Višji svetovalec v Upravi za prihodke, Sektorju za obravnavo terjatev in insolventnost, Oddelku za insolventnost (DM 1173) | Generalni finančni urad (Finančna uprava Republike Slovenije / Ministrstvo za finance)
Rok za prijavo je potekel.
-
Obvestilo o končanem javnem natečaju
- Obvestilo o zakljucenem javnem natecaju 1004 103 2025 (pdf, 179 KB)
Opis delovnega mesta
VIŠJI SVETOVALEC (šifra 1173) v Oddelku za insolventnost, Sektor za obravnavo terjatev in insolventnost, Uprava za prihodke
Lokacija opravljanja dela: Koper
Naloge na uradniškem delovnem mestu se opravljajo v nazivu višji svetovalec III, II, I.
Poskusno delo: 6 mesecev.
Z izbranim kandidatom bo sklenjena pogodba o zaposlitvi za nedoločen in polni delovni čas.
Zahteve za prijavo
Pogoji za zasedbo delovnega mesta:
- najmanj visokošolsko strokovno izobraževanje (prejšnje)/visokošolska strokovna izobrazba (prejšnja), visokošolsko strokovno izobraževanje (prva bolonjska stopnja)/visokošolska strokovna izobrazba (prva bolonjska stopnja) oziroma visokošolsko univerzitetno izobraževanje (prva bolonjska stopnja)/visokošolska univerzitetna izobrazba (prva bolonjska stopnja),
- 4 leta delovnih izkušenj na zahtevani stopnji izobrazbe,
Posebni pogoji in dodatna znanja:
- obvezno usposabljanje za imenovanje v naziv,
- strokovni izpit iz upravnega postopka druge stopnje
Splošni pogoji, ki jih morajo izpolnjevati kandidati za zasedbo delovnega mesta:
- znanje uradnega jezika,
- državljanstvo Republike Slovenije,
- da oseba ni bila pravnomočno obsojena zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti, in da ni bila obsojena na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest mesecev,
- da zoper osebo ni vložena pravnomočna obtožnica zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti.
Delovne naloge
Opis nalog iz sistemizacije:
- organiziranje medsebojnega sodelovanja in usklajevanja notranjih organizacijskih enot in sodelovanje z drugimi organi,
- sodelovanje pri oblikovanju metodologij in drugih najzahtevnejših gradiv
- samostojna priprava zahtevnih analiz, razvojnih projektov, informacij, poročil in drugih zahtevnih gradiv,
- sodelovanje pri informatizaciji rešitev področja dela uprave,
- vodenje in odločanje v upravnih postopkih na prvi stopnji in v davčnem postopku po pooblastilu,
- oblikovanje predlogov za povečanje uspešnosti in učinkovitosti izterjave,
- sodelovanje v delovnih in projektnih skupinah
- samostojno opravljanje drugih zahtevnejših nalog,
- izvajanje usposabljanja z delovnega področja uprave,
- opravljanje drugih nalog in dejanj, določenih z zakonom ali drugimi predpisi ter opravil, ki jih odredi nadrejeni.
Postopek prijave
Kandidat, v roku 8 dni po objavi, vloži prijavo v pisni obliki (lahko na priloženem obrazcu Vloga za zaposlitev), ki jo pošlje na naslov, kjer se bo delo opravljalo. Za pisno obliko prijave se šteje tudi elektronska oblika, poslana na elektronski naslov, pri čemer veljavnost prijave ni pogojena z elektronskim podpisom.
Prijave se pošljejo na naslov: Finančna uprava RS, Generalni finančni urad, Šmartinska cesta 55, 1000 Ljubljana ali na gfu.fu@gov.si,
Obvestilo o končanem izbirnem postopku bo objavljeno na spletnih straneh Finančne uprave RS - Delovna mesta | GOV.SI
Kandidati bodo o izbiri pisno obveščeni najkasneje v roku 30 dni po končanem izbirnem postopku.