Podsekretar (DM 164) v Sektorju za elektronske arhive in računalniško podporo | Arhiv Republike Slovenije (Ministrstvo za kulturo)
Rok za prijavo je potekel.
Opis delovnega mesta
Z izbranim kandidatom bo sklenjeno delovno razmerje za nedoločen čas, s polnim delovnim časom. Izbrani kandidat bo delo na uradniškem delovnem mestu PODSEKRETAR opravljal v nazivu podsekretar, z možnostjo napredovanja v naziv sekretar. Izbrani kandidat bo delo opravljal v uradnih prostorih Arhiva Republike Slovenije, Poljanska cesta 40, 1000 Ljubljana oziroma v drugih uradnih prostorih, kjer organ opravlja svoje naloge.
Zahteve za prijavo
Kandidati, ki se bodo prijavili na prosto delovno mesto, morajo poleg splošnih pogojev, ki jih določajo predpisi s področja delovnega prava, izpolnjevati še naslednje pogoje:
- specialistično izobraževanje po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnje) / specializacija po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnja) ali visokošolsko univerzitetno izobraževanje (prejšnje) / visokošolska univerzitetna izobrazba (prejšnja) ali magistrsko izobraževanje (druga bolonjska stopnja) / magistrska izobrazba (druga bolonjska stopnja) ali magistrsko izobraževanje po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnje) / magisterij po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnja);
- 6 let delovnih izkušenj,
- opravljeno usposabljanje za imenovanje v naziv,
- opravljen strokovni izpit iz arhivske dejavnosti,
- državljanstvo Republike Slovenije,
- znanje uradnega jezika,
- ne smejo biti pravnomočno obsojeni zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti in ne smejo biti obsojeni na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest mesecev,
- zoper njih ne sme biti vložena pravnomočna obtožnica zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti.
Delovne naloge
Naloge delovnega mesta so:
- neposredna pomoč pri vodenju strokovnih nalog na delu delovnega področja organa,
- samostojno oblikovanje sistemskih rešitev in drugih najzahtevnejših gradiv,
- vodenje in sodelovanje v najzahtevnejših projektnih skupinah,
- sodelovanje pri postopkih registracije in certifikacije in certifikacijskem nadzoru,
- samostojna priprava zahtevanih analiz, razvojnih projektov, informacij, poročil in drugih zahtevnih gradiv,
- organiziranje medsebojnega sodelovanja in usklajevanja notranjih organizacijskih enot in sodelovanja z drugimi organi,
- upravljanje in razvoj IKT sistemov organa,
- sodelovanje pri presoji in potrjevanju notranjih pravil,
- sodelovanje pri razvoju in implementaciji informacijskih rešitev,
- koordinacija testiranja in sodelovanje z zunanjimi izvajalci,
- izvajanje in spremljanje podpore uporabnikom ter sodelovanje pri odpravljanju napak v informacijskih rešitvah,
- sodelovanje pri analizah, nadgradnjah in prilagoditvah rešitev za e-hrambo in prikaz gradiva,
- sodelovanje pri pripravi predpisov in strokovnih podlag s področja elektronskega arhiviranja,
- sodelovanje pri organizaciji in izvedbi postopkov prevzema e-gradiva,
- samostojno opravljanje drugih najzahtevnejših nalog.
Prednosti pri izbiri
Prednost pri izbiri bodo imeli kandidati, ki:
1. imajo praktične izkušnje z razvojem, vzdrževanjem in upravljanjem informacijskih sistemov, vključno z njihovo implementacijo, integracijo ter zagotavljanjem varnosti, stabilnosti in razpoložljivosti sistemov;
Dokazilo: opis konkretnih nalog v življenjepisu (CV)
2. obvladajo vsaj en programski jezik (npr. Java, Python) in imajo izkušnje z delom z relacijskimi bazami podatkov (npr. Oracle, PostgreSQL, SQL Server);
Dokazilo: potrdila o opravljenih tečajih ali certifikatih
3. imajo izkušnje s sistemsko administracijo, vključno z upravljanjem strežnikov, omrežij, varnostnimi kopijami in spremljanjem delovanja infrastrukture;
Dokazilo: opis konkretnih sistemsko-administrativnih nalog v življenjepisu, potrdila o usposabljanjih (npr. Linux, Windows Server, VMware ipd.)
4. imajo izkušnje s testiranjem, dokumentiranjem in analiziranjem informacijskih rešitev, vključno z odpravljanjem napak in predlogi za izboljšave;
Dokazilo: opis nalog v življenjepisu
Postopek prijave
Kandidat vloži prijavo v pisni obliki na priloženem obrazcu »Vloga za zaposlitev«, ki jo pošlje v zaprti ovojnici z označbo: »za javni natečaj za prosto uradniško delovno mesto PODSEKRETAR (šifra 164), številka 110-5/2025-3341« na naslov: Arhiv Republike Slovenije, Poljanska cesta 40, 1000 Ljubljana, in sicer v roku 14 dni po objavi. Za pisno obliko prijave šteje tudi elektronska oblika, poslana na elektronski naslov: ars@gov.si, pri čemer veljavnost prijave ni pogojena z elektronskim podpisom.
Kontaktna oseba za dodatne informacije
Besedilo in prijavni obrazec
-
- Besedilo javnega natečaja (DM 164) (docx, 48 KB)
- Prijavni obrazec (DM 164) (docx, 40 KB)