnega in letnega, priprava zaključnega računa proračuna, poročanje o realizaciji proračuna - MF idr.; poročanje o zadolževanju občine,
- priprava bilance stanja in priprava premoženjske bilance občine,
- pregled in prevrednotenje osnovnih sredstev (zlasti zemljišč) in dopolnjevanje evidenc (vpisi in odpisi),
- sodelovanje z javnimi zavodi,
- prenos sredstev v upravljanju (CČN, JKP Prodnik, javni zavodi…),
- priprava pogodb za sredstva v upravljanju (z javnimi zavodi),
- vzdrževanje in dopolnjevanje baze podatkov o osnovnih sredstvih občine,
- komunalne, turistične takse (predpisi, obračunavanje…)
- urejanje vprašanj v zvezi z NUSZ,
- nadzor nad pripravo razpisov za občinska posojila,
- nadzor, preverjanje in spremljanje porabe po p.p.in nadzor nad porabo turistične takse ter nadzor nad porabo drugih namenskih prihodkov,
- vodenje in odločanje v upravnih postopkih (obratovalni časi, prodaja na stojnicah, začasni panoji ipd.)
- usklajevanje proračunske porabe in izračunavanje dovoljene porabe,
- finančni nadzor na investicijami,
- gospodarjenje s premoženjem občine,
- sodelovanje pri postopku pridobivanja in prodaje zemljišč,
- upravljanje in gospodarjenje s stanovanji in poslovnimi prostori v lasti občine,
- priprava razpisov za neprofitna in kadrovska stanovanja in vodenje postopka oddaje,,
- priprava postopkov pridobitve in oddaje stavbnih zemljišč in objektov,
- priprava razvojnih usmeritev in predlogov finančnih ukrepov,
- izvajanje pristojnosti s področja gospodarstva (turizem, obrt, podjetništvo, kmetijstvo),
- izdelava predlogov za uvedbo občinskih davkov in taks,
- spremljanje in oblikovanje cen iz občinske pristojnosti,
- spremljanje uradnih objav za pridobitev sredstev,
- reševanje fin. vprašanj v zvezi z upravljanjem in vzdrževanjem CIH-a in drugih objektov v lasti občine, občinskih stanovanj ipd.-finančni nadzor; spremljanje in svetovanje svetovalcem, članom uprave za posamezna področja dela pri pripravi JN, razpisov z njihovega področja, sprotno preverjanje vseh izplačil v zvezi s temi zadevami itd.
- samostojno opravljanje drugih zahtevnejših nalog pod odredbi nadrejenega.
Prednosti pri izbiri
Prednost pri izbiri bodo imeli kandidati z znanji in izkušnjami s področja priprave in izvajanja proračuna, razpisi s področja neprofitnih stanovanj ter dobrim poznavanjem pravne ureditve navedenega področja in lokalne samouprave.
Strokovna usposobljenost kandidatov se bo presojala na podlagi navedb oziroma v skladu z natečajnimi merili in ustreznimi metodami.
Postopek prijave
Kandidat vloži prijavo v pisni obliki (na priloženem obrazcu Prijava), ki jo pošlje v zaprti ovojnici z označbo: »prijava na interni natečaj za delovno mesto svetovalec župana za proračun in druge zadeve« na naslov: Občina Trzin, Mengeška cesta 22, 1236 Trzin, in sicer v roku 8 dni po objavi na spletnem mestu državne uprave, https://www.gov.si/zbirke/delovna-mesta.
Za pisno obliko prijave se šteje tudi elektronska oblika, poslana na elektronski naslov: info@trzin.si, pri čemer veljavnost prijave ni pogojena z elektronskim podpisom.
Obvestilo o končanem natečajnem postopku bo objavljeno na spletni strani Občine Trzin (www.trzin.si).
Kontaktna oseba za dodatne informacije
Besedilo in prijavni obrazec
-
- 12.10.2023 Obcina Trzin Svetovalec zupana za proracun in druge zadeve (docx, 29 KB)
- 12.10.2023 Obcina Trzin Obrazec za prijavo (docx, 40 KB)