Skoči do osrednje vsebine
GOV.SI

Podsekretar v Sektorju za revizijo evropskih skladov deljenega upravljanja (št. DM: 12005) | Urad Republike Slovenije za nadzor proračuna (Ministrstvo za finance)

Rok za prijavo je potekel.

Obvestilo o zaključku javnega natečaja

Opis delovnega mesta

Z izbranim kandidatom bomo sklenili delovno razmerje za nedoločen čas s poskusno dobo 5 mesecev, s polnim delovnim časom.

Delo bo opravljal na Uradu RS za nadzor proračuna, Sektorju za revizijo evropskih skladov deljenega upravljanja, Fajfarjeva 33 v nazivu podsekretar.

Osnovni plačni razred delovnega mesta je 43. plačni razred, to je 2.470,01 EUR bruto.

Zahteve za prijavo

Pogoji za opravljanje dela:

  • visokošolsko univerzitetno izobraževanje (prejšnje)/visokošolska univerzitetna izobrazba (prejšnja) ali specialistično izobraževanje po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnje)/specializacija po visokošolski strokovni izobrazbi(prejšnja) ali magistrsko izobraževanje po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnje)/magisterij po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnja) ali magistrsko izobraževanje (druga bolonjska stopnja)/magistrska izobrazba (druga bolonjska stopnja),
  • najmanj 6 let delovnih izkušenj in
  • opravljeno obvezno usposabljanje za imenovanje v naziv.

 

Želena znanja, sposobnosti in lastnosti:

  • višja raven znanja angleškega jezika in
  • vozniški izpit B kategorije.

 

Prijava mora vsebovati:

  • pisno izjavo kandidata o izpolnjevanju pogojev glede zahtevane stopnje izobrazbe, iz katere mora biti razvidna stopnja in smer izobrazbe, datum (dan, mesec in leto) zaključka izobraževanja ter ustanova, na kateri je bila izobrazba pridobljena,
  • pisno izjavo kandidata o vseh dosedanjih zaposlitvah, v kateri kandidat navede datum sklenitve (dan, mesec in leto) in datum prekinitve (dan, mesec in leto) delovnega razmerja pri posameznemu delodajalcu, ter kratko opiše delo, ki ga je opravljal pri tem delodajalcu,
  • pisno izjavo kandidata o zahtevani stopnji oz. izobrazbe na delovnih mestih, na katerih je opravljal delo pri posameznem delodajalcu,
  • pisno izjavo kandidata, v kateri izjavlja da je državljan Republike Slovenije, da ni bil pravnomočno obsojen zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti in da ni bil obsojen na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest mesecev, ter da zoper njega ni vložena pravnomočna obtožnica zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti,
  • pisno izjavo kandidata o opravljenem obveznem usposabljanju za imenovanje v naziv ( v kolikor ga kandidat ima),
  • soglasje kandidata, da za namen tega natečajnega postopka dovoljuje, da kadrovska služba Ministrstva za finance pridobi podatke iz 1., 4., 5. alineje iz uradnih evidenc. V primeru da kandidat z vpogledom iz uradnih evidenc ne soglaša, bo moral sam predložiti ustrezna dokazila.

Delovne naloge

Naloge, ki se opravljajo na tem delovnem mestu, so:

  • sodelovanje pri načrtovanju razvoja,
  • sodelovanje pri določanju revizijskih tehnik, metod, vzorčenja in revizijskih ciljev,
  • sodelovanje pri izvajanju revizij (preizkušanja, preiskovanja, vrednotenje podatkov in informacij),
  • sodelovanje pri izdelavi in zbiranju revizijskega gradiva pri posameznih revizijah,
  • sodelovanje pri razčiščevalnih sestankih z revidiranci,
  • sodelovanje pri pripravi revizijskih poročil,
  • sodelovanje pri spreminjanju izvajanja revizijskih poročil,
  • samostojno oblikovanje sistemskih rešitev in drugih najzahtevnejših gradiv,
  • druge naloge povezane z revidiranjem,
  • druge naloge po navodilu direktorja urada.

Prednosti pri izbiri

Postopek prijave

Kandidat vloži prijavo v pisni obliki na priloženem obrazcu (vloga za zaposlitev) v 8 dneh po objavi, na naslov: Ministrstvo za finance, Kadrovska služba, p.p. 644, 1001 Ljubljana, ali na elektronski naslov: gp.mf@gov.si, pri čemer veljavnost prijave ni pogojena z elektronskim podpisom.

Prijave lahko kandidat pošlje tudi po pošti z označbo »za javni natečaj št. 1002-102/2024 Podsekretar v Sektorju za revizijo evropskih skladov deljenega upravljanja (št. DM: 12005)«.

Kontaktna oseba za dodatne informacije

Besedilo in prijavni obrazec