Skoči do osrednje vsebine

Digitalizacija občinskih vlog

Na grafiki je napis "Več časa za vse ostalo", do občine na klik, ki ponazarja prihranek časa pri elektronskem poslovanju z občinami.
Potrebujete lokacijsko informacijo za ogledano zemljišče? Uveljavljate pomoč občine ob rojstvu otroka? Potrebujete dovoljenje za čezmerno obremenitev okolja s hrupom? Nekatere najbolj pogoste vloge, za katere so pristojne občine, lahko hitro in enostavno oddate tudi elektronsko!

Številne prednosti digitalizacije za uporabnike in občine

Projekt vzpostavitve elektronskih vlog za občine je v začetni fazi. Oddaja določenih vlog je zaenkrat omogočena le za nekatere občine, le-tem in njihovim uporabnikom pa prinaša številne prednosti.

Prednosti:

  • enotna in prijazna uporabniška izkušnja za uporabnike pri poslovanju z državo tudi pri zadevah, ki so v pristojnosti občine,
  • občinski referenti dobijo preverjene podatke neposredno v zadeve, ki jih rešujejo,
  • manj napak in manj zahtevkov po dopolnitvah vloge pomeni prihranek časa občinskim referentom, ki sprejemajo vloge s strani občanov in poslovnih subjektov,
  • prihranek občinskih stroškov vročanja odločb občanov z uporabo storitve elektronskega osebnega vročanja,
  • prihranek stroškov občanov in podjetij; pri določenih e-vlogah so takse namreč lahko nižje, kot pri oddaji papirnate vloge,
  • s povezano občino na sistem ePlačila Uprave za javna plačila, je uporabnikom omogočena celovita elektronska oddaja tudi plačljivih vlog.