Višji finančni svetovalec inšpektor specialist v Upravi za carine, Sektorju za carinske postopke, Oddelku za obvladovanje tveganja (DM 1069) | Generalni finančni urad (Finančna uprava Republike Slovenije / Ministrstvo za finance)
Rok za prijavo je potekel.
Opis delovnega mesta
VIŠJI FINANČNI SVETOVALEC INŠPEKTOR SPECIALIST (šifra 1069) v Oddelku za obvladovanje tveganja, Sektor za carinske postopke, Uprava za carine
Naloge na uradniškem delovnem mestu se opravljajo v nazivu višji finančni svetovalec inšpektor specialist III, II, I.
Poskusno delo: 3 mesece.
Z izbranim kandidatom bo sklenjena pogodba o zaposlitvi za nedoločen in polni delovni čas.
Zahteve za prijavo
Pogoji za zasedbo delovnega mesta:
- najmanj visokošolsko strokovno izobraževanje (prejšnje)/visokošolska strokovna izobrazba (prejšnja), visokošolsko strokovno izobraževanje (prva bolonjska stopnja)/visokošolska strokovna izobrazba (prva bolonjska stopnja) oziroma visokošolsko univerzitetno izobraževanje (prva bolonjska stopnja)/visokošolska univerzitetna izobrazba (prva bolonjska stopnja),
- 4 leta delovnih izkušenj na zahtevani stopnji izobrazbe.
Posebni pogoji in dodatna znanja:
- obvezno usposabljanje za imenovanje v naziv,
- strokovni izpit iz upravnega postopka druge stopnje,
- strokovni izpit po Zakonu o finančni upravi:
- splošni strokovni izpit za opravljanje nalog finančne uprave ter
- strokovni izpit za finančni nadzor I. stopnje.
Splošni pogoji, ki jih morajo izpolnjevati kandidati za zasedbo delovnega mesta:
- znanje uradnega jezika,
- državljanstvo Republike Slovenije,
- da oseba ni bila pravnomočno obsojena zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti, in da ni bila obsojena na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest mesecev,
- da zoper osebo ni vložena pravnomočna obtožnica zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti.
Delovne naloge
Opis nalog iz sistemizacije:
- koordiniranje in sodelovanje pri izvajanju finančnega nadzora in kontrol,
- zbiranje informacij s področja carin prepovedi in omejitev, trošarin ter dajatev iz različnih virov kot so npr. AM, RIF, VIR ter obdelava zbranih informacij za potrebe analize tveganja,
- spremljanje pravilnega delovanja SICIS in drugih aplikacij skladno s predpisi ter podajanje predlogov za spremembe in novosti ter uvajanje poslovnih pravil ter SAT napotkov,
- priprava analiz za nadaljnje ukrepe drugim organizacijskim enotam na podlagi zbranih informacij,
- pripravljanje zelo zahtevnih metod za obvladovanje tveganja in poročil o oceni tveganj,
- sodelovanje z drugimi OE, organi in organizacijami doma in v tujini,
- opravljanje drugih nalog in dejanj, določenih z zakonom ali drugimi predpisi ter opravil, ki jih odredi nadrejeni.
Postopek prijave
Kandidat, v roku 8 dni po objavi, vloži prijavo v pisni obliki (lahko na priloženem obrazcu Vloga za zaposlitev), ki jo pošlje na naslov, kjer se bo delo opravljalo. Za pisno obliko prijave se šteje tudi elektronska oblika, poslana na elektronski naslov, pri čemer veljavnost prijave ni pogojena z elektronskim podpisom.
Prijave se pošljejo na naslov: Finančna uprava RS, Generalni finančni urad, Šmartinska cesta 55, 1000 Ljubljana ali na gfu.fu@gov.si,
Obvestilo o končanem izbirnem postopku bo objavljeno na spletnem portalu GOV.SI - Delovna mesta | GOV.SI.
Kandidati bodo o izbiri pisno obveščeni najkasneje v roku 30 dni po končanem izbirnem postopku.