Višji svetovalec za družbene dejavnosti in splošne zadeve | Občina Sveti Jurij ob Ščavnici
Opis delovnega mesta
Izbrani kandidat bo delo na delovnem mestu »višji svetovalec za družbene dejavnosti in splošne zadeve«.
Z izbranim kandidatom bo sklenjeno delovno razmerje za nedoločen čas s polnim delovnim časom in 4-mesečnim poskusnim delom.
Izbrani kandidat bo delo opravljal v prostorih Občine SVETI JURIJ OB ŠČAVNICI, Videm 14, 9244 SVETI JURIJ OB ŠČAVNICI.
Zahteve za prijavo
Javni uslužbenci – uradniki, ki se bodo prijavili na delovno mesto, morajo izpolnjevati naslednje pogoje:
- sklenjeno delovno razmerje na uradniškem delovnem mestu za nedoločen čas v državni upravi, pravosodnih organih, drugih državnih organih in upravah lokalnih skupnosti, ki so po sporazumu z Vlado RS vstopili v interni trg dela,
- izobrazba pravne, upravne, ekonomske ali družboslovne (sociologija, socialno delo, komunikologija) smeri, in sicer:
najmanj visokošolsko strokovno izobraževanje (prejšnje)/ visokošolska strokovna izobrazba (prejšnja),
najmanj visokošolsko strokovno izobraževanje (prva bolonjska stopnja)/ visokošolska strokovna izobrazba (prva bolonjska stopnja),
najmanj visokošolsko univerzitetno izobraževanje (prva bolonjska stopnja)/ visokošolska univerzitetna izobrazba (prva bolonjska stopnja),
- najmanj 4 leta delovnih izkušenj,
- opravljeno obvezno usposabljanje za imenovanje v naziv,
- opravljen strokovni izpit iz upravnega postopka.
Poleg navedenih pogojev morajo kandidati za razpisano delovno mesto v skladu z 88. členom Zakona o javnih uslužbencih izpolnjevati še naslednje pogoje:
- državljanstvo Republike Slovenije,
- ne smejo biti pravnomočno obsojeni zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti in ne smejo biti obsojeni na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest mesecev,
- zoper kandidata ne sme biti vložena pravnomočna obtožnica zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti.
Delovne naloge
Naloge delovnega mesta »višji svetovalec za družbene dejavnosti in splošne zadeve« so naslednje:
- organiziranje medsebojnega sodelovanja in usklajevanja notranjih organizacijskih enot ter sodelovanja z drugimi državnimi organi;
- sodelovanje pri oblikovanju sistemskih rešitev in drugih najzahtevnejših gradiv znotraj svojega delovnega področja;
- samostojna priprava zahtevnih analiz, razvojnih projektov, informacij, poročil in drugih zahtevnih gradiv;
- vodenje in odločanje v zahtevnih upravnih postopkih;
- vodenje najzahtevnejših upravnih postopkov;
- samostojno opravljanje drugih zahtevnejših nalog;
- spremljanje in proučevanje problematike na svojem delovnem področju ter predlaganje strateških usmeritev;
- spremljanje in priprava prijav na javne razpise iz svojega delovnega področij;
- koordiniranje delovanja različnih subjektov na svojem delovnem področju;
- priprava podlag in predlogov za proračun ter skrb za izvrševanje proračuna na svojem delovnem področju;
- priprava gradiva za občinski svet in njegova delovna telesa ter nudenje strokovne pomoči delovnim telesom občinskega sveta;
- sodelovanje na sejah občinskega sveta in njegovih delovnih teles;
- izvedba postopkov zbiranja ponudb, enostavnejših javnih naročil in sodelovanje pri postopkih zahtevnejših javnih naročil;
- izdajanje naročilnic in potrjevanje računov/zahtevkov s svojega delovnega področja;
- vodenje investicij na svojem delovnem področju;
- elektronsko arhiviranje dokumentacije;
- vodenje in sodelovanje v projektnih skupinah;
- druge naloge po navodilu župana in direktorja občinske uprave.
