Skoči do osrednje vsebine

Ob dnevu Slovenske vojske začenjamo celovito strategijo promoviranja in oglaševanje Slovenske vojske, vojaške službe in vojaškega poklica ter pridobivanje kadrov

Ob dnevu Slovenske vojske, ki ga vsako leto 15. maja zaznamujemo v spomin na leto 1991, ko so slovenski naborniki začeli služenje vojaškega roka izključno v Sloveniji, začenjamo s sodobno strategijo promocije Slovenske vojske, vojaške službe in vojaškega poklica ter pridobivanja kadrov.

Uvod je današnji začetek medijske kampanje, ki smo jo pripravili v sodelovanju z zunanjim izvajalcem, konzorcijem podjetij Pristop, Pristop Media in agencije Renderspace, s TV-oglasom in prenovljeno spletno stranjo www.postanivojak.si, čemur bodo sledile druge promocijske, oglaševalske in komunikacijske aktivnosti v medijih, na družbenih omrežjih ter drugih dogodkih do konca leta 2021.

Glavni namen projekta je pritegniti mlade, da se odločijo za poklic vojaka ali druge oblike sodelovanja s Slovensko vojsko, kot je prostovoljno služenje vojaškega roka, ki je posebej pomembno pri pridobivanju kadrov za opravljanje vojaške službe v stalni in pogodbeni rezervni sestavi. Med oblikami sodelovanja s Slovensko vojsko so tudi vsakoletni dijaški in študentski vojaški tabori, ena od oblik sodelovanja pa je tudi finančna pomoč v času izobraževanja v obliki štipendij za delo v Slovenski vojski na več ravneh izobraževanja. Slovensko vojsko želimo predstaviti kot odgovornega in zanesljivega zaposlovalca, vojaški poklic pa privlačen za mlade z več zanimivimi možnostmi za uresničitev lastnih ciljev.

Slovenska vojska se v zadnjem obdobju srečuje s povečanimi odhodi in hkrati manjšim zanimanjem za zaposlitev v stalni sestavi Slovenske vojske kot tudi nezadostnim interesom za pogodbeno opravljanje vojaške službe v rezervni sestavi. V zadnjih letih se vztrajno manjša tudi število vojakov prostovoljcev na služenju vojaškega roka. Po zadnjih podatkih v stalni sestavi Slovenske vojske glede na kadrovski načrt manjka nekaj več kot 1.000 pripadnikov. Spremenjeno varnostno okolje in obseg nalog Slovenske vojske tako doma kot v okviru kolektivne obrambe zahtevajo oblikovanje sodobne in celovite strategije na področju kadrovskih virov, ki so temelj obrambne sposobnosti Republike Slovenije. Sprememba obrambne zakonodaje in drugi ukrepi na področju politike zaposlovanja in promocije Slovenske vojske, ki bodo podpirali prizadevanja za postopno povečanje števila pripadnikov stalne sestave, so zato med temeljnimi cilji Ministrstva za obrambo v naslednjem večletnem obdobju. Predvidevamo, da naj bi z ustreznimi ukrepi in s celovito prenovo sistema pridobivanja, zadrževanja in izstopa pripadnikov v naslednjih petih letih uspeli dvigniti kadrovski načrt stalne sestave na 7.000 pripadnikov in do 1.000 pripadnikov pogodbene sestave.

Izjava načelnika Generalštaba Slovenske vojske brigadirja Roberta Glavaša (youtubeMORS)

Logo promocijske kampanje Slovenske vojske