Javni razpis za podintervencijo sofinanciranje nakupa oziroma izdelave satnic s certifikatom ali analiznim izvidom oziroma poročilom o doseženih temperaturah v programskem letu 2025
Predmet javnega razpisa in višina sredstev
Predmet javnega razpisa je sofinanciranje nakupa oziroma izdelave satnic s certifikatom ali analiznim izvidom oziroma poročilom o doseženih temperaturah v programskem letu 2025, katerega glavni namen je zagotavljanje večje kakovosti in varnosti medu in ostalih čebeljih pridelkov.
Višina nepovratnih sredstev, namenjenih za izvajanje javnega razpisa za podintervencijo Sofinanciranje nakupa oziroma izdelave satnic s certifikatom ali analiznim izvidom oziroma poročilom o doseženih temperaturah v programskem letu 2025, znaša do 150.000 EUR.
Delež prispevka Evropske unije v celotnih javnih izdatkih znaša 50 % upravičenih stroškov.
Aktivnosti za izvajanje podintervencije sofinanciranje nakupa oziroma izdelave satnic s certifikatom ali analiznim izvidom oziroma poročilom o doseženih temperaturah v programskem letu 2025 po tem javnem razpisu ne smejo biti začete pred 1. avgustom 2024 in morajo biti zaključene najkasneje do 31. julija 2025. Za začetek aktivnosti se po tem javnem razpisu šteje izdaja, prejem in plačilo računa oziroma računov ali izdelava satnic za upravičene stroške po Uredbi in po tem javnem razpisu.
Vlagatelj
Vlagatelj je fizična ali pravna oseba, ki čebelari na ozemlju Republike Slovenije in je vpisana v register čebelnjakov kot odgovorna oseba za vzrejo čebel.
POGOJI ZA PRIDOBITEV JAVNIH SREDSTEV IN UPRAVIČENI STROŠKI
Vlagatelj je upravičen do podpore za sofinanciranje nakupa oziroma izdelave satnic s certifikatom ali analiznim izvidom oziroma poročilom o doseženih temperaturah, če:
- je vpisan v register čebelnjakov najmanj tri leta pred objavo javnega razpisa za dodelitev sredstev,
- poroča o številu čebeljih družin v skladu s pravilnikom, ki ureja vpis v register čebelnjakov; ima odprt transakcijski račun za nakazilo dodeljenih sredstev v skladu z zakonom, ki ureja kmetijstvo,
- je vpisan v RKG,
- mu v programskem obdobju 2023–2027 na podlagi predpisov, ki urejajo področje zdravil za uporabo v veterinarski medicini, ni bila izdana pravnomočna odločba UVHVVR glede nepravilne uporabe zdravil,
- je vlagatelj pravna ali fizična oseba, ki opravlja dejavnost in vodi poslovne knjige v skladu z računovodskimi standardi za davčne namene, mora za vse poslovne dogodke v zvezi z izvedbo podintervencije v skladu s točko (i) pod (b) drugega odstavka 123. člena Uredbe 2021/2115/EU voditi ločeno računovodstvo v skladu z računovodskimi standardi, na primer ločeno stroškovno mesto ali ločene ustrezne računovodske konte, kar dokazuje z izpiskom iz ločenih knjigovodskih evidenc, iz katerega so razvidni poslovni dogodki v zvezi z izvedbo podintervencije, ki je predmet podpore.
Pogoji za pridobitev javnih sredstev morajo biti izpolnjeni na dan oddaje vloge. Vlagatelj lahko pridobi sredstva v okviru tega javnega razpisa samo na podlagi ene odobrene vloge.
Upravičeni stroški, so stroški:
- nakupa satnic s certifikatom (priložen certifikat o ustreznosti kupljenih satnic za ekološko čebelarjenje),
- nakupa satnic z analiznim izvidom (priložen analizni izvid teh satnic, iz katerega je razvidna morebitna vsebnost ostankov kumafosa in osnovna kemijska analiza voska glede primesi v vosku, ki se nanaša na kupljene satnice),
- predaje voska (priložen certifikat za ekološko čebelarjenje) iz lastne ekološke proizvodnje predelovalcu za izdelavo satnic, ki ima certifikat za predelavo voska v ekološke satnice,
- predaje voska iz lastne proizvodnje predelovalcu za izdelavo satnic (analizni izvid teh satnic s podatkom o potencialnih ostankih kumafosa, vzorec vzet iz prinesenega voska, ki je nato predelan v satnice),
- lastne izdelave satnic iz lastnega voska (priloženo poročilo o izdelavi satnic s fotografijami z zabeleženim datumom in poročilo o doseženih temperaturah, iz katerih je razvidna dosežena sterilizacija voska ter priložen analizni izvid teh satnic s podatkom o potencialnih ostankih kumafosa).
Rok in način prijave
Rok za oddajo vlog začne teči 7.aprila 2025 ob 9.00 uri in traja do zaprtja javnega razpisa oziroma do 31. julija 2025 do 15.00 ure.
Vlogo upravičenec ali njegov pooblaščenec izpolni elektronsko in jo vloži v elektronski obliki, podpisano s kvalificiranim elektronskim podpisom. Priloge se predložijo kot skenogram.
Preko aplikacije, ki je dostopna na povezavi https://ekmetijstvo.gov.si/ui/prpv2327/vloga/namizje, se upravičenec ali njegov pooblaščenec za elektronsko vložitev prijavi v informacijski sistem agencije. Pri tem ima dostop do vseh podatkov, potrebnih za izpolnitev vlog. Nato izvede elektronski vnos, vlogo podpiše s kvalificiranim elektronskim podpisom in jo vloži v informacijski sistem agencije, ki ga obvesti o uspešni vložitvi vloge.
Če elektronsko vlogo vlaga pooblaščenec za elektronsko vložitev, se mora pred elektronsko vložitvijo vloge registrirati pri agenciji. Pooblaščenec za elektronsko vložitev pri vnosu vloge izpolni tudi izjavo o obstoju in sprejemu pooblastila v skladu z zakonom, ki ureja kmetijstvo. S podpisom na vlogi upravičenec ali njegov pooblaščenec potrdi pravilnost vnosa podatkov.
Vlagatelj mora v vlogi priložiti vse skenirane izvirne račune izdane na njegovo ime, ki vsebujejo podatke iz 82. člena Zakona o davku na dodano vrednost (Uradni list RS, št. 13/11 – uradno prečiščeno besedilo, 18/11, 78/11, 38/12, 83/12, 86/14, 90/15, 77/18, 59/19, 72/19, 196/21 – ZDOsk, 3/22, 29/22 – ZUOPDCE, 40/23 – ZDavPR-B, 122/23 in 104/24).
Javni razpis in razpisna dokumentacija
Naziv | Datum objave | Rok prijave |
---|---|---|
14. 3. 2025
|
31. 7. 2025
|
Dodatne informacije:
Informacije v zvezi z javnim razpisom je možno dobiti na Agenciji RS za kmetijske trge in razvoj podeželja, tel. 01/580 77 92, v času uradnih ur. Vprašanja se lahko posredujejo tudi po elektronski pošti na naslov aktrp@gov.si.