Direktorat za podporo uporabnikom
Izvajamo vsebinsko in tehnično pomoč na tako imenovanem 1. nivoju podpore pri uporabi e-storitev, ki jih država zagotavlja državljanom, podjetjem in zaposlenim v državni upravi, in terensko ter oddaljeno podporo zaposlenim v državnih organih (tako na območju Ljubljane, kot tudi na lokacijah drugod po Sloveniji).
Opravljamo pa tudi upravljavsko in servisno dejavnost za strojno in programsko opremo.
Organizacijske enote direktorata
-
Enotni kontaktni center
Ministrstvo za digitalno preobrazbo
Direktorat za podporo uporabnikomTobačna ulica 5
1000 LjubljanaZa prebivalce, tujce in poslovne subjekte
Za zaposlene v državni upravi
Za klice iz tujine
-
Sektor za razvoj delovnega okolja uporabnikov
Ministrstvo za digitalno preobrazbo
Direktorat za podporo uporabnikomTobačna ulica 5
1000 Ljubljana -
Sektor za podporo uporabnikom
Ministrstvo za digitalno preobrazbo
Direktorat za podporo uporabnikomTobačna ulica 5
1000 Ljubljana
Področja in teme
-
Informatika v državni upravi
Državna uprava potrebuje za svoje delo učinkovito informatiko, ki združuje različna in med seboj povezana področja. Hitro in zanesljivo delovanje zagotavljamo s centralnim informacijsko-komunikacijskim omrežjem, po katerem teče množica podatkov, ki so ustrezno informacijsko varovani. Da je delovanje med organi čim bolj preprosto in elektronsko, smo razvili različne skupne informacijske rešitve oziroma storitve, ki so na voljo tudi državljanom in gospodarstvu.