Soglasje vlade za izvedbo kampanje za informiranje javnosti in uporabnikov dolgotrajne oskrbe
Osrednji del kampanje je priprava in tisk letakov s splošnimi informacijami o dolgotrajni oskrbi ter njihovo pošiljanje po nenaslovljeni pošti na okoli 830 tisoč naslovov po celotni Sloveniji, predvidoma v letu 2026. Tako se bo zagotovila kar največja pokritost, posebej v osrednji ciljni skupini dolgotrajne oskrbe potencialnih uporabnikov, predvsem starejših prebivalcev. Pošiljanje gradiva po pošti bo predstavljalo večinski finančni vložek kampanje za ozaveščanje in informiranje javnosti. Vzporedno s tem bodo v okviru kampanje potekale tudi druge aktivnosti informiranja javnosti z različnimi vsebinskimi poudarki in prek medijskih in drugih kanalov ter zakupi medijskega prostora.
Izvajalec aktivnosti kampanje za ozaveščanje in informiranje javnosti o dolgotrajni oskrbi bo izbran z javnim naročilom.
Namen projekta »Dostopna dolgotrajna oskrba – Izboljšanje dostopnosti storitev in informiranje o dolgotrajni oskrbi« je podpiranje uveljavljanja Zakona o dolgotrajni oskrbi (ZDOsk-1) ter izboljšanje dostopa do pravic iz naslova dolgotrajne oskrbe. Z izvajanjem promocijskih aktivnosti na nacionalni ravni in sodelovanjem pri vzpostavitvi klicnega centra 114 projekt prispeva k večji prepoznavnosti sistema dolgotrajne oskrbe, boljši obveščenosti splošne in strokovne javnosti ter s tem tudi k učinkovitejši uporabi storitev.