Skoči do osrednje vsebine
GOV.SI

Podsekretar v Direktoratu za stvarno premoženje, Sektorju za upravljanje (DM 59740) | Ministrstvo za javno upravo

Rok za prijavo je potekel.

Opis delovnega mesta

Z izbranim kandidatom bo sklenjeno delovno razmerje za nedoločen s 6 mesečnim poskusnim delom.

Izbrani kandidat bo delo opravljal v prostorih Ministrstva za javno upravo, Tržaška cesta 21, 1000 Ljubljana oz. v drugih njegovih uradnih prostorih.

Začetni plačni razred za navedeno delovno mesto je 28. Osnovna bruto plača na podlagi plačne lestvice znaša 2.785,27 evra bruto.

Zahteve za prijavo

Kandidati, ki se bodo prijavili na prosto delovno mesto, morajo izpolnjevati naslednje pogoje:  

  • končano visokošolsko univerzitetno izobraževanje (prejšnje)/visokošolsko univerzitetno izobrazbo (prejšnja) ali specialistično izobraževanje po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnje)/specializacijo po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnja) ali magistrsko izobraževanje po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnje)/magisterij po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnja) ali magistrsko izobraževanje (druga bolonjska stopnja)/magistrska izobrazba (druga bolonjska stopnja);
  • najmanj 6 let delovnih izkušenj;
  • opravljeno obvezno usposabljanje za imenovanje v naziv (če ga kandidat nima, ga mora opraviti v zakonsko določenem roku);
  • državljanstvo Republike Slovenije;
  • znanje uradnega jezika;
  • ne smejo biti pravnomočno obsojeni zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti in ne smejo biti obsojeni na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest mesecev;
  • zoper njih ne sme biti vložena pravnomočna obtožnica zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti.

Delovne naloge

Naloge delovnega mesta:

  • skrbništvo nad nepremičninami v skladu s predpisi in skrbništvo pogodb s področja dela sektorja v skladu s finančnimi predpisi,
  • pripravljanje in sodelovanje pri javnih naročilih,
  • izvajanje evidenčnih naročil,
  • spremljanje predpisov na področju varovanja,
  • nadziranje in izvajanje strokovnih pregledov požarnih ukrepov, požarnih redov, požarnih načrtov, varnostnih načrtov, gasilnih aparatov, vodovodnih omrežij in priključkov, vgrajenih sistemov aktivne požarne zaščite objektov in naprav za gašenje požarov,
  • pripravljanje poročil in gradiv s področja varovanja in upravljanja nepremičnin znotraj sektorja,
  • izvajanje upravljavskih in drugih nalog s področja sektorja,
  • usklajevanje in sodelovanje z dobavitelji, izvajalci, upravniki, lastniki,
  • kontrola računov, stroškov, potrjevanje računov ( likvidacija računov) za nepremičnine v upravljanju,
  • neposredna pomoč pri vodenju strokovnih nalog na delu delovnega področja ministrstva oziroma notranje organizacijske enote,
  • samostojno oblikovanje sistemskih rešitev in drugih najzahtevnejših gradiv,
  • vodenje in sodelovanje v najzahtevnejših projektnih skupinah,
  • opravljanje drugih nalog po navodilu vodje.  

Izbrani kandidat bo na delovnem mestu opravljal naloge: s področja upravljanja z nepremičninami.

Prednosti pri izbiri

Prednost pri izbiri bodo imeli kandidati, ki bodo imeli izkušnje in poznavanje področja ravnanja z nepremičninami (dejansko urejanje, stroškovna učinkovitost) in izkušnje s področja požarne varnosti.

Postopek prijave

Prijava mora biti obvezno oddana na predpisanem obrazcu, ki je sestavni del objave javnega natečaja in mora vsebovati:  

  1. pisno izjavo o izpolnjevanju pogoja glede zahtevane izobrazbe, iz katere mora biti razvidna stopnja in smer izobrazbe ter leto in ustanova, na kateri je bila izobrazba pridobljena,
  2. pisno izjavo kandidata o vseh dosedanjih zaposlitvah, iz katere je razvidno izpolnjevanje pogoja glede zahtevanih delovnih izkušenj. V izjavi kandidat navede datum sklenitve in datum prekinitve delovnega razmerja pri posameznemu delodajalcu, kratko opiše delo, ki ga je opravljal pri tem delodajalcu ter navede stopnjo zahtevnosti delovnega mesta,
  3. pisno izjavo kandidata o opravljenem obveznem usposabljanju za imenovanje v naziv, če je usposabljanje opravil,
  4. pisno izjavo kandidata, da:
  • je državljan Republike Slovenije,
  • ima znanje uradnega jezika,
  • ni bil pravnomočno obsojen zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti, in da ni bil obsojen na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest mesecev,
  • zoper njega ni bila vložena pravnomočna obtožnica zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti,

     5. pisno izjavo, da za namen tega natečajnega postopka dovoljuje Ministrstvu za javno upravo pridobitev podatkov iz uradne evidence (če kandidat z vpogledom v uradne evidence ne    soglaša, bo moral sam predložiti ustrezna dokazila).      

    Zaželeno je, da prijava vsebuje tudi kratek življenjepis ter da kandidat v njej poleg formalne izobrazbe navede tudi druga znanja in veščine, ki jih je pridobil.

Kandidat vloži prijavo v pisni obliki (obvezno na priloženem obrazcu Vloga za zaposlitev), ki jo pošlje v zaprti ovojnici z označbo: »Za javni natečaj za delovno mesto podsekretar (šifra DM 59740) v Direktoratu za stvarno premoženje, Sektorju za upravljanje, št. 110-20/2025« na naslov: Ministrstvo za javno upravo, Sekretariat, Služba za kadrovske zadeve, Tržaška cesta 21, 1000 Ljubljana, in sicer v roku 8 dni po objavi. Za pisno obliko prijave se šteje tudi elektronska oblika, poslana na elektronski naslov: gp.mju@gov.si, pri čemer veljavnost prijave ni pogojena z elektronskim podpisom.

Kontaktna oseba za dodatne informacije

Besedilo in prijavni obrazec