Skoči do osrednje vsebine

Javni razpis za podintervencijo sofinanciranje nakupa oziroma izdelave satnic s certifikatom ali analiznim izvidom oziroma poročilom o doseženih temperaturah v programskem letu 2024

Predmet javnega razpisa

Predmet javnega razpisa je sofinanciranje nakupa oziroma izdelave satnic s certifikatom ali analiznim izvidom oziroma poročilom o doseženih temperaturah v programskem letu 2024, katerega glavni namen je zagotavljanje večje varnosti in večje kakovosti čebeljih pridelkov, kar vpliva tudi na boljšo ekonomičnost ter večjo konkurenčnost čebelarjenja.

Aktivnosti za izvajanje podintervencije sofinanciranje nakupa oziroma izdelave satnic s certifikatom ali analiznim izvidom oziroma poročilom o doseženih temperaturah v programskem letu 2024 po tem javnem razpisu ne smejo biti začete pred 1. avgustom 2023 in morajo biti zaključene najkasneje do 31. julija 2024. Za začetek aktivnosti se po javnem razpisu šteje izdaja, prejem in plačilo računa oziroma računov ali izdelava satnic za upravičene stroške po Uredbi in po javnem razpisu.

Vlagatelji

Vlagatelji so fizične ali pravne osebe, ki čebelarijo na ozemlju Republike Slovenije in je vpisana v register čebelnjakov kot odgovorna oseba za vzrejo čebel. Vlagatelj je upravičen do sofinanciranja, če izpolnjuje pogoje iz 92. člena Uredbe.

Vloga

Vlogo na javni razpis sestavlja prijavni obrazec s prilogami, ki so del razpisne dokumentacije. Vloga mora biti oddana elektronsko skladno z vsemi prilogami in dokazili iz razpisne dokumentacije javnega razpisa.

Prijavni obrazec s prilogami je vlagateljem na voljo od dneva objave javnega razpisa v Uradnem listu Republike Slovenije. Prijavni obrazec s prilogami se objavi na osrednjem spletnem mestu državne uprave www.gov.si. Obvestilo o zaprtju javnega razpisa bo, v primeru porabe razpisanih sredstev, objavljeno na osrednjem spletnem mestu državne uprave.

Informacije v zvezi z javnim razpisom je možno dobiti na agenciji, tel. 01/580 77 92, v času uradnih ur. Vprašanja se lahko posredujejo tudi po elektronski pošti na naslov aktrp@gov.si.

Rok in način prijave

Rok za oddajo vlog začne teči 1. marca 2024 ob 9.00 uri in traja do zaprtja javnega razpisa oziroma do 31. julija 2024 do 15.00 ure.

Upravičenec ali njegov pooblaščenec izpolni elektronsko vlogo in jo vloži v elektronski obliki, podpisano s kvalificiranim elektronskim podpisom. Priloge se predložijo kot skenogram.

Obravnava vlog in postopek odobritve

Vloge na odprti javni razpis se preverjajo po vrstnem redu časa oddaje popolne vloge. Vloga, ki je ustrezno dopolnjena in s tem popolna, se po vrstnem redu uvrsti na konec seznama popolnih vlog in dobi zaporedno številko vloge.

Sredstva se vlagatelju odobrijo z odločbo, ki jo izda predstojnik agencije.

Dodatne informacije:

Informacije v zvezi z javnim razpisom je možno dobiti na Agenciji RS za kmetijske trge in razvoj podeželja, tel. 01/580 77 92, v času uradnih ur. Vprašanja se lahko posredujejo tudi po elektronski pošti na naslov aktrp@gov.si.