Skoči do osrednje vsebine
GOV.SI

Glavni inšpektor v Inšpektoratu Republike Slovenije za stanovanja (DM 100) | Ministrstvo za solidarno prihodnost

Rok za prijavo je potekel.

Opis delovnega mesta

Izbrani kandidat bo imenovan na položaj za dobo petih let z možnostjo ponovnega imenovanja.

S kandidatom, izbranim na javnem natečaju, ki pred tem ni imel statusa uradnika, se sklene pogodba o zaposlitvi za obdobje petih let. Položaj bo opravljal glede na naziv inšpektor višji svetnik na sedežu organa.

Zahteve za prijavo

Kandidat, ki se bo prijavil na navedeni javni natečaj, mora izpolnjevati naslednje pogoje:

  • je državljan Republike Slovenije;
  • ima končano visokošolsko univerzitetno izobraževanje (prejšnje)/visokošolska univerzitetna izobrazba (prejšnja) ali najmanj specialistično izobraževanje po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnje)/ specializacija po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnja) ali najmanj magistrsko izobraževanje (druga bolonjska stopnja)/ magistrska izobrazba (druga bolonjska stopnja);
  • najmanj 7 let delovnih izkušenj;
  • ima končano izobrazbo tehnične, pravne ali ekonomske smeri in najmanj 5 let delovnih izkušenj iz enakega ali podobnega delovnega področja,
  • znanje uradnega jezika;
  • ni bil pravnomočno obsojen zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti in da ni bil obsojen na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest mesecev;
  • zoper njega ni bila vložena pravnomočna obtožnica zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti;
  • ima dovoljenje za dostop do tajnih podatkov stopnje TAJNO v skladu z Zakonom o tajnih podatkih (Uradni list RS, št. 50/06 – uradno prečiščeno besedilo, 9/10, 60/11, 8/20 in 18/23 – ZDU-1O). Če izbrani kandidat dovoljenja nima, se postopek pridobitve dovoljenja izvede pred imenovanjem na položaj;
  • funkcionalna znanja upravnega vodenja in upravljanja kadrovskih virov (pridobijo se v petnajstih mesecih od dneva imenovanja na položaj);
  • opravljen strokovni izpit za inšpektorja;
  • vozniški izpit B kategorije.

Delovne naloge

Okvirna vsebina dela obsega:

  • vodenje, predstavljanje, koordiniranje in organiziranje dela inšpektorata ter nadzor nad delom zaposlenih v inšpektoratu,
  • nudenje strokovne pomoči na področju najzahtevnejših in specializiranih nalog inšpekcijskega nadzorstva, za katerega je pristojen,
  • oblikovanje navodil, poročil ter izvajanje in poročanje o vseh nalogah s področja dela inšpektorata,
  • sodelovanje z organi Evropske unije in drugimi mednarodnimi organizacijami,
  • sodelovanje v projektnih enotah, odborih, medresorskih in drugih komisijah s področja dela inšpektorata,
  • oblikovanje ključnih sistemskih rešitev, sodelovanje pri pripravi zakonodaje in drugih najzahtevnejših gradiv s področja dela inšpektorata,
  • vodenje postopkov in izrekanje ukrepov na področju najzahtevnejših in specializiranih nalog inšpekcijskega nadzorstva v skladu z zakonom o inšpekcijskem nadzoru, zakonom o splošnem upravnem postopku in drugimi predpisi delovnega področja inšpektorata,
  • vlaganje kazenskih ovadb za ugotovljena kazniva dejanja,
  • oblikovanje načrta izvajanja nalog inšpekcijskega nadzorstva ter oblikovanje in izdaja poročil s področja izvajanja nalog inšpektorata,
  • sodelovanje v stalnih koordinacijskih skupinah in drugih oblikah sodelovanja,
  • strokovni nadzor nad delom inšpekcije in priprava letnega poročila s področja dela inšpekcije ter drugih poročil – ocena o stanju na področju dela inšpekcije,
  • vodenje postopkov in izvajanje ukrepov v skladu z zakonom o prekrških,
  • vodenje predpisanih in internih evidenc na področju najzahtevnejših in specializiranih nalog inšpekcijskega nadzorstva ter na področju prekrškov,
  • sodelovanje pri oblikovanju navodil, izvajanju in poročanju o prekrškovnih nalogah s področja dela inšpekcije,
  • sodelovanje pri načrtovanju akcij s področja dela inšpekcije ter pri poročanju o delu inšpekcije – ocena stanja oz. dela inšpekcije,
  • izvajanje izobraževanja in strokovnega usposabljanja delavcev inšpekcije ter delo v izpitnih komisijah inšpektorata ali ministrstva,
  • oblikovanje ključnih sistemskih rešitev, priprava zakonodaje in drugih najzahtevnejših gradiv s področja dela.  

Postopek prijave

Pisno prijavo z izjavami je potrebno poslati v zaprti ovojnici z označbo: "za javni natečaj" in navedbo delovnega mesta na naslov: Uradniški svet, Tržaška 21, Ljubljana in sicer v roku 15 dni od objave, pri čemer se za začetek roka vzame prvi naslednji dan po objavi javnega natečaja na spletišču državne uprave GOV.SI.

Za pisno obliko prijave se šteje tudi elektronska oblika, poslana na elektronski naslov: gp.mju@gov.si, pri čemer veljavnost prijave ni pogojena z elektronskim podpisom.

Kontaktna oseba za dodatne informacije

Za morebitne dodatne informacije o prostem delovnem mestu:

- o izvedbi posebnega javnega natečaja se obrnite na Ministrstvo za javno upravo, telefonska številka 01 478 16 76 in

- v zvezi z delovnim področjem na Ministrstvo za solidarno prihodnost, na Ano Pirkovič, tel. št. 01 369 79 48.

Besedilo in prijavni obrazec