Skoči do osrednje vsebine
GOV.SI

Podsekretar v Odseku za upravljanje s kadri v Sekretariatu mestne uprave (šifra DM: 503) | Mestna občina Ljubljana

Opis delovnega mesta

Delovno mesto podsekretar je uradniško delovno mesto, ki se opravlja v nazivu podsekretar. Izbrani kandidat bo delo opravljal v prostorih Mestne občine Ljubljana, Adamič-Lundrovo nabrežje 2, Ljubljana.

Zahteve za prijavo

Kandidati, ki se bodo prijavili na prosto delovno mesto, morajo izpolnjevati naslednje pogoje:

  • imeti sklenjeno delovno razmerje za nedoločen čas s polnim delovnim časom v organu državne uprave ali drugem organu, ki je po sporazumu z Vlado RS pristopil k »Dogovoru o vključitvi v interni trg dela«,
  • pridobljen uradniški naziv,
  • končano najmanj specialistično izobraževanje po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnje)/specializacija po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnja), visokošolsko univerzitetno izobraževanje (prejšnje)/visokošolska univerzitetna izobrazba (prejšnja), najmanj magistrsko izobraževanje (druga bolonjska stopnja)/magistrska izobrazba (druga bolonjska stopnja), magistrsko izobraževanje po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnje)/magisterij po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnja),
  • najmanj 6 let delovnih izkušenj,
  • opravljeno obvezno usposabljanje za imenovanje v naziv,
  • opravljen strokovni izpit druge stopnje za vodenje in odločanje v upravnem postopku,
  • državljanstvo Republike Slovenije,
  • znanje uradnega jezika,
  • ne smejo biti pravnomočno obsojeni zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti, in ne smejo biti obsojeni na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest mesecev,
  • zoper njih ne sme biti vložena pravnomočna obtožnica zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti.

Delovne naloge

Naloge, ki se opravljajo na delovnem mestu, so:

  • neposredna pomoč pri vodenju strokovnih nalog na delu delovnega področja odseka,
  • samostojno oblikovanje sistemskih rešitev in drugih najzahtevnejših gradiv,
  • opravljanje drugih najzahtevnejših nalog,
  • vodenje projektnih skupin,
  • vodenje in sodelovanje v najzahtevnejših projektnih skupinah,
  • spremljanje in proučevanje zakonodaje ter predlaganje ukrepov,
  • vodenje najzahtevnejših upravnih postopkov,
  • sodelovanje pri razvojnih projektih mestne uprave,
  • opravljanje strokovnih nalog za Komisijo za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja.

Postopek prijave

Kandidat vloži prijavo v pisni obliki na priloženem obrazcu in jo pošlje v zaprti ovojnici z označbo »interni natečaj, podsekretar, številka: 1100-93/2025« na naslov: Mestna občina Ljubljana, Sekretariat mestne uprave, Odsek za upravljanje s kadri, Adamič-Lundrovo nabrežje 2, 1000 Ljubljana in sicer v roku 10 dni po objavi na spletni strani www.gov.si/zbirke/delovna-mesta.

Za pisno obliko prijave se šteje tudi elektronska oblika, poslana na elektronski naslov: glavna.pisarna@ljubljana.si, pri čemer veljavnost prijave ni pogojena z elektronskim podpisom.

Kontaktna oseba za dodatne informacije

Informacije o izvedbi internega natečaja in o vsebini delovnega področja daje Magdalena Škerl, telefon 01/306-1152.