Skoči do osrednje vsebine
GOV.SI

Podsekretar v Službi za projektno vodenje (DM 582) | Ministrstvo za digitalno preobrazbo

Opis delovnega mesta

Podsekretar (šifra DM 582) v Službi za projektno vodenje, za določen čas do 30. 6. 2026 oziroma do konca trajanja projekta Vzpostavitev sistema portfelja projektov in investicij v IT, s 6-mesečnim poskusnim delom.

Izhodiščni plačni razred delovnega mesta je 28.

Izbrani kandidat bo delo opravljal v prostorih Ministrstva za digitalno preobrazbo, Davčna ulica 1, Ljubljana oz. v njegovih uradnih prostorih.

Zahteve za prijavo

Kandidati, ki se bodo prijavili na prosto delovno mesto, morajo izpolnjevati naslednje pogoje:

 

  • končano visokošolsko univerzitetno izobraževanje (prejšnje) / visokošolska univerzitetna izobrazba (prejšnja) oz. specialistično izobraževanje po visokošolski izobrazbi (prejšnje) / specializacija po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnja) oz. magistrsko izobraževanje po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnje) / magisterij po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnja) oz. magistrsko izobraževanje (druga bolonjska stopnja) / magistrska izobrazba (druga bolonjska stopnja),
  • najmanj 6 let delovnih izkušenj,
  • državljanstvo Republike Slovenije,
  • znanje uradnega jezika,
  • ne smejo biti pravnomočno obsojeni zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti in ne smejo biti obsojeni na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest mesecev,
  • zoper njih ne sme biti vložena pravnomočna obtožnica zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti.

Kot delovne izkušnje se šteje delovna doba na delovnem mestu, za katero se zahteva ista stopnja izobrazbe in čas pripravništva v isti stopnji izobrazbe, ne glede na to, ali je bilo delovno razmerje sklenjeno oziroma pripravništvo opravljeno pri istem ali pri drugem delodajalcu. Za delovne izkušnje se štejejo tudi delovne izkušnje, ki jih je javni uslužbenec pridobil z opravljanjem del na delovnem mestu, za katero se zahteva za eno stopnjo nižja izobrazba, razen pripravništva v eno stopnjo nižji izobrazbi. Kot delovne izkušnje se upošteva tudi delo na enaki stopnji zahtevnosti, kot je delovno mesto, za katero oseba kandidira. Delovne izkušnje se dokazujejo z verodostojnimi listinami, iz katerih sta razvidna čas opravljanja dela in stopnja izobrazbe.

Na podlagi petega odstavka 54. člena Uredbe o notranji organizaciji, sistemizaciji, delovnih mestih in nazivih v organih javne uprave in v pravosodnih organih (Uradni list RS,št. 58/03, s spremembami in dopolnitvami) se zahtevane delovne izkušnje skrajšajo za eno tretjino, v primeru, da ima kandidat magisterij znanosti, doktorat oziroma zaključen specialistični študij.

Delovne naloge

Naloge delovnega mesta:

  • neposredna pomoč pri vodenju strokovnih nalog na delu delovnega področja,
  • samostojno oblikovanje sistemskih rešitev in drugih najzahtevnejših gradiv,
  • vodenje in sodelovanje v najzahtevnejših projektnih skupinah,
  • spremljanje in proučevanje zakonodaje ter predlaganje ukrepov na delovnem področju ministrstva,
  • opravljanje drugih najzahtevnejših nalog po navodilu vodje.

Izbrani kandidat bo sodeloval pri razvoju in implementaciji metodologij projektnega vodenja v javni upravi. Njegove odgovornosti bodo vključevale vodenje priprav zagonskih elaboratov projektov, nudenje pomoči vodjem projektov pri izvedbi kompleksnih IT projektov, reševanje zastojev na projektih ter ostala sistemska pomoč v Projektni pisarni ministrstva.

Prednosti pri izbiri

 

Prednost pri izbiri bodo imeli kandidati z:

  • izkušnjami pri pripravi projektne dokumentacije
  • izkušnjami pri vodenju projektnih sestankov ter spremljanjem napredka projektov
  • Izkušnjami z delom v kompleksnih IT okoljih in razumevanju procesov upravljanja IT portfelja ter poznavanjem dela v javni upravi

Postopek prijave

Kandidat vloži prijavo v pisni obliki (na priloženem obrazcu Vloga za zaposlitev), ki jo pošlje v zaprti ovojnici z označbo: »Za javno objavo za delovno mesto Podsekretar (šifra DM 582) v Službi za projektno vodenje, št. 110-106/2025-3150« na naslov: Ministrstvo za digitalno preobrazbo, Sekretariat, Služba za kadrovske zadeve, Davčna ulica 1, 1000 Ljubljana, in sicer v roku 8 dni po objavi. Za pisno obliko prijave se šteje tudi elektronska oblika, poslana na elektronski naslov: gp.mdp@gov.si, pri čemer veljavnost prijave ni pogojena z elektronskim podpisom.