Skoči do osrednje vsebine

Višji finančni kontrolor specialist v Sektorju za davke, Oddelku za davke in prispevke iz poslovanja (DM 20141) | Finančni urad Koper (Finančna uprava Republike Slovenije / Ministrstvo za finance)

Rok za prijavo je potekel.

Opis delovnega mesta

VIŠJI FINANČNI KONTROLOR SPECIALIST (šifra 20141) v Oddelku za davke in prispevke  iz poslovanja

Naloge na uradniškem delovnem mestu se opravljajo v nazivu višji finančni kontrolor specialist III, II, I.

Osnovni plačni razred delovnega mesta je 28. plačni razred, to je 1.326,92 EUR bruto.

Z izbranim kandidatom bo sklenjena pogodba o zaposlitvi za nedoločen in polni delovni čas.

Zahteve za prijavo

Pogoji za zasedbo delovnega mesta:

  • najmanj višje strokovno izobraževanje/višja strokovna izobrazba oziroma višješolsko izobraževanje (prejšnje)/višješolska izobrazba (prejšnja),
  • 6 mesecev delovnih izkušenj na zahtevani stopnji izobrazbe.

Posebni pogoji in dodatna znanja:

  • višja raven znanja jezika narodne skupnosti,
  • obvezno usposabljanje za imenovanje v naziv,
  • strokovni izpit iz upravnega postopka prve stopnje,
  • strokovni izpit po Zakonu o finančni upravi:
  • splošni strokovni izpit za opravljanje nalog finančne uprave ter
  • strokovni izpit za finančni nadzor I. stopnje,
  • preizkus znanja za vodenje prekrškovnega postopka in izdajo plačilnega naloga.

Delovne naloge

Opis nalog iz sistemizacije:

  • koordiniranje in opravljanje zahtevnejših vsebinskih kontrol davčnih obračunov in napovedi,
  • dostop in uporaba programskih orodij za odkrivanje rizičnih davčnih zavezancev,
  • spremljanje in obravnava rizičnih skupin zavezancev,
  • kontroliranje pravočasnosti in pravilnosti vlaganja davčnih napovedi in davčnih obračunov ter predlaganje ukrepov,
  • kontroliranje pravočasnosti in pravilnosti obračunavanja davkov ter ukrepanje ob neobračunanem oziroma nepravilno obračunanem davku,
  • vodenje postopkov v zvezi z zahtevki za vračilo davkov na podlagi davčnih obračunov,
  • vodenje posebnega ugotovitvenega postopka za določitev davčne osnove in odmere davkov in drugih obveznosti,
  • izdajanje potrdil iz zahtevnih evidenc oziroma o dejanskem stanju, o katerem organ ne vodi evidence, zakon pa določa izdajo potrdila,
  • vodenje prekrškovnega postopka in izdaja plačilnega naloga,
  • vodenje drugih upravnih in davčnih postopkov na I. stopnji po pooblastilu,
  • priprava in knjiženje knjigovodskih dogodkov,
  • opravljanje dejanj v zvezi z izdajanjem potrdil iz knjigovodskih evidenc,
  • usklajevanje podatkov z davčnimi zavezanci,
  • razkritja,
  • opravljanje drugih nalog in dejanj, določenih z zakonom in drugimi predpisi ter opravil, ki jih odredi nadrejeni.

Postopek prijave

Kandidat, v roku 8 dni po objavi, vloži prijavo v pisni obliki (lahko na priloženem obrazcu Vloga za zaposlitev), ki jo pošlje na naslov, kjer se bo delo opravljalo. Za pisno obliko prijave se šteje tudi elektronska oblika, poslana na elektronski naslov, pri čemer veljavnost prijave ni pogojena z elektronskim podpisom.

Prijave se pošljejo na naslov: Finančna uprava RS, FU Koper, Piranska cesta 2, 6000 Koper ali na kp.fu@gov.si.

Obvestilo o končanem izbirnem postopku bo objavljeno na spletnem portalu GOV.SI - Delovna mesta | GOV.SI

Kandidati bodo o izbiri pisno obveščeni najkasneje v roku 30 dni po končanem izbirnem postopku.

Kontaktna oseba za dodatne informacije