Skoči do osrednje vsebine
GOV.SI

Svetovalec župana za proračun in druge zadeve | Občina Trzin

Rok za prijavo je potekel.

Opis delovnega mesta

Naloge na delovnem mestu svetovalec župana za proračun in druge zadeve se lahko opravljajo v uradniškem nazivu svetovalec III, svetovalec II in svetovalec I.

Z izbranim kandidatom bo sklenjena pogodba o zaposlitvi za nedoločen in polni delovni čas s 6-mesečnim poskusnim delom.

Izbrani kandidat bo opravljal delo v prostorih Občine Trzin, Mengeška cesta 22, 1236 Trzin.

Zahteve za prijavo

Javni uslužbenci – uradniki, ki se bodo prijavili na prosto delovno mesto, morajo imeti sklenjeno delovno razmerje za nedoločen čas s polnim delovnim časom v organih državne uprave in drugih organih, ki so po sporazumu z Vlado RS vstopili v interni trg dela, morajo biti imenovani v uradniški naziv in izpolnjevati naslednje pogoje oz. imeti:

 

  • najmanj visokošolsko strokovno izobrazbo (prejšnja) ali najmanj visokošolsko strokovno izobrazbo (prva bolonjska stopnja) ali najmanj visokošolsko univerzitetno izobrazbo (prva bolonjska stopnja) – pravne smeri,
  • najmanj 7 mesecev delovnih izkušenj,
  • opravljen strokovni izpit iz upravnega postopka druge stopnje,
  • opravljeno obvezno usposabljanje za imenovanje v naziv.

Delovne naloge

Naloge delovnega mesta:

 

  • pomoč pri pripravi osnutkov predpisov in drugih zahtevnejših gradiv in samostojno oblikovanje manj zahtevnih gradiv s predlogi ukrepov,
  • zbiranje, urejanje in priprava podatkov za oblikovanje zahtevnejših gradiv,
  • sodelovanje pri oblikovanju sistemskih rešitev in drugih zahtevnejših gradiv,
  • samostojno oblikovanje manj zahtevnih gradiv s predlogi ukrepov,
  • vodenje in odločanje v zahtevnih upravnih postopkih na 1. stopnji,
  • opravljanje drugih upravnih nalog podobne zahtevnosti,
  • priprava in izdelava proračuna občine,
  • redno spremljanje sprememb zakonodaje in drugih predpisov s svojega delovnega področja in svetovanje sodelavcem v občinski upravi ter delo s strankami v zvezi s svojim področjem dela
  • priprava gradiv oz. pomoč pri pripravi gradiv za OS in delovna telesa OS ter NO s svojega del. področja ter sodelovanje na sejah,
  • odgovori na ponudbe in povpraševanja ipd. glede na področje dela,
  • vezava prostih prorač. sredstev in prerazporeditve sredstev znotraj proračuna - obrazložitve, predlogi,
  • priprava poročil o izvrševanju proračuna - polletnega in letnega, priprava zaključnega računa proračuna, poročanje o realizaciji proračuna - MF idr.; poročanje o zadolževanju občine,
  • priprava bilance stanja in priprava premoženjske bilance občine,
  • pregled in prevrednotenje osnovnih sredstev (zlasti zemljišč) in dopolnjevanje evidenc (vpisi in odpisi),
  • sodelovanje z javnimi zavodi,
  • prenos sredstev v upravljanju (CČN, JKP Prodnik, javni zavodi…),
  • priprava pogodb za sredstva v upravljanju (z javnimi zavodi),
  • vzdrževanje in dopolnjevanje baze podatkov o osnovnih sredstvih občine,
  • komunalne, turistične takse (predpisi, obračunavanje…)
  • urejanje vprašanj v zvezi z NUSZ,
  • nadzor nad pripravo razpisov za občinska posojila,
  • nadzor, preverjanje in spremljanje porabe po p.p.in nadzor nad porabo turistične takse ter nadzor nad porabo drugih namenskih prihodkov,
  • vodenje in odločanje v upravnih postopkih (obratovalni časi, prodaja na stojnicah, začasni panoji ipd.)
  • usklajevanje proračunske porabe in izračunavanje dovoljene porabe,
  • finančni nadzor na investicijami,
  • gospodarjenje s premoženjem občine,
  • sodelovanje pri postopku pridobivanja in prodaje zemljišč,
  • upravljanje in gospodarjenje s stanovanji in poslovnimi prostori v lasti občine,
  • priprava razpisov za neprofitna in kadrovska stanovanja in vodenje postopka oddaje,,
  • priprava postopkov pridobitve in oddaje stavbnih zemljišč in objektov,
  • priprava razvojnih usmeritev in predlogov finančnih ukrepov,
  • izvajanje pristojnosti s področja gospodarstva (turizem, obrt, podjetništvo, kmetijstvo),
  • izdelava predlogov za uvedbo občinskih davkov in taks,
  • spremljanje in oblikovanje cen iz občinske pristojnosti,
  • spremljanje uradnih objav za pridobitev sredstev,
  • reševanje fin. vprašanj v zvezi z upravljanjem in vzdrževanjem CIH-a in drugih objektov v lasti občine, občinskih stanovanj ipd.-finančni nadzor; spremljanje in svetovanje svetovalcem, članom uprave za posamezna področja dela pri pripravi JN, razpisov z njihovega področja, sprotno preverjanje vseh izplačil v zvezi s temi zadevami itd.
  • samostojno opravljanje drugih zahtevnejših nalog pod odredbi nadrejenega.

Prednosti pri izbiri

Prednost pri izbiri bodo imeli kandidati z znanji in   izkušnjami s področja priprave in izvajanja proračuna, razpisi s področja neprofitnih stanovanj ter dobrim poznavanjem pravne ureditve navedenega področja in lokalne samouprave.

Strokovna usposobljenost kandidatov se bo presojala na podlagi navedb oziroma v skladu z natečajnimi merili in ustreznimi metodami.

Postopek prijave

Kandidat vloži prijavo v pisni obliki (na priloženem obrazcu Prijava), ki jo pošlje v zaprti ovojnici z označbo: »prijava na interni natečaj za delovno mesto svetovalec župana za proračun in druge zadeve«  na naslov: Občina Trzin, Mengeška cesta 22, 1236 Trzin, in sicer v  roku 8 dni po objavi na spletnem mestu državne uprave, https://www.gov.si/zbirke/delovna-mesta.

Za pisno obliko prijave se šteje tudi elektronska oblika, poslana na elektronski naslov: info@trzin.si, pri čemer veljavnost prijave ni pogojena z elektronskim podpisom.

Obvestilo o končanem natečajnem postopku bo objavljeno na spletni strani Občine Trzin (www.trzin.si).

Kontaktna oseba za dodatne informacije