Skoči do osrednje vsebine
GOV.SI

Podsekretar v Direktoratu za kakovost, Upravni akademiji (59739) | Ministrstvo za javno upravo

Rok za prijavo je potekel.

Opis delovnega mesta

Z izbranim kandidatom bomo sklenili delovno razmerje za nedoločen čas, s 6-mesečnim poskusnim delom.

Izbrani kandidat bo delo opravljal v prostorih Ministrstva za javno upravo na Tržaški cesti 21, v Ljubljani oziroma v drugih njegovih uradnih prostorih.

Začetni plačni razred za navedeno delovno mesto je 43. Osnovna bruto plača na podlagi plačne lestvice znaša 2.389,72 EUR bruto.

Zahteve za prijavo

Kandidati, ki se bodo prijavili na prosto delovno mesto, morajo izpolnjevati naslednje pogoje:

  • končano specialistično izobraževanje po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnje)/specializacija po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnja) ali visokošolsko univerzitetno izobraževanje (prejšnje)/visokošolska univerzitetna izobrazbe (prejšnja) ali magistrsko izobraževanje (druga bolonjska stopnja)/magistrska izobrazba (druga bolonjska stopnja) ali magistrsko izobraževanje po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnje)/magisterij po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnja),
  • najmanj 6 let delovnih izkušenj.

Delovne naloge

Naloge delovnega mesta:

  • opravljanje finančnih nalog s področja notranje organizacijske enote
  • razvoj in priprava programov usposabljanj in izpopolnjevanja za javne uslužbence
  • koordinacija in izvedba različnih izobraževalnih dogodkov v živo in na daljavo
  • priprava dokumentacije javnih razpisov/povabil za izbor izvajalcev usposabljanj in izpraševalcev na izpitih
  • vodenje in koordinacija projektnih aktivnosti
  • samostojno oblikovanje in priprava sistemskih rešitev, analiz, poročil, strateških dokumentov in drugih najzahtevnejših gradiv
  • skrbništvo pogodb
  • sodelovanje v različnih delovnih skupinah
  • samostojno opravljanje drugih najzahtevnejših nalog po navodilu vodje.

Področje dela bo zajemalo finančno spremljanje izvajanja projektov, koordinacijo priprav in izvedb različnih usposabljanj ter sodelovanje pri razvoju programov usposabljanj in izpopolnjevanja za javne uslužbence.

Od kandidatov se pričakuje samoiniciativnost, samostojnost, natančnost, prilagodljivost ter poznavanje načina projektnega dela.

Prednosti pri izbiri

Prednost pri izbiri bodo imeli kandidati z izkušnjami s finančnim vodenjem projektov.

Postopek prijave

Prijava mora biti obvezno oddana na predpisanem obrazcu, ki je sestavni del javne objave in mora vsebovati:

  1. pisno izjavo o izpolnjevanju pogoja glede zahtevane izobrazbe, iz katere mora biti razvidna stopnja izobrazbe ter leto in ustanova, na kateri je bila izobrazba pridobljena,
  2. pisno izjavo kandidata o vseh dosedanjih zaposlitvah, iz katere je razvidno izpolnjevanje pogoja glede zahtevanih delovnih izkušenj. V izjavi kandidat navede datum sklenitve in datum prekinitve delovnega razmerja pri posameznemu delodajalcu, kratko opiše delo, ki ga je opravljal pri tem delodajalcu, ter navede stopnjo zahtevnosti delovnega mesta,
  3. pisno izjavo kandidata, da za namen postopka zaposlitve dovoljuje Ministrstvu za javno upravo pridobitev podatkov o izpolnjevanju pogojev za zasedbo delovnega mesta iz uradnih evidenc (če kandidat z vpogledom v uradne evidence ne soglaša, bo moral sam predložiti ustrezna dokazila).

 

Kandidat vloži prijavo v pisni obliki (na priloženem obrazcu Vloga za zaposlitev), ki jo pošlje v zaprti ovojnici z označbo: »Za javno objavo za delovno mesto podsekretar (šifra DM 59739) v Direktoratu za kakovost, Upravni akademiji, št. 110-3/2024-3130« na naslov: Ministrstvo za javno upravo, Sekretariat, Služba za kadrovske zadeve, Tržaška cesta 21, 1000 Ljubljana, in sicer v roku 15 dni po objavi. Za pisno obliko prijave se šteje tudi elektronska oblika, poslana na elektronski naslovgp.mju@gov.si, pri čemer veljavnost prijave ni pogojena z elektronskim podpisom.

Kontaktna oseba za dodatne informacije

Besedilo in prijavni obrazec

Obvestilo o končanem javnem natečaju