Skoči do osrednje vsebine
GOV.SI

Podsekretar (DM 164) v Sektorju za elektronske arhive in računalniško podporo | Arhiv Republike Slovenije (Ministrstvo za kulturo)

Rok za prijavo je potekel.

Opis delovnega mesta

Z izbranim kandidatom bo sklenjeno delovno razmerje za nedoločen čas, s polnim delovnim časom. Izbrani kandidat bo delo na uradniškem delovnem mestu PODSEKRETAR opravljal v nazivu podsekretar, z možnostjo napredovanja v naziv sekretar. Izbrani kandidat bo delo opravljal v uradnih prostorih Arhiva Republike Slovenije, Poljanska cesta 40, 1000 Ljubljana oziroma v drugih uradnih prostorih, kjer organ opravlja svoje naloge.

Zahteve za prijavo

Kandidati, ki se bodo prijavili na prosto delovno mesto, morajo poleg splošnih pogojev, ki jih določajo predpisi s področja delovnega prava, izpolnjevati še naslednje pogoje:

  • specialistično izobraževanje po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnje) / specializacija po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnja) ali visokošolsko univerzitetno izobraževanje (prejšnje) / visokošolska univerzitetna izobrazba (prejšnja) ali magistrsko izobraževanje (druga bolonjska stopnja) / magistrska izobrazba (druga bolonjska stopnja) ali magistrsko izobraževanje po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnje) / magisterij po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnja);
  • 6 let delovnih izkušenj,
  • opravljeno usposabljanje za imenovanje v naziv,
  • opravljen strokovni izpit iz arhivske dejavnosti,
  • državljanstvo Republike Slovenije,
  • znanje uradnega jezika,
  • ne smejo biti pravnomočno obsojeni zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti in ne smejo biti obsojeni na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest mesecev,
  • zoper njih ne sme biti vložena pravnomočna obtožnica zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti.

Delovne naloge

Naloge delovnega mesta so:

  • neposredna pomoč pri vodenju strokovnih nalog na delu delovnega področja organa,
  • samostojno oblikovanje sistemskih rešitev in drugih najzahtevnejših gradiv,
  • vodenje in sodelovanje v najzahtevnejših projektnih skupinah,
  • sodelovanje pri postopkih registracije in certifikacije in certifikacijskem nadzoru,
  • samostojna priprava zahtevanih analiz, razvojnih projektov, informacij, poročil in drugih zahtevnih gradiv,
  • organiziranje medsebojnega sodelovanja in usklajevanja notranjih organizacijskih enot in sodelovanja z drugimi organi,
  • upravljanje in razvoj IKT sistemov organa,
  • sodelovanje pri presoji in potrjevanju notranjih pravil,
  • sodelovanje pri razvoju in implementaciji informacijskih rešitev,
  • koordinacija testiranja in sodelovanje z zunanjimi izvajalci,
  • izvajanje in spremljanje podpore uporabnikom ter sodelovanje pri odpravljanju napak v informacijskih rešitvah,
  • sodelovanje pri analizah, nadgradnjah in prilagoditvah rešitev za e-hrambo in prikaz gradiva,
  • sodelovanje pri pripravi predpisov in strokovnih podlag s področja elektronskega arhiviranja,
  • sodelovanje pri organizaciji in izvedbi postopkov prevzema e-gradiva,
  • samostojno opravljanje drugih najzahtevnejših nalog.

Prednosti pri izbiri

Prednost pri izbiri bodo imeli kandidati, ki:

1. imajo praktične izkušnje z razvojem, vzdrževanjem in upravljanjem informacijskih sistemov, vključno z njihovo implementacijo, integracijo ter zagotavljanjem varnosti, stabilnosti in razpoložljivosti sistemov;

Dokazilo: opis konkretnih nalog v življenjepisu (CV)

2. obvladajo vsaj en programski jezik (npr. Java, Python) in imajo izkušnje z delom z relacijskimi bazami podatkov (npr. Oracle, PostgreSQL, SQL Server);

Dokazilo: potrdila o opravljenih tečajih ali certifikatih

3. imajo izkušnje s sistemsko administracijo, vključno z upravljanjem strežnikov, omrežij, varnostnimi kopijami in spremljanjem delovanja infrastrukture;

Dokazilo: opis konkretnih sistemsko-administrativnih nalog v življenjepisu, potrdila o usposabljanjih (npr. Linux, Windows Server, VMware ipd.)

4. imajo izkušnje s testiranjem, dokumentiranjem in analiziranjem informacijskih rešitev, vključno z odpravljanjem napak in predlogi za izboljšave;

Dokazilo: opis nalog v življenjepisu

Postopek prijave

Kandidat vloži prijavo v pisni obliki na priloženem obrazcu »Vloga za zaposlitev«, ki jo pošlje v zaprti ovojnici z označbo: »za javni natečaj za prosto uradniško delovno mesto PODSEKRETAR (šifra 164), številka 110-5/2025-3341« na naslov: Arhiv Republike Slovenije, Poljanska cesta 40, 1000 Ljubljana, in sicer v roku 14 dni po objavi. Za pisno obliko prijave šteje tudi elektronska oblika, poslana na elektronski naslov: ars@gov.si, pri čemer veljavnost prijave ni pogojena z elektronskim podpisom.

Kontaktna oseba za dodatne informacije

Besedilo in prijavni obrazec