Skoči do osrednje vsebine
GOV.SI

Višji referent za administrativno izterjavo v Sektorju za izvršbo, Oddelku za izvršbo 1 (DM 2062) | Finančni urad Celje (Finančna uprava Republike Slovenije / Ministrstvo za finance)

Rok za prijavo je potekel.

Opis delovnega mesta

VIŠJI REFERENT ZA ADMINISTRATIVNO IZTERJAVO (šifra 2062) v Oddelku za izvršbo 1, Sektor za izvršbo 

Naloge na uradniškem delovnem mestu se opravljajo v nazivu višji referent III, II, I.

Poskusno delo: 6 mesecev

Z izbranim kandidatom bo sklenjena pogodba o zaposlitvi za nedoločen in polni delovni čas.

Zahteve za prijavo

Pogoji za zasedbo delovnega mesta:

  • najmanj višje strokovno izobraževanje/višja strokovna izobrazba oziroma višješolsko izobraževanje (prejšnje)/višješolska izobrazba (prejšnja),
  • 6 mesecev delovnih izkušenj na zahtevani stopnji izobrazbe.

Posebni pogoji in dodatna znanja:

  • obvezno usposabljanje za imenovanje v naziv,
  • strokovni izpit iz upravnega postopka prve stopnje.

Splošni pogoji, ki jih morajo izpolnjevati kandidati za zasedbo delovnega mesta:

  • znanje uradnega jezika,
  • državljanstvo Republike Slovenije,
  • da oseba ni bila pravnomočno obsojena zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti, in da ni bila obsojena na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest mesecev,
  • da zoper osebo ni vložena pravnomočna obtožnica zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti.

Delovne naloge

Opis nalog iz sistemizacije:

  • vodenje evidenc in priprava informacij na njihovi podlagi,
  • izdajanje potrdil iz zahtevnih evidenc oziroma o dejstvih, o katerih organ ne vodi evidence, pa zakon določa izdajo potrdila o dejstvu,
  • opravljanje zahtevnejših upravnih nalog in nalog davčnega postopka po pooblastilu,
  • zahtevnejše ugotavljanje izvršljivosti sklepa,
  • pripravljanje sklepov o izterjavi na osebne prejemke, denarna sredstva na računih dolžnika, ki se vodi v evidencah,
  • ugotavljanje zaposlitve, računov idr. dohodkov in premoženja dolžnika, ki se vodi v evidencah,
  • opravljanje drugih zahtevnejših upravnih nalog in nalog iz davčnega postopka podobne zahtevnosti,
  • opravljanje drugih nalog in dejanj, določenih z zakonom ali drugimi predpisi ter opravil, ki jih odredi nadrejeni.

Postopek prijave

Kandidat, v roku 8 dni po objavi, vloži prijavo v pisni obliki (lahko na priloženem obrazcu Vloga za zaposlitev), ki jo pošlje na naslov, kjer se bo delo opravljalo. Za pisno obliko prijave se šteje tudi elektronska oblika, poslana na elektronski naslov, pri čemer veljavnost prijave ni pogojena z elektronskim podpisom.

Prijave se pošljejo na naslov: Finančna uprava RS, FU Celje, Aškerčeva ulica 12, 3102 Celje ali na ce.fu@gov.si

Obvestilo o končanem izbirnem postopku bo objavljeno na spletnem portalu GOV.SI -  Delovna mesta | GOV.SI.

Kandidati bodo o izbiri pisno obveščeni najkasneje v roku 30 dni po končanem izbirnem postopku.

Kontaktna oseba za dodatne informacije