Podrobnejša opredelitev nalog:
- spremljanje delovanja in opravljanja nalog javnih zavodov in ustanov, katerih ustanoviteljica ali soustanoviteljica je Občina Sveti Jurij ob Ščavnici;
- sodelovanje in spremljanje investicij in investicijskega vzdrževanja javnih zavodov in ustanov, ki jih (so)financira občina;
- vodenje in sodelovanje v postopkih ustanavljanja in organiziranja javnih zavodov in ustanov;
- vodenje in sodelovanje v postopkih podeljevanja koncesij in nadzor nad izvajanjem podeljene koncesije s svojega delovnega področja (zlasti socialno varstvenih storitev, prevoza šoloobveznih otrok);
- priprava razvojnih dokumentov, strokovnih podlag in samostojno vodenje postopkov s področja zdravstva, socialnega varstva, izobraževanja, kulture, športa, turizma in drugih področij družbenih dejavnosti;
- priprava strokovnih podlag in izvedba postopkov javnih razpisov za sofinanciranja programov društev s področja športa, kulture, kmetijstva, turizma, ter ostalih društev, ter drugih javnih razpisov s področja družbenih dejavnosti;
- samostojno vodenje premoženjsko pravnih zadev s področja zapuščinskih postopkov;
- vodenje obračuna turistične takse, spremlja odprtih postavke, samostojno vodenje postopkov izterjave turistične takse in sodelovanje pri pripravi poročanja;
- priprava podlag in samostojna izvedba postopkov za najem oz. uporabo prostorov v lasti občine za društva (KUS, objekt Stara Gora 14, Ulica Bratka Krefta 14, itd.) – postopki za trajno uporabo prostorov;
- priprava podlag in samostojna izvedba postopkov za dodeljevanje občinskih socialnih pomoči,
- priprava podlag in postopkov za izvedbo prireditev v organizaciji občine (občinski praznik, itd.).
- priprava, ažuriranje in izvajanje aktov, ocen ogroženosti in načrtov zaščite in reševanja, vodenje evidenc, izvajanje upravnih postopkov in priprava poročil s področja zaščite in reševanja;
- izvajanje načrtov zaščite in reševanja ter izvedba postopkov ocenjevanje škode po naravnih in drugih nesrečah;
- sodelovanje in koordinacija z gasilskimi društvi in gasilsko zvezo, načrtovanje in izvajanje financiranja gasilstva;
- pripravlja strateške in druge dokumente s področja kmetijstva in gospodarstva ter podjetništva, priprava podlag in vodenje postopkov dodelitve pomoči v kmetijstvu in gospodarstvu;
- priprava strokovnih podlag in izvedba postopkov s področja upravljanja z divjadjo;
- spremljanje, reševanje predlogov in pobud občanov s svojega delovnega področja.
Prednosti pri izbiri
Od kandidatov se pričakuje, da imajo relevantne izkušnje na področju lokalne samouprave.
Dodatno prednost pri izbiri bodo imeli kandidati z relevantnimi izkušnjami oziroma poznavanjem vsebine in delovanja lokalne samouprave.
Postopek prijave
Kandidat vloži prijavo v pisni obliki, na priloženem obrazcu Vloga za zaposlitev, ki jo pošlje v zaprti ovojnici z označbo: »za interni natečaj – višji svetovalec za družbene dejavnosti in splošne zadeve, na naslov: Občina SVETI JURIJ OB ŠČAVNICI, Videm 14, 9244 SV. JURIJ OB ŠČAVNICI po objavi na spletni strani Ministrstva za javno upravo, in sicer najkasneje do 27.06.2025.
Če je prijava poslana po pošti, se šteje, da je pravočasna, če je oddana na pošto priporočeno, in sicer najkasneje zadnji dan roka za prijavo.
Za pisno obliko prijave se šteje tudi elektronska oblika, poslana na elektronski naslov tajnistvo@sveti-jurij.si, pri čemer veljavnost prijave ni pogojena z elektronskim podpisom.
Obvestilo o končanem postopku internega natečaja bo objavljeno na spletni strani Občine Sveti Jurij ob Ščavnici ter na spletni strani Ministrstva za javno upravo:
http://www.mju.gov.si/si/delovna_podrocja/objave_prostih_delovnih_mest/interni_natecaji/
Kontaktna oseba za dodatne informacije
Besedilo in prijavni obrazec
-
- 9.6.2025 Obcina Sveti Jurij ob Scavnici Visji svetovalec (doc, 142 KB)
- 9.6.2025 Obcina Sveti Jurij ob Scavnici Vloga za zaposlitev (doc, 105 KB)