Podsekretar (šifra DM: 59433) v Direktoratu za stvarno premoženje, Sektorju za upravljanje, Oddelku za splošne zadeve. | Ministrstvo za javno upravo
Rok za prijavo je potekel.
Opis delovnega mesta
Z izbranim kandidatom bo sklenjeno delovno razmerje za nedoločen čas, s 6-mesečnim poskusnim delom.
Izbrani kandidat bo delo opravljal v prostorih Ministrstva za javno upravo, Tržaška cesta 21, 1000 Ljubljana oz. v drugih njegovih uradnih prostorih.
Začetni plačni razred za navedeno delovno mesto je 28. Osnovna bruto plača na podlagi plačne lestvice znaša 2.785,27 evra bruto.
Zahteve za prijavo
Kandidati, ki se bodo prijavili na prosto delovno mesto, morajo izpolnjevati naslednje pogoje:
- končano visokošolsko univerzitetno izobraževanje (prejšnje)/visokošolsko univerzitetno izobrazbo (prejšnja) – smer pravo (0421) ali družbene vede novinarstvo in informacijska znanost (030) ali poslovne in upravne vede, pravo (04) ali specialistično izobraževanje po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnje)/specializacijo po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnja) smer pravo (0421) ali družbene vede novinarstvo in informacijska znanost (030) ali poslovne in upravne vede, pravo (04) ali magistrsko izobraževanje po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnje)/magisterij po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnja) smer pravo (0421) ali družbene vede novinarstvo in informacijska znanost (030) ali poslovne in upravne vede, pravo (04) ali magistrsko izobraževanje (druga bolonjska stopnja)/magistrska izobrazba (druga bolonjska stopnja) smer pravo (0421) ali družbene vede novinarstvo in informacijska znanost (030) ali poslovne in upravne vede, pravo (04);
- najmanj 6 let delovnih izkušenj;
- opravljeno obvezno usposabljanje za imenovanje v naziv (če ga kandidat nima, ga mora opraviti v zakonsko določenem roku);
- državljanstvo Republike Slovenije;
- znanje uradnega jezika;
- ne smejo biti pravnomočno obsojeni zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti in ne smejo biti obsojeni na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest mesecev;
- zoper njih ne sme biti vložena pravnomočna obtožnica zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti.
Delovne naloge
Naloge delovnega mesta:
- samostojno oblikovanje sistemskih rešitev in drugih najzahtevnejših gradiv z delovnega področja notranje organizacijske enote,
- vodenje projektnih skupin,
- samostojno oblikovanje sistemskih rešitev in drugih najzahtevnejših gradiv,
- opravljanje drugih najzahtevnejših nalog,
- vodenje in sodelovanje v najzahtevnejših projektnih skupinah,
- urejanje vseh pogodbenih razmerij vezanih na prostorsko problematiko upravnih enot,
- priprava pogodb, aneksov, sporazumov o uporabi stvarnega premoženja ter sporazumov o prenehanju pogodbenih, razmerij, ki se nanašajo na urejanje pogodbenih razmerij za poslovne prostore na lokalni ravni za potrebe opravljanja dejavnosti upravnih enot,
- obveščanje in posredovanje odpovedi najemnih razmerij državnemu odvetništvu, ki zastopa interese RS,
- usklajevanje predlogov pogodb, aneksov in sporazumov z notranjimi strokovnimi službami,
- usklajevanje predlogov pogodb, aneksov in sporazumov z vsemi pogodbenimi strankami (lastniki prostorov, uporabniki, upravniki),
- strokovna pomoč pri urejanju pogodbenih razmerij in sodelovanje z notranjimi strokovnimi službami in upravnimi enotami,
- vodenje evidence pri urejanju pogodbenih razmerij na lokalni ravni za potrebe upravnih enot,
- opravljanje drugih nalog po navodilu vodje.
Kandidat bo opravljal delo s področja upravljanja nepremičnin (ravnanje z nepremičninami).
Na navedenem delovnem mestu bo izbrani kandidat primeroma opravljal naslednje naloge:
- priprava izvajalskih pogodb,
- urejanje zemljiškoknjižnega stanja nepremičnin,
- priprava najemnih pogodb in urejanje najemnih razmerij,
- priprava upravniških pogodb,
- priprava drugih pravnih poslov, ki so povezani z upravljanjem nepremičnin,
- sodelovanje pri javnih naročilih s področje Sektorja za upravljanje.
Prednosti pri izbiri
Prednost pri izbiri bodo imeli kandidati s poznavanjem oz. izkušnjami iz naslednjih področij: urejanje zemljiškoknjižnega stanja nepremičnin.
Postopek prijave
Prijava mora biti obvezno oddana na predpisanem obrazcu, ki je sestavni del objave javnega natečaja in mora vsebovati:
- pisno izjavo o izpolnjevanju pogoja glede zahtevane izobrazbe, iz katere mora biti razvidna stopnja in smer izobrazbe ter leto in ustanova, na kateri je bila izobrazba pridobljena,
- pisno izjavo kandidata o vseh dosedanjih zaposlitvah, iz katere je razvidno izpolnjevanje pogoja glede zahtevanih delovnih izkušenj. V izjavi kandidat navede datum sklenitve in datum prekinitve delovnega razmerja pri posameznemu delodajalcu, kratko opiše delo, ki ga je opravljal pri tem delodajalcu ter navede stopnjo zahtevnosti delovnega mesta,
- pisno izjavo kandidata o opravljenem obveznem usposabljanju za imenovanje v naziv, če je usposabljanje opravil,
- pisno izjavo kandidata, da:
- je državljan Republike Slovenije,
- ima znanje uradnega jezika,
- ni bil pravnomočno obsojen zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti, in da ni bil obsojen na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest mesecev,
- zoper njega ni bila vložena pravnomočna obtožnica zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti,
- pisno izjavo, da za namen tega natečajnega postopka dovoljuje Ministrstvu za javno upravo pridobitev podatkov iz uradne evidence (če kandidat z vpogledom v uradne evidence ne soglaša, bo moral sam predložiti ustrezna dokazila).
Zaželeno je, da prijava vsebuje tudi kratek življenjepis ter da kandidat v njej poleg formalne izobrazbe navede tudi druga znanja in veščine, ki jih je pridobil.
Kandidat vloži prijavo v pisni obliki (obvezno na priloženem obrazcu Vloga za zaposlitev), ki jo pošlje v zaprti ovojnici z označbo: »Za javni natečaj za delovno mesto podsekretar (šifra DM: 59433) v Direktoratu za stvarno premoženje, Sektorju za upravljanje, Oddelku za splošne zadeve, št. 110-39/2025« na naslov: Ministrstvo za javno upravo, Sekretariat, Služba za kadrovske zadeve, Tržaška cesta 21, 1000 Ljubljana, in sicer v roku 8 dni po objavi. Za pisno obliko prijave se šteje tudi elektronska oblika, poslana na elektronski naslov: gp.mju@gov.si, pri čemer veljavnost prijave ni pogojena z elektronskim podpisom.
Kontaktna oseba za dodatne informacije
Besedilo in prijavni obrazec
-
- 110 39 2025 obrazec za prijavo (docx, 39 KB)
- 110 39 2025 besedilo JN (pdf, 150 KB)