Skoči do osrednje vsebine
GOV.SI

Podsekretar v Sektorju za visoko šolstvo, v Direktoratu za visoko šolstvo (4009) | Ministrstvo za visoko šolstvo, znanost in inovacije

Opis delovnega mesta

Z izbranim kandidatom bomo sklenili delovno razmerje za nedoločen čas, s polnim delovnim časom.

Začetni plačni razred za navedeno delovno mesto je 28. Osnovna bruto plača na podlagi trenutno veljavne plačne lestvice znaša 2.785,27 EUR bruto. Izbrani kandidat pridobi pravico do izplačila osnovne plače postopno, na način iz 3. točke prvega odstavka 101. člena ZSTSPJS.

Pravice in dolžnosti javnega uslužbenca bodo določene glede na uradniški naziv podsekretar.

Izbrani kandidat bo delo opravljal v prostorih Ministrstva za visoko šolstvo, znanost in inovacije, Kotnikova 38, v Ljubljani oz. v drugih prostorih, kjer Ministrstvo za visoko šolstvo, znanost in inovacije opravlja svoje naloge.

Zahteve za prijavo

Kandidati, ki se bodo prijavili na prosto delovno mesto, morajo izpolnjevati naslednje pogoje: 

  • končano visokošolsko univerzitetno izobraževanje(prejšnje)/visokošolska univerzitetna izobrazba (prejšnja) ali specialistično izobraževanje po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnje)/specializacija po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnja) ali magistrsko izobraževanje (druga bolonjska stopnja)/magistrska izobrazba(druga bolonjska stopnja) ali magistrsko izobraževanje po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnje)/magisterij po visokošolski strokovni izobrazbi(prejšnja);
  • šest (6) let delovnih izkušenj;
  • opravljeno obvezno usposabljanje za imenovanje v naziv;
  • znanje uradnega jezika;
  • državljanstvo Republike Slovenije;
  • ne smejo biti pravnomočno obsojeni zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti in ne smejo biti obsojeni na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot 6 mesecev;
  • zoper njih ne sme biti vložena pravnomočna obtožnica zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti.

Delovne naloge

Naloge, ki se opravljajo na tem delovnem mestu so:

  • samostojno oblikovanje sistemskih rešitev in drugih najzahtevnejših gradiv,
  • vodenje projektnih skupin,
  • vodenje in sodelovanje v najzahtevnejših projektnih skupinah,
  • opravljanje drugih najzahtevnejših nalog.

Vsebinsko bodo naloge pretežno osredotočene na naslednja področja: 

  • vodenje in koordinacija najzahtevnejših IT projektov vezanih na IS eVŠ,
  • načrtovanje in razvoj IS ter pomoč pri pripravi specifikacij za razvoj in nadgradnjo IS,
  • koordinacija in nadzor nad aktivnostmi projektov – sodelovanje z razvijalci programske opreme,
  • opravljanje drugih najzahtevnejših nalog s področja informatike, varnosti in varovanja osebnih podatkov,
  • sodelovanje pri pripravi in izvedbi javnih naročil s področja informatike.

Prednosti pri izbiri

Prednost pri izbiri bodo imeli kandidati: 

  • z izkušnjami na področju vodenja projektov s področja razvoja IS,
  • z izkušnjami razvoja IS v skladu z Generičnimi tehnološkimi zahtevami in gostovanjem na centralni informacijski infrastrukturi, ki je v upravljanju Direktorata za informatiko na Ministrstvu za digitalno preobrazbo,
  • s poznavanjem SQL jezika, relacijskih podatkovnih baz in analize podatkov.

Postopek prijave

Kandidat vloži prijavo v pisni obliki na priloženem obrazcu JN 110-12/2025-3360, ki jo pošlje v zaprti ovojnici z označbo: "za javni natečaj za prosto uradniško delovno mesto šifra 4009 - podsekretar (m/ž), št. 110-12/2025-3360, na naslov: Ministrstvo za visoko šolstvo, znanost in inovacije, Masarykova cesta 16, Ljubljana. Rok za vlaganje prijav je 30 dni po objavi na osrednjem spletnem mestu državne uprave www.gov.si ter na Zavodu RS za zaposlovanje. Za pisno obliko prijave se šteje tudi elektronska oblika, poslana na elektronski naslov: gp.mvzi@gov.si, pri čemer veljavnost prijave ni pogojena z elektronskim podpisom.

Kandidati bodo o izbiri pisno obveščeni najkasneje v roku 60 dni po opravljeni izbiri. Obvestilo o končanem javnem natečaju bo objavljeno na osrednjem spletnem mestu državne uprave (http://www.gov.si/).

Kontaktna oseba za dodatne informacije