Skoči do osrednje vsebine
GOV.SI

Podsekretar v Sekretariatu, Službi za evropska sredstva (DM 1323) (1323) | Ministrstvo za pravosodje

Rok za prijavo je potekel.

Opis delovnega mesta

Izbrani kandidat bo delo na uradniškem delovnem mestu podsekretar opravljal v nazivu podsekretar (izhodiščni plačni razred delovnega mesta/naziva je 43. plačni razred oziroma osnovna plača 2.389,72 EUR bruto), z možnostjo napredovanja v naziv sekretar.

Z izbranim kandidatom bo sklenjeno delovno razmerje za nedoločen čas, s polnim delovnim časom, s trimesečnim poskusnim delom.

Izbrani kandidat bo delo opravljal v prostorih Ministrstva za pravosodje, Župančičeva ulica 3, Ljubljana, oziroma v njegovih uradnih prostorih.

Zahteve za prijavo

Kandidati, ki se bodo prijavili, morajo izpolnjevati naslednje pogoje:

  • imeti morajo najmanj visokošolsko univerzitetno izobraževanje (prejšnje)/visokošolska univerzitetna izobrazba (prejšnja) – pravo (KLASIUS-P-16: 0421) ali specialistično izobraževanje po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnje)/specializacija po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnja) – pravo (KLASIUS-P-16: 0421) ali magistrsko izobraževanje po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnje)/magisterij po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnja) – pravo (KLASIUS-P-16: 0421) ali magistrsko izobraževanje (druga bolonjska stopnja)/magistrska izobrazba (druga bolonjska stopnja) – pravo (KLASIUS-P-16: 0421);
  • najmanj 6 let delovnih izkušenj;
  • znanje uradnega jezika (visoka raven aktivnega obvladanja slovenščine);
  • državljanstvo Republike Slovenije;
  • ne smejo biti pravnomočno obsojeni zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti in ne smejo biti obsojeni na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest mesecev;
  • zoper njih ne sme biti vložena pravnomočna obtožnica zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti;
  • opravljeno obvezno usposabljanje za imenovanje v naziv.

Poleg navedenih pogojev mora kandidat izpolnjevati splošne pogoje, ki jih urejajo predpisi s področja delovnega prava.

Delovne naloge

Naloge delovnega mesta podsekretar so naslednje:

  • sodelovanje z drugimi nacionalnimi in evropskimi akterji na področju evropskih skladov (s področja sodnih in drugih primerljivih postopkov ipd.);
  • pravno in drugo usklajevanje pri izvajanju aktivnosti evropskih skladov in izvedba postopkov, povezanimi z evropskimi skladi v sodelovanju z notranjimi enotami ministrstva ali iz lastne pristojnosti;
  • sodelovanje pri pripravi strateških dokumentov in navodil, ki so povezani z evropskimi skladi in drugimi viri EU;
  • sodelovanje pri revizijah evropskih skladov in drugih virov EU;
  • samostojno izvajanje kontrol javnih naročil in zahtevkov za izplačilo v skladu z veljavno evropsko in nacionalno zakonodajo in navodili, preverjanje skladnosti s sprejetimi temeljnimi dokumenti, preverjanje pravilnosti izvajanja pogodb, preverjanje in ugotavljanje domnev in dejstev, ki vodijo v nepravilnosti, opravljanje drugih nalog povezanih z izvajanjem kontrol in črpanjem sredstev evropskih skladov in drugih virov EU;
  • pravna pomoč pri usklajevanju vzorčnih pogodb / aneksov in dokumentacije za pripravo projektov financiranih iz evropskih skladov in drugih virov EU;
  • tolmačenje zakonodaje in drugih EU predpisov;
  • vodenje in sodelovanje v najzahtevnejših projektnih skupinah;
  • opravljanje drugih najzahtevnejših nalog.

Postopek prijave

Kandidat vloži prijavo v pisni obliki (na priloženem obrazcu), ki jo pošlje v zaprti ovojnici z označbo: »za javni natečaj za prosto uradniško delovno mesto podsekretar (šifra DM: 1323) v Službi za evropska sredstva, št. 1006-33/2023-2030« na naslov: Ministrstvo za pravosodje, Sekretariat, Služba za kadrovske zadeve, Župančičeva ulica 3, 1000 Ljubljana, in sicer v roku 8 dni po objavi na osrednjem spletnem mestu državne uprave GOV.SI in Zavodu Republike Slovenije za zaposlovanje. Za pisno obliko prijave se šteje tudi elektronska oblika, poslana na elektronski naslov: gp.mp@gov.si, pri čemer veljavnost prijave ni pogojena z elektronskim podpisom.