Skoči do osrednje vsebine
GOV.SI

Podsekretar v Službi za splošne pravne zadeve, Urad za splošne zadeve (DM 1021) | Generalni finančni urad (Finančna uprava Republike Slovenije / Ministrstvo za finance)

Opis delovnega mesta

Iščemo odgovorno, natančno in zanesljivo osebo, ki bo s svojim strokovnim znanjem prispevala k pravni varnosti ter učinkovitemu upravljanju premoženja javnega organa. Če si želite dinamičnega dela v strokovnem kolektivu in vas motivirajo strokovni izzivi, stabilnost zaposlitve ter možnosti za strokovni razvoj, vas vabimo k prijavi na razpisano delovno mesto.

Naloge na uradniškem delovnem mestu se opravljajo v nazivu podsekretar, sekretar.

Ponujamo:

  • delo v dinamičnem in strokovnem kolektivu,
  • možnost dodatnega izobraževanja in strokovnega razvoja,
  • raznoliko delo, ki omogoča pridobivanje novih znanj in izkušenj,
  • možnost opravljanja dela od doma.

Izbran kandidat bo premeščen na delovno mesto za nedoločen čas, s polnim delovnim časom.

Zahteve za prijavo

 Pogoji za zasedbo delovnega mesta:

  • visokošolsko univerzitetno izobraževanje (prejšnje)/visokošolska univerzitetna izobrazba; specialistično izobraževanje po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnje)/specializacija po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnja); magistrsko izobraževanje (druga bolonjska stopnja)/magistrska izobrazba (druga bolonjska stopnja); magistrsko izobraževanje po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnje)/magistrska izobrazba po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnja),
  • 6 let delovnih izkušenj na zahtevani stopnji izobrazbe.

Posebni pogoji in dodatna znanja:

  • obvezno usposabljanje za imenovanje v naziv.

Javni uslužbenci, ki se bodo prijavili na prosto delovno mesto, morajo imeti sklenjeno delovno razmerje za nedoločen čas, na uradniškem delovnem mestu v organih državne uprave ali drugih organih, ki so po sporazumu z Vlado RS vstopili v interni trg dela.

Poleg navedenih pogojev mora kandidat izpolnjevati splošne pogoje, ki jih urejajo predpisi s področja delovnega prava.

Delovne naloge

Opis konkretnih delovnih nalog:

  • vodenje odškodninskih in drugih civilno-pravnih postopkov,
  • skrb za upravljanje in razpolaganje z nepremičnim premoženjem
  • priprava in pregledovanje pogodb ter drugih pravnih dokumentov.

Opis nalog iz sistemizacije:

  • neposredna pomoč pri vodenju strokovnih nalog na delu delovnega področja,
  • samostojno oblikovanje sistemskih rešitev in drugih najzahtevnejših gradiv,
  • vodenje in sodelovanje v najzahtevnejših projektnih skupinah,
  • sodelovanje s strokovnimi službami ter z drugimi zunanjimi institucijami,
  • izvajanje usposabljanja z delovnega področja,
  • opravljanje drugih nalog in dejanj, določenih z zakonom ali drugimi predpisi ter opravil, ki jih odredi nadrejeni.

Prednosti pri izbiri

Pričakovana znanja in kompetence:

  • natančnost, zanesljivost in veselje do dela,
  • sposobnost samostojnega in timskega dela,
  • pripravljenost za stalno strokovno usposabljanje,
  • dobro pisno izražanje o kompleksnih vprašanjih,
  • zaželeno poznavanje zakonodaje s področja odškodnin, upravljanja in razpolaganja z nepremičnim premoženjem ter pogodbenega prava.

Postopek prijave

Kandidat, v roku 8 dni po objavi, vloži prijavo v pisni obliki (lahko na priloženem obrazcu Vloga za zaposlitev), ki jo pošlje na naslov, kjer se bo delo opravljalo. Za pisno obliko prijave se šteje tudi elektronska oblika, poslana na elektronski naslov, pri čemer veljavnost prijave ni pogojena z elektronskim podpisom. 

Prijave se pošljejo na naslov: Finančna uprava RS, Generalni finančni urad, Šmartinska cesta 55, 1000 Ljubljana ali na gfu.fu@gov.si.

Obvestilo o končanem izbirnem postopku bo objavljeno na spletnem portalu GOV.SI -  Delovna mesta | GOV.SI.

Kontaktna oseba za dodatne informacije