Generalni sekretar v Sekretariatu (DM 52000) | Ministrstvo za javno upravo
Rok za prijavo je potekel.
Opis delovnega mesta
Izbrani kandidat bo imenovan na položaj za dobo petih let z možnostjo ponovnega imenovanja. S kandidatom, izbranim na javnem natečaju, ki pred tem ni imel statusa uradnika, se sklene pogodba o zaposlitvi za obdobje petih let.
Izbrani kandidat bo delo opravljal v prostorih Ministrstva za javno upravo v Ljubljani, Tržaška cesta 21. Začetni plačni razred za navedeno delovno mesto je 57. Osnovna bruto plača na podlagi plačne lestvice znaša 4.138,22 evra bruto.
Najkasneje v petnajstih mesecih od imenovanja na položaj mora izbrani kandidat pridobiti funkcionalna znanja upravnega vodenja in upravljanja kadrovskih virov.
Zahteve za prijavo
Kandidat, ki se bo prijavil na navedeni javni natečaj, mora izpolnjevati naslednje pogoje:
- da je državljan Republike Slovenije,
- da ima končano specialistično izobraževanje po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnje)/specializacija po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnja) ali visokošolsko univerzitetno izobraževanje (prejšnje)/visokošolska univerzitetna izobrazba (prejšnja) ali magistrsko izobraževanje (druga bolonjska stopnja)/magistrska izobrazba (druga bolonjska stopnja) ali magistrsko izobraževanje po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnje)/magisterij po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnja),
- najmanj 7 let delovnih izkušenj,
- znanje uradnega jezika,
- da ni bil pravnomočno obsojen zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti in da ni bil obsojen na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest mesecev,
- da zoper njega ni bila vložena pravnomočna obtožnica zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti,
- funkcionalna znanja upravnega vodenja in upravljanja kadrovskih virov (pridobijo se v petnajstih mesecih od dneva imenovanja na položaj).
Prijava kandidata mora vsebovati:
1. V celoti izpolnjen Europass življenjepis (dostopen na spletni strani http://europass.cedefop.europa.eu/sl/documents/curriculum-vitae), iz katerega mora biti posebej razvidno izpolnjevanje vodstvenih in delovnih izkušenj v skladu s Standardi strokovne usposobljenosti z merili za izbiro in metodami preverjanja usposobljenosti uradnikov na položajih v državni upravi, št. 0130-8/2023/5 z dne 17. 4. 2023 (v nadaljevanju Standardi), ki jih je določil Uradniški svet, objavljenimi na spletni strani Uradniškega sveta – http://www.uradniskisvet.si.
2. Izjavo, da je državljan Republike Slovenije.
3. Izjavo, da ni bil pravnomočno obsojen zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti in da ni bil obsojen na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest mesecev.
4. Izjavo, da zoper njega ni vložena pravnomočna obtožnica zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti.
5. Izjavo, da za namen tega postopka dovoljuje Ministrstvu za javno upravo pridobitev podatkov o izpolnjevanju zgoraj navedenih pogojev iz uradnih evidenc. V primeru, da kandidat z vpogledom v uradne evidence ne soglaša, bo moral sam predložiti ustrezna dokazila.
6. Kandidat mora prijavi predložiti tudi vizijo prednostnih nalog in razvoja Sekretariata v mandatnem obdobju, za katerega vodenje kandidira, z vsemi potrebnimi sestavinami, določenimi s Standardi (več o tem v Standardih na str. 4 in 5).
Vizija mora biti napisana na najmanj dveh in največ petih straneh v A4 formatu. Iz vizije mora biti razvidno, da je plod lastnega razmišljanja kandidata.
Vizija mora biti sestavljena iz naslednjih delov:
- poslanstvo Sekretariata: kratka predstavitev vloge, položaja in poslanstva;
- vsebinska opredelitev vizije: iz opisane vizije mora biti razvidno, kako bi kandidat prispeval k razvoju Sekretariata in področja v mandatnem obdobju, zlasti z opredelitvijo prednostnih ciljev dela, aktivnosti za njihovo doseganje in merljivih kazalnikov realizacije le teh,
- okvirna opredelitev časa, potrebnega za uresničitev predlagane vizije z utemeljitvijo razlogov za posamezno zastavljeno časovno razdobje, torej z opredelitvijo korakov, potrebnih sprememb v opredeljenem časovnem razdobju, ki bi organizacijo približalo zastavljeni viziji ter finančne, kadrovske in druge posledice predlaganih sprememb oziroma potrebnih virov za uresničitev vizije, od začetka uvajanja novosti pa do vzpostavitve želenega stanja v skladu s predlagano vizijo,
- morebitne zakonske spremembe, ki bi bile potrebne za uresničitev vizije.
Delovne naloge
Okvirna vsebina dela:
- vodenje sekretariata,
- načrtovanje, organiziranje, usmerjanje in nadzorovanje opravljanja dela v notranji organizacijski enoti,
- opravljanje drugih najzahtevnejših nalog,
- neposredna pomoč ministru pri vodenju,
- neposredna pomoč pri vodenju strokovnih nalog na delu delovnega področja ministrstva,
- vodenje projektnih skupin za najzahtevnejše in ključne projekte,
- samostojno oblikovanje ključnih sistemskih rešitev in drugih najzahtevnejših gradiv,
- zagotavljanje oziroma neposredna pomoč pri zagotavljanju razvoja organizacije.
Postopek prijave
Pisno prijavo z izjavami je potrebno poslati v zaprti ovojnici z označbo: "za javni natečaj" in navedbo delovnega mesta na naslov: Uradniški svet, Tržaška 21, Ljubljana, v roku 15 dni po objavi. Za pisno obliko prijave se šteje tudi elektronska oblika, poslana na elektronski naslov: gp.mju@gov.si, pri čemer veljavnost prijave ni pogojena z elektronskim podpisom.
Kontaktna oseba za dodatne informacije
Besedilo posebnega javnega natečaja
-
- 110 79 2023 Besedilo posebnega javnega natecaja v3 (docx, 41 KB)