Podsekretar v Sektorju za revizijo evropskih skladov deljenega upravljanja (št. DM: 12005), na Uradu RS za nadzor proračuna | Urad Republike Slovenije za nadzor proračuna (Ministrstvo za finance)
Rok za prijavo je potekel.
-
Obvestilo o zaključenem postopku javnega natečaja
- JN 12005 Obvestilo o zakljucenem postopku P v2 (pdf, 113 KB)
-
vsebina objave
- UNP 12005 obrazec Podsekretar v3 (doc, 131 KB)
- JN 12005 Podsekretar UNP P v3 (pdf, 148 KB)
Opis delovnega mesta
Z izbranim kandidatom bomo sklenili delovno razmerje za nedoločen čas s poskusno dobo 5 mesecev, s polnim delovnim časom.
Delo bo opravljal v Sektorju za revizijo evropskih skladov deljenega upravljanja, na Uradu RS za nadzor proračuna, na Fajfarjevi 33, 1502 v Ljubljani, v nazivu Podsekretar.
Osnovni plačni razred delovnega mesta je 43. plačni razred, to je 2.389,72 EUR bruto.
Zahteve za prijavo
Kandidati, ki se bodo prijavili na prosto delovno mesto , morajo izpolnjevati naslednje pogoje:
- visokošolsko univerzitetno izobraževanje (prejšnje)/visokošolska univerzitetna izobrazba (prejšnja) ali specialistično izobraževanje po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnje)/specializacija po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnja) ali magistrsko izobraževanje po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnje)/magisterij po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnja) ali magistrsko izobraževanje (druga bolonjska stopnja)/magistrska izobrazba (druga bolonjska stopnja)
- najmanj 6 let delovnih izkušenj
- obvezno usposabljanje za imenovanje v naziv.
Delovne naloge
- sodelovanje pri določanju revizijskih tehnik, metod vzorčenja in revizijskih ciljev
- sodelovanje pri izvajanju revizij (preizkušanje, preiskovanje, vrednotenje podatkov in informacij)
- sodelovanje pri izdelavi in zbiranju revizijskega gradiva pri posameznih revizijah
- sodelovanje pri razčiščevalnih sestankih z revidiranci
- sodelovanje pri pripravi revizijskih poročil
- sodelovanje pri spremljanju izvajanja revizijskih priporočil
- samostojno oblikovanje sistemskih rešitev in drugih najzahtevnejših gradiv
- druge naloge povezane z revidiranjem
- druge naloge po navodilu direktorja urada
Prednosti pri izbiri
Postopek prijave
Kandidat vloži prijavo v pisni obliki na priloženem obrazcu (vloga za zaposlitev) v 8 dneh po objavi, na naslov: Ministrstvo za finance, Kadrovska služba, p.p. 644, 1001 Ljubljana ali na elektronski naslov: gp.mf@gov.si, pri čemer veljavnost prijave ni pogojena z elektronskim podpisom.
Prijave lahko pošljete tudi po pošti z označbo "za javni natečaj št. 1002-39/2024 Podsekretar v Sektorju za revizijo evropskih skladov deljenega upravljanja (št. DM: 12005).