Skoči do osrednje vsebine
GOV.SI
V klicnem centru 114 državljankam in državljanom omogočamo dostop do zanesljivih, preverjenih in usklajenih informacij o aktualnih temah, ki jih določa Vlada Republike Slovenije.

Klicni center 114 smo vzpostavili kmalu po katastrofalnih poplavah avgusta 2023 kot hiter in učinkovit odziv na stisko prebivalcev. Zaradi pozitivnih odzivov in velikega zaupanja javnosti je številka 114 postala nepogrešljiv vir informacij tudi pri drugih pomembnih družbenih vprašanjih.

Trenutna ključna področja našega svetovanja:

  • dolgotrajna oskrba
  • pokojninska reforma
  • obnova po poplavah 2023

V klicnem centru na vprašanja državljank in državljanov odgovarjamo posebej usposobljeni svetovalci. Kadar naletimo na zahtevnejša ali specifična vprašanja, se neposredno obrnemo na pristojne organe, od katerih pridobimo ustrezne informacije, ki jih nato posredujemo klicateljem.

  • Dolgotrajna oskrba

    Vse informacije o uveljavljanju dolgotrajne oskrbe. Na voljo tudi vloge za uveljavljanje pravice do dolgotrajne oskrbe, do e-oskrbe in do oskrbovalca družinskega člana.

  • Pokojninska reforma

    Pokojninska reforma zagotavlja dolgoročno stabilnost sistema in izboljšuje blaginjo upokojencev. Spremembe so rezultat pogajanj pogajalske skupine Ekonomsko-socialnega sveta in širše razprave z drugimi deležniki. Spremembe se bodo uvajale postopoma.

  • Ukrepi države po poplavah 2023

    Ažurne, verodostojne in celovite informacije o ukrepih države za pomoč po poplavah in plazovih avgusta 2023